Online bestelling wat ik ervan verwacht had en zelfs nog mooier!

Als je de schoenendoos opendoet, komt er een heerlijke geur uit. Wat een verwennerij!

Absolute aanrader

Wat een feest om hier te shoppen. Na een snelle levering ontving ik de schoenen in een prachtige verpakking, die heerlijk rook. Echt een cadeautje. Bedankt!

Snelle levering, mooi ingepakt.

Perfecte service!

Mayke heeft mij nog nooit teleurgesteld! Geweldige collecties en top service!

Een feest om de doos open te maken

Ik haal het pakketje wel even met de fiets. Het bleek een mooie, grote, zwarte doos te zijn die ik met wat kunst en vliegwerk toch op de fiets naar huis heb vervoerd. Mijn jas van Loulou studio is met zorg ingepakt, voorzien van een heerlijk geertje en iets zoets. Ook de administratie zit in een mooi plastic mapje. Een complete ervaring. Dat is nog eens uitpakken!

Had jullie al een compliment gemaakt voor de mooie verpakking . Echt een cadeau!

Prima service, prima aanbod

Veel keuze, goede zorg

Prachtig en met zorg ingepakt. Goede service, goed bereikbaar, prettig geholpen.

Ik had een retour aangevraagd in een andere schoenmaat. Helaas was die uitverkocht. Toch hebben ze in de gaten gehouden of de laars misschien nog van een andere retour terug kwam en hebben het direct naar mij gestuurd. Dat vind ik echt top.

super!

super service, en snele levering

Prachtig verpakt, echt een verassing!

Kreeg een glimlach op mijn gezicht bij het openen... En dat was nog voordat ik de schoenen zag haha Mayke heeft echt de beste selectie bekende en onbekende merken in Nederland!

super!

Het team van Mayke doet er alles aan om je te helpen met je bestelling en je wensen. Verzenden, betalen, retourneren, terugbetalen, alles verloopt vlot en zonder een enkel probleem. Viviane

Dat ik mij even weer vrouw voelde in deze forums tijd ingepakt strik een mooi boek en een Lolly, ben nog in love op een tas .. maar moet even sparen

Altijd een prachtige collectie

Snelle levering met net dat beetje extra aandacht

Top!!

Mijn ervaring is top en goed! Altijd weer een feestje als t pakket binnen komt❤️

Gewoon top!

Mooie collectie. Makkelijk te bestellen, snelle levering ( als beloofd) eigenlijk zoals het hoort maar Mayke blijft op eenzame hoogte.

In een woord , alles top verzorgd

Mooie webshop, prachtige schoenen , en een snelle levering . Tevens ontzettend veel aandacht besteed aan de verpakking , en .... het ruikt ook nog eens heerlijk .

Snelle bezorging, goed verzorgd

Snel en leuk aangekleed pakketje binnengekregen, echt een cadeautje om te ontvangen!

Schoenen als cadeau ontvangen

Zoveel aandacht aan de verpakking , ik wordt hier blij van ..... Mooie schoenen , zeer mooi materiaal, precies wat ik had verwacht. Snelle bezorging en duidelijke communicatie, happy!

Top shopervaring!

De bestellingen worden steeds luxer geleverd, mooi papier, lekker geurtje. Daar word ik heel blij van! De veterlaarzen van Fausta Zenga hebben een prima fit en zitten ook nog eens heel lekker.

Bestellen betalen volgende dagvlinder huis zo mooi verpakt

Meer dan geweldig!

Altijd als ik iets bestel ben ik overweldigd door de wijze waarop het verstuurd is! Meer dan een online bestelling schoenen, de verpakking, de wijze waarop aandacht geschonken is aan de bestelling en de presentatie daarvan. Super!

Fantastische winkel! Goede service!

Mayke is echt een fantastische winkel met hele mooie schoenen en een goede service!

Snelle levering en het is met zorg ingepakt netjes en leuk gedaan

Ik heb een bericht ontvangen toen mijn keuze van laars weer op voorraad was. Heb ze toen ook direct besteld.

Feestje om uit te pakken, dikke 10!

Alles klopte. Verpakking is gaaf. Boekje erbij. Laarsjes waren gaaf en zaten perfect. Dikke 10 dus.

Niet zo tevreden

Ik ben in twijfel om de schoenen retour te doen omdat ik het idee heb dat ik niet een nieuw paar heb gekregen. De rechtse laars is duidelijk vaker gepast. Hij zit stukken losser.