Mooi assortiment met duidelijke website. Makkelijk besteld en snel geleverd in een mooie en stevige doos. Netjes verpakt.

Goede service, snelle levering

Prachtige collectie, kwaliteit en mooi verpakt.. Een kado voor jezelf, heel blij met mijn bestelling ..

Een feestje om uit te pakken

Prachtige sneakers bestel en een heel snelle bezorging. Het pakket was een lust voor het oog en maakt het openen van je doos tot een feestje. Luxe ten voeten uit.

Snelle levering! Daarnaast leuk en goed ingepakt. Heel blij met mijn zomer schoenen

Super snelle levering in mooie verpakking.

Leuke website

Helemaal tevreden!!

Keurig netjes verzorgd en een snelle levering!

Excellent

Mooie slipper, goed ingepakt, zonder plastic! Dus milieu vriendelijk. En snelle levering

Snel geleverd en onwijs leuk pakketje

Wat een feest om dit pakket te openen; mooie zwarte Mayke doos met zwart Mayke tasje erin, lolly erbij. Hartstikke leuk. En heel snel geleverd ook! Zou ik zo weer bestellen. Dank!

Altijd een prachtige collectie, en fijne service!

Voor ieder wat wils

Mooie collecties, snelle afhandeling en bezorging

Alles klopt ALTIJD

Van website info naar orderbevestiging naar levering alles klopt altijd!

Heel erg goed

Prachtige schoenen in een mooie verpakking

Geweldig assortiment

Website laat de schoenen goed zien en daarnaast goed advies over pasvorm. Nog nooit een paar terug gestuurd en van goede kwaliteit. Lang plezier van!

Geweldige webshop en ook een prachtige winkel

De levering van de mooie artikelen zijn snel en ook als je een vraag hebt wordt hier snel op gereageerd plus mooie artikelen worden ook mooi ingepakt voor verzending. Dus in een woord TOP.

Heel tevreden met mijn mooie sandalen!

Ik ontving mijn sandalen mooi ingepakt! Ben er super blij mee!

Heerlijke winkel!

Super mooie schoenen, duidelijke beschrijving en foto’s, leveringen altijd snel en een cadeautje om uit te pakken!

Enorme service bieden ze!

Echt niet normaal goeie service!

Echt zo fijn dat jullie zo snel een paar nieuwe schoenen (omruilen passende maat) hebben opgestuurd. Medewerkster van de webshop was echt te lief om dit snel te regelen :)

Fantastische winkel prachtig aanbod en snelle levering bij online bestellingen.

Prachtige collectie en goed advies

Bij mayke vind je echt een prachtige collectie. En ook wanneer je aan de andere kant van Nederland woont; even bellen voor het juiste advies en dan de volgende dag je bestelling in huis! En dan gewoon blij zijn. Keurig per mail altijd de bevestiging van je bestelling en evt. Ruiling of retour.

Schoenen besteld en opgehaald in de winkel Heel vriendelijk geholpen en er was niets teveel moeite Zo hoort het !!!

Fantastisch!

Snelle service en levering.

Snelle levering en perfecte schoenen! Zeer tevreden.

Duidelijke website en snelle service! Leuk verpakt!

2931 De Lind Oisterwijk 5061hs