Filters

10

Kort maar goed.

Mayke nog maar nieuw ontdekt door een aanbeveling van vriendin. en dat is prima gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service zowel via de shop als bij het passen in de winkel!

Duidelijke en snelle webshop met goede filters. Ook in de winkel was de service bij het ophalen en passen heel goed. Blij met mijn nieuwe schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en persoonlijk!

Snel en persoonlijk geregeld. Het voelt alsof je een cadeautje krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle goede service

Mooie bijzondere producten en een snelle, goede service bij de webshop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Vriendelijke medewerkers, klantenservice top. Ik ben een zeer tevreden klant en beveel Mayke zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie collectie, uitstekende service en snelle levering

Al vele jaren tevreden klant. Gevarieerde collectie met mooie merken Schoenen altijd conform verwachting of zelf nog mooier dan verwacht. Als ik een vraag heb of een verzoek mbt levering, dan wordt snel en adequaat gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd prima!

Super sale prijs! Mooi product en mooi verpakt. Echt een cadeautje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service en prachtige schoenen!

De verzending en communicatie was super. De korting was ook top! Super blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keus, leuke prijzen in de sale en altijd correcte service!!

Collectie is altijd heel divers, voor iedereen wel iets!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Altijd weer een prachtige collectie schoenen. Mayke doet wat ze belooft; snelle verzending, en ook bij een enkele retournering geen enkel probleem. Topwinkel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse

Snelle service en bezorging !

  • Aanbevelen? Ja
10

grote klasse

Ik kom bij Mayke al van het begin af. heb aardig wat schoenen. gekocht van haar. intussen ben ik verhuisd en koop ik soms via de webshop. Mayke heeft schoenen die je bij geen een andere collega-concurrent kun t vinden! alle service is [perfect....dus ook die van de webshop! chapeau Mayke!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Mooie kwaliteit schoenen . Komen overeen met de getoonde foto’s op de website. De bestelling was zeer snel binnen. Alleen maar lof voor Mayke.

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goed

vooral de uiterst snelle levering van de bestelde schoenen viel in positieve zin op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, mooie schoenen

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige schoenen en goede service!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super schoenen super service

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geen andere classificatie mogelijk

Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Regelmatig al bestellingen gedaan bij Mayke en elke keer weer blij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en zorgvuldig

Erg netjes, zorgvuldig en duidelijk. Persoonlijk kaartje zou nog erg leuk zijn!! Dat zou alles helemaal compleet maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Foute maat omruiling in n dag TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Ultieme beleving, snelle levering

Op het moment van ontvangst als je je pakket uitpakt voelt het werkelijk als een cadeautje. Dat je het zelf betaald hebt ben je dan allang weer vergeten. Genot om uit te pakken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle verzending en leuke attentie bij de bestelling.

Omdat de zolen van de bestelde laarsjes gebruikssporen van het passen lieten zien, zat er een lief kaartje bij en een paar mooie sokjes. Heel attent! Ik zou jullie een tip willen geven: zet bij de beschrijving van (enkel)laarzen of er een rits in zit. Mijn vorige bestelling heb ik geheel teruggestuurd, mede omdat ik een paar laarzen niet eens aankreeg, terwijl ik beslist geen dikke kuiten heb. Aangezien het in de sale was, waren de verzendkosten voor mijzelf. Bij deze laatst bestelde enkellaarzen hetzelfde verhaal. Bleek er ook geen rits in te zitten. Met veel gedoe krijg ik ze aan en dan zitten ze ook wel goed, maar als ik dit geweten had, had ik ze niet besteld. Retourneren zou mij nu weer ongeveer €8,- kosten. Zet er dus in de beschrijving bij of de laars een rits heeft.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima op tijd en mooi ingepakt! Echt een cadeautje voor mezelf!

Prachtig en verzorgd!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

29-31 De Lind

Oisterwijk 5061hs

0135288330

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours