Blij!

Ik ben SUPER blij met mijn schoenen.... een heel klein puntje; bij mijn vorige bestelling bij jullie (vorige zomer) werd ik enorm verrast door een magazine en een super lekkere bodylotion..... Misschien door de gekke tijd nu ivm Corona en omdat ik het toen niet verwachte (maar wel enorm tof vond), vind ik het nu heel jammer dat alleen de schoenen in de doos zaten..... Dus een helemaal goede ervaring, maar dan zonder “extra”.... en ik verwachtte natuurlijk niet iets heel groots of bijzonder, maar gewoon iets leuks ;-)

Top en super snel

X

Prachtig verpakt, mooi magazine erbij, gewoon een kadootje. Heel blij met de mooie charms.

Mooie schoenen. Prima service

Elke keer weer een mooie ervaring om de doos te openen en de nieuwe schoenen tw passen. Ben er nu ook weer super blij mee.

Super snel en direct verzonden en super mooie schoenen <3

Laat de lente maar komen !

Na eerst rondgestruind te hebben op de makkelijke site deed ik mijn bestelling van sandaaltjes. Fijne afhandeling van mijn aankoop, mooi opgevolgd door mailtjes en 2 dagen later stond de koerier met het pakketje op de stoep. Superservice, blij met mijn sandaaltjes en nu hopen op een nieuw, zonder anderhalvemeter, lenteseizoen.

Snelle levering met een mooie attentie, helaas heb ik mijn bestelling terug moeten sturen omdat ik de schoenen bij mij niet mooi vond staan. Ik had wel een eerdere teruggave van het geld verwacht. Ik ga zeker weer bij Mayke een bestelling plaatsen.

Niks op aan te merken. Snel en accuraat

Goede en snelle service

Snelheid

Prachtig verpakt

Zo snel geleverd en mooi verpakt product is goed gekeurd

Mooie collectie snelle verzending

Prachtige schoenen en tassen. Snelle verzending.

Supermooie laarzen,met snelle levering

Ben erg blij met de laarzen!Goede website

Mayke doet er alles aan om haar klanten een uitstekende service te bieden. Ze denken in oplossingen! Ik kom er al jaren, en altijd tevreden geweest. De mooiste en hipste schoenenzaak in de regio. Met "Mayke - schoenen" wil je gezien worden!

Geweldige collectie, sublieme service

Al jaren een tevreden klant; qua assortiment en beleving

Had paar sandaaltjes besteld maar kreeg de verkeerde kleur. Binnen no time terug gebeld; juiste worden toegezonden met kleine attentie (benieuwd wat ..?!?!) ik retourneer de andere sandaaltjes ; iedereen blij!

Top met hoofdletter T

Een snelle levering, in een mooie doos, verpakt als super mooi cadeau ( met heerlijk geurtje) Als extra, bijpassende sokken... Een waar cadeautje om uit te pakken! Daar wordt je echt blij van.

Kan beter

De sale ruilen kost porto kosten Maar neem je andere bestelling kun je weer portokosten betalen bij nieuwe ruiling Dus 14€ lichter en geen schoenen Slechte zaak

Mooie, gevarieerde collectie.

Online 2 paar schoenen besteld uit de sale. 1 paar was niet zoals verwacht. Je koopt tenslotte van een foto. Jammer dat in deze tijd dan toch de retour verzendkosten voor eigen rekening zijn. Normaliter kom ik graag in jullie prachtige winkel maar dit is nu helaas niet mogelijk. Ik had het daarom wel service gevonden dat de retour kosten niet voor eigen rekening waren geweest.

Snelle levering. Helaas waren schoenen te groot maar terugsturen ging heel gemakkelijk en geld stond snel weer op de rekening.

Snel in het toezenden Vd artikelen en in het regelen van de retourafhandeling

Ik vind de snelheid van het toezenden van de artikelen en het retour nemen erg prettig. Het online kontakt voelt erg persoonlijk. Dat komt mede door de aardige reactie en de groetjes can het Mayke team. Het zijn de kleine dingen die het doen.

Foutje, superbedankt!

Eerlijk is eerlijk, er ging echt even iets mis maar wat een goed herstel! Ik was al erg onder de indruk van de service van Mayke.com. (En van de prachtige -web-winkel) maar ben dat nu nog meer. Top opgelost, op een zeer vriendelijke en vooral service en klantgerichte manier. Chapeau Mayke! En tot heel snel!

Altijd net even anders

Bij Mayke vind ik altijd schoenen die net even anders zijn. Mooi gemaakt, vaak Italiaans, nergens anders verkrijgbaar en je hebt er lang plezier van. De maatvoering is wel een ding: uiteindelijk was het pas bij het derde paar loafers raak, ze vielen behoorlijk groot. Ben er wel heel blij mee: door de dikke zool en iets puntiger neus zijn ze lekker eigenwijs. Bezorging en service zijn altijd dik in orde.

Snel en betrouwbaar!

Super tevreden met de aankopen bij Mayke. Snel geleverd, snel afgehandeld ook de retours.

Snelle levering Mooie verpakking Leuk met een tijdschrift, catalogus er bij.

Prachtige collectie. Online snel en correct geleverd

Prachtige schoenen-collectie! Bij online bestelling snel en correcte levering ! Mooiste schoenenzaak in Nederland!