Klasse

Mooi tasje besteld. De service is prima.

Heel mooie laarzen

De website van Mayke is mooi en geeft goede informatie over de items. Een paar laarzen gekocht. Heel goede kwaliteit en zitten meteen goed. Snel geleverd in een mooie verpakking

Snel en geweldig ingepakt

Een echt cadeau om open te maken

Geweldige website, duidelijk en overzichtelijk en het was n kadootje om mijn schoenen te mogen ontvangen in een geweldige verpakking. Mooi ingepakt, kortom klasse!

Zoals beloofd dag erna ontvangen! Mooi afgeleverd in een mooie verpakking…

Snelle levering en echt mooi als een cadeautje verpakt

sensationell

noch NIE ein derart super Service bei einer online Bestellung gesehen. Extrem schnelle Lieferung, die bestellte Ware war derart schön und liebevoll als Geschenk verpackt, sodass diese ungeöffnet als Geburtstagsgeschenk weiter verschenkt wird. Herzlichen Dank

Ik vind Mayke een sympathiek bedrijf met mooie producten

Snelle adequate afwikkeling van de bestellingen via de website.

Snel en servicegericht

Echt een cadeautje

Snelle levering, product zoals omschreven. En de verpakking.. echt een cadeautje om uit te pakken.

Uitblinker in klantvriendelijkheid en service!

Overzichtelijke webshop met een eenvoudige en klantvriendelijke bestelprocedure, zeer snelle verzending en ontvangst van bestelde artikelen, prettige mailcommunicatie. Mooie merken die in de sale goed zijn afgeprijsd.

Supermooie collectie en goede service

Prachtige collectie! Zelfs nu in de lock down doen jullie super je best voor een mooie shop ervaring. Prachtig ingepakte bestelling. Mijn favoriete schoenenwinkel (wel ff sparen ;))

Geweldige service!

Snelle levering en top omruil service

Ik beoordeel het in 1 woord; Perfect

Ben al klant vanaf het eerste uur dat Mayke haar schoenenwinkel opende, destijds aan de Stationsstraat en nog steeds een zeer tevreden klant. Prachtige collectie, laatst toch een verkeerde keuze gemaakt met de online bestelling maar is onmiddellijk opgelost. Top.

slechte ervaring...........kerstcadeau kwam na de kerst ,,,,,,,,,,,,,,

Ipv woensdag voor de kerst kwam het maandag na de kerst............ik moest zelf bellen Wel behulpzaam bij het aanleveren van een fotokaart........en een aardige geste ivm te late levering maar...........was wel jammer dat het te laat was. Nu ken ik jullie via mijn vrouw die wel meer bij jullie koopt en....jullie hebben een prachtig Brand, maar......logistiek (..externe partij wellicht ) was niet best.......

Bestelling werd geannuleerd

Blij met mijn bestelling bij Mayke, prachtige sneakers en altijd een prettige winkel om te shoppen dus besteld en afgerekend, totdat ik een berichtje kreeg dat de sneakers er niet waren in mijn maat…. Op de website nog wel…. Jammer! Eerste keer dat ik dit meemaak . Na 3 dagen geld teruggestort gekregen.

Pakket altijd een cadeautje

Snelle levering mooie kleding en schoenen! Top winkel

Altijd weer een fijne en vriendelijke service. Zowel in de winkel zelf als de dames van de webshop zijn prettig!

Fijne winkel en webshop. Heel klantvriendelijk en mooie unieke producten gevonden!

Helemaal top!

Helemaal top!

Makkelijke webshop, top service

De webshop is makkelijk te filteren. Goede merken!

Geweldig ingepakt!

Nog snel even wat cadeautjes besteld, kreeg keurig een telefoontje of er cadeautjes bijzaten om in te pakken? Zag er allemaal top uit! Helaas was de geurkaars niet degene die ik besteld had, maar heb ‘m toch maar aangestoken! Verder zeer tevreden.

Snelle levering, mooi verpakt! Altijd weer een cadeautje om uit te pakken

Mooi verpakt! Echt n cadeautje Goede beleving