Helemaal Top!

Super schoenen, super winkel en super service!

Fantastisch!

Mooie schoenen, wel wat duur maar echt geweldige schoenen!

Jammer

Ik ging eigenlijk voor sieraden naar de webshop, helaas staan deze niet online. Ik kocht uiteindelijk schoenen, deze zijn bij Mayke altijd top. Wat ik in het schoenaanbod mis, is ruimte voor nieuwe designers. Wat mij betreft zouden jullie je klanten meer mogen verrassen en meer de combinatie opzoeken tussen grote merken en nieuwe merken/designers.

Erg leuk assortiment en top service!

Het leukste vind ik het in de winkel maar ook online een erg goede service en super assortiment!

Heel blij met aankopen en de snelle levering!

Heel blij met aankopen en de snelle levering!

snelle levering, mooie kwaliteit en prima info ivm verzending

snelle levering, mooie kwaliteit en prima info ivm verzending

Besteld op zondag en dinsdag al in huis!! En super mooi verpakt je weet wat erin zit maar toch.

Super levering en de mooiste schoenen

De mooiste schoenen hebben ze bij Mayke en de levering gaat soepel en snel met een extra touch. Top!!

Mooie webshop, perfecte service!

Al een aantal keren prachtige schoenen gekocht en nu ook kleding. Een aanrader....

Heerlijke website!

Snelle levering en echt een cadeautje om te 'unboxen'!

Top.

De schoenen zijn precies zoals omschreven /foto. Leuk verpakt, echt een cadeautje.

SUPER!!!!

Helemaal blij met bestelde item,super snelle levering & vooraf de bestelling geweldig geholpen qua maatvoering door klantenservice! !

Snel en super mooi verpakt!

Mooi aanbod en snelle verzending, zat mooi verpakt met nog een leuk magazine erbij, top!

mooie schoenen en snel geleverd

Binnen 2 dagen binnen en dat is in deze drukke tijd. Ze zitten perfect

Helemaal top

Geweldige winkel en service!

Wat zijn jullie toch super snel Altijd een feestje Mooi verpakt met fijne geur als je uit gaat pakken

Mooi verpakt, goede en leuke service, fijn!

Geweldig assortiment met mooie merken

Heel prettig Fijn contact en behulpzaam

Snelle service!

Laarzen waren de volgende dag al binnen. Ben er heel blij mee!

Snel en goed geleverd

Altijd een verrassende collectie.

ik krijg altijd weer een smile als ik de lolly in de enveloppe zie

Heel goede service

Makkelijk bestellen, snelle levering, snelle reactie na vragen, wordt veel moeite gedaan om je tevreden te stellen. Hele mooie verpakking en lekkere interior perfume op de factuur/pakbon.

Ik kreeg deze keer een verkeerd product thuisgestuurd. Kan gebeuren. Het is supersnel en vriendelijk opgelost. Het uitpakken is een kadootje!

Mooie tas gekocht voor de vrouw

Mooie tas en goed verpakt, ze was er heel blij mee ook hoe het in de verpakking zat, luxe verpakking.

Super adres

Uitgebreide collectie, prima service!