Filters

10

In een woord , alles top verzorgd

Mooie webshop, prachtige schoenen , en een snelle levering . Tevens ontzettend veel aandacht besteed aan de verpakking , en .... het ruikt ook nog eens heerlijk .

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging, goed verzorgd

Snel en leuk aangekleed pakketje binnengekregen, echt een cadeautje om te ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Schoenen als cadeau ontvangen

Zoveel aandacht aan de verpakking , ik wordt hier blij van ..... Mooie schoenen , zeer mooi materiaal, precies wat ik had verwacht. Snelle bezorging en duidelijke communicatie, happy!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top shopervaring!

De bestellingen worden steeds luxer geleverd, mooi papier, lekker geurtje. Daar word ik heel blij van! De veterlaarzen van Fausta Zenga hebben een prima fit en zitten ook nog eens heel lekker.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Bestellen betalen volgende dagvlinder huis zo mooi verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan geweldig!

Altijd als ik iets bestel ben ik overweldigd door de wijze waarop het verstuurd is! Meer dan een online bestelling schoenen, de verpakking, de wijze waarop aandacht geschonken is aan de bestelling en de presentatie daarvan. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische winkel! Goede service!

Mayke is echt een fantastische winkel met hele mooie schoenen en een goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en het is met zorg ingepakt netjes en leuk gedaan

Ik heb een bericht ontvangen toen mijn keuze van laars weer op voorraad was. Heb ze toen ook direct besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Feestje om uit te pakken, dikke 10!

Alles klopte. Verpakking is gaaf. Boekje erbij. Laarsjes waren gaaf en zaten perfect. Dikke 10 dus.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet zo tevreden

Ik ben in twijfel om de schoenen retour te doen omdat ik het idee heb dat ik niet een nieuw paar heb gekregen. De rechtse laars is duidelijk vaker gepast. Hij zit stukken losser.

  • Aanbevelen? Nee
10

Echt een cadeautje om zo je bestelling te ontvangen!

Prachtige laarsjes supersnel, persoonlijk en prachtig verpakt ontvangen. Echt een cadeautje !

  • Aanbevelen? Ja
7

Pakket werd snel geleverd, zat in een mooie doos, rook lekker.

Heb de bestelling terug gestuurd omdat ik de schoenen toch niet mooi vond. Retour was gratis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooie schoenen

Super snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging en ook snelle retourverwerking

Snelle bezorging en ook snelle retourverwerking dus helemaal tevreden :)

  • Aanbevelen? Ja
9

super!!

Wat een kadootje; geweldig hoe verzorgd en feestelijk je dit pakket ontvangt. Het rook zelfs lekker toen ik de doos opende.

  • Aanbevelen? Ja
10

woensdagavond besteld en vrijdagochtend al binnen, top!

helaas waren de laarsjes te klein en vond ik ze ook niet mooi staan dus toch maar ' even' naar Oisterwijk gereden [ 80 km] en andere leuke laarsjes uitgezocht . er gaat niets boven de fysieke ervaring van een mooie schoenenwinkel maar dit doet niets af aan de webshop qua service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en geweldig pakket thuis gekregen!

Ik was al blij met de schoenen, maar als het dan ook nog zo mooi verpakt aankomt voelt het wel echt als een cadeau. Te gek dat jullie daar zo veel moeite in steken. Dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering en het pakketje is echt een kadootje zo mooi ingepakt!

Het pakket is zo mooi ingepakt dat het voelt als een kadobon voor jezelf. En uiteraard de schoenen zijn prachtig!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en geweldige beleving qua verpakking!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Binnen 24 uur ontvangen , prachtig verpakt , echt heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goeie service

Als je het ontvangt is het net een kadootje dat je uitpakt. Erg mooi en leuk verpakt echt aandacht aan besteed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voldoet aan verwachtingen

Snel, mooi ingepakt en zoals op de foto’s website

  • Aanbevelen? Ja
10

Unique schoenen en kleding store!!One of a kind...

Ik kom al jaren graag bij Mayke en is elke keer weer een feestje!! Wat n toffe spullen! Unique zoveel schoenen moois onder 1 dak.. En nu ook met prachtige kleding!! Vriendelijke stylistes en goede service! X

  • Aanbevelen? Ja
10

De bestelling ontvangen was een feestje!

Ik ben super te spreken over de bestelling. De verpakking is een feestje om te openen. Het bestellen ging snel en makkelijk. De levering was snel. Het was echt een feestje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Subliem

Altijd top service, snelle en correcte levering, klantenservice top, ruim aanbod van super merken !

  • Aanbevelen? Ja

Company details

29-31 De Lind

Oisterwijk 5061hs

0135288330

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours