goed , leuke solden

Perfect! Snel besteld en geleverd, goed verpakt.

Mooie collectie merken in deze (web)shop Heel blij met mijn aankoop die snel geleverd werd. Goed bestelproces

Wat een top bedrijf!

Altijd goed advies, snelle verzending, en prachtige producten!!

Heel goede service.

Heel mooie collectie en super service!

Winkel een mooie beleving

Mooie winkel met een heel grote en mooie collectie schoenen en tassen!

Fantastisch!

Ik was echt onder de indruk met hoeveel zorg en sfeer ik mijn laarzen heb ontvangen! Wat een stijl en het gevoel van een cadeautje te ontvangen!

Snelle en keurige levering

De bestelling is goed opgepakt, snel bevestigd en als zodanig ook geleverd

Beetje armoedig

Het is dat ik de schoenen graag wilde hebben en ze overal zijn uitverkocht maar ik ontving ze in een kapotte vieze doos met zichtbaar passporen. Normaal zou je dit soort producten dan onder buitenkansje aanbieden met korting. Niet voor de volle mep.

Snel geleverd en schoen precies zoals op website

Snel geleverd en sandaaltje precies zoals op website

Super zaak

Veel mooie dingen en nu heel goede Uitverkoop!

Top, een cadeautje!

Zeer goed verzorgd. Alles zat in prachtig pakpapier en rook heerlijk. Echt een cadeautje om te ontvangen!

Super shop ervaring

Grote keuze aan schoenen, snelle bezorging en top service!

Zelden een pakket van een webshop gekregen die met zoveel zorg ingepakt was. Práchtig gebloemd pakpapier. Het rook heerlijk. Een kaart met hun homespray erop. Een zakje met té schattige snoepjes erbij. Geen gewone snoepjes maar met oog voor detail. En dan hebben ze ook nog geweldige merken en assortiment in hun shop. Aanrader

Goede service!

Vorig jaar mooie jimmy choo sneakers besteld. Ik had de witte besteld, maar kreeg witte geleverd. Helaas hadden ze de witte niet meer. Maar ze hebben het keurig opgelost en uiteindelijk ben ik heel blij met m’n zwarte sneakers. Levering is heel snel en ze hebben goede deals. Nu nogmaals een nieuwe bestelling geplaatst. Ik kan niet wachten!

Absoluut voor herhaling vatbaar.. zeer tevreden klant!

Prachtige collectie, snelle verzending, oog voor detail . veel aandacht voor de verpakking ,attent etc.

Geweldig mooie producten

Fijne webshop met mooie producten. Super blij met mijn tas. Snelle levering en de boodschap ‘je nieuwe liefde is onderweg’ deed t ook goed, bahalve bij mijn man

Erg goed

Prachtige schoenen snel en netjes verpakt geleverd.

Supergoed!

Heel goed, snelle verzending en ook snelle creditering bij retourneren.

Top service!

Snelle levering en pakket super mooi verpakt. Aanrader!

Blij dat ik deze winkel heb leren kennen. Geweldige schoenen, goede kwaliteit en de service is ook goed. Aanrader!

Gedragen slippers met een excuus notitie!

De sandalen die ik kreeg toegestuurd waren gedragen. Een excuus note voor de beschadigde zolen maakt niet veel goed. Jammer hoor, 50% off had beter gewerkt.

Lievelings winkel!!

Mayke is oprecht een shoe heaven. De winkel is prachtig en ik word altijd vriendelijk geholpen. Maar ook wanneer ik online bestel zijn de producten snel in huis en netjes verpakt.

Ontzettend fijne en persoonlijke service.

Veel beter komt de service niet. 5 sterren totaal verdiend.

Snelle service en goede producten

Zeer goede ervaringen met Mayke. Ze zijn vriendelijk, hebben mooie producten en leveren snel.