Pure klasse

Dit is de eerste keer dat ik via de site heb besteld. Ik ben al vaker in de winkel geweest. Uitstekende service, smaakvol verpakt met kaartje als finishing touch. Zoals de sfeer in de winkel, ademt de huisgeur vanuit de verpakking de kwaliteit uit waar Mayke voor staat: Klasse!

Aardig en geduldig personeel

Altijd supervroendelijk. Eerlijk advies!

SUBLIEM

Ik zocht een cadeau voor mijn schoonzus en ben met goede uitleg uitvoerig geholpen...mijn schoonzus was helemaal blij en met behulp van Mayke was mijn missie geslaagd

Mayke’s market was top!

Prachtig weer voor Mayke’s market! Behalve mooie schoenen en kleding, lekkere hapjes, drankjes, ijsjes, bloemen, nagels en oorbellen. Echt een gezellige middag!

Laarsjes nog niet aangekomen

Momenteel is mijn score voor jullie slecht daar mijn laarsjes die ik op 13 september heb besteld nog niet zijn aangekomen en jullie nog niet op een mailtje van 20 september hebben gereageerd. Hopelijk komen mijn bestelde laarsjes snel aan en kan ik de score flink verhogen!

geweldig!

Ik had laarsjes besteld maar deze waren te groot, ik mocht deze gewoon omruilen voor een kleinere maat en ook nog een andere kleur. Paar keer telefonisch contact gehad tussen mijn retourzending en de levering van de juiste laarsjes en ik kan niet anders zeggen dan dat de verschillende dames die ik gesproken heb me heel vriendelijk en service gericht geholpen hebben. Ik ben ook megablij met mijn mooie laarsjes! Dankjewel team Mayke!

Heel positief

Tot nu toe twee keer een bestelling geplaatst. Snelle levering en mooi ingepakt, echt een cadeautje.

Prachtige (snoep)winkel en online goede en persoonlijke service

Prachtige (snoep)winkel en online goede en persoonlijke service

Wat een feest dat pakketje!

Mooie schoenen prachtig verpakt, heerlijk geurend en met veel aandacht en zorg gepresenteerd. Enige minpunt, waarom ben ik verplicht mijn e-mailadres te geven om te beoordelen???

Leuk ingepakt

Leuk ingepakt !!!

Verrast!

Mooi pakket..lekker ruikend..lieve spreuk.. En een prachtig paar laarzen daar in verpakt!

super!

een bestelling alsof ik een cadeau kreeg ...

Levering heel snel.

Mijn schoenen waren er de volgende dag helaas waren ze veel te groot! Normaal heb ik 39.5/40 en ben ze gaan ruilen in Oisterwijk voor maat 38.5! Op de side was aangegeven dat de maatvoering ruim was en ik rekening moest houden met het opgeven van de maat dit verschil was wel heel ruim! Gelukkig waren ze op voorraad en kon ik ze snel omruilen. Ben ze dus voor de zekerheid maar komen passen.

Helaas was de maat te klein, maar fijn geleverd. Enige wat jammer was, is dat je voor 16.00 dacht ik moet bestellen om de schoenen de volgende dag in huis te hebben. Ik was net later en moest vervolgens een dag langer wachten.

geweldig

prachtige inspirerende winkel, goede site, bij retour staat het bedrag de volgende dag al terug op de rekening dus ook supersnelle service.

Wat een feestje!

Je kan bijna niet kiezen, alles is even mooi! De manier waarop de schoenen zijn verpakt is prachtig. De levering super snel. De kwaliteit geweldig. Helaas te kleine maat besteld anders had ik ze zeker gehouden. Snel even een ritje naar Oisterwijk maken om daar te passen.

Goeie ervaring

Goeie service

Top webshop!

Super assortiment, super snelle en eenvoudige retourservice en super mooi verpakt! Alles voelt heel persoonlijk en dat is een goed gevoel! Ik ga snel weer bestellen!

uitstekend

snelle levering en snele terugbetaling bij een retour

Altijd goed!

Perfecte service.

Zorgvuldig

Zorgvuldig. Op tijd bezorgd en mooi verpakt

Prachtig!

Prachtige laarzen en mooi verpakt!

Snellle levering van prachtige laarzen!