Uitstekende service.

Zeer snelle levering, prachtig verpakt en een leuke attentie.

Altijd kadootjes

Altijd kadootjes

Smoothi

Heel prettig Ondanks dat ik mijn schoenen moest terug sturen en ik zou zo nogmaals via de website bestellen. Bedankt

Super snelle levering

Woensdagavond laat besteld en vrijdagmiddag al geleverd in België

Super zaak met prachtige spullen.

Schoenen besteld heel mooi verpakt, hele goede service. Prachtige schoenen waar je blij van wordt. Ga zo door!

Online bestelling was met zorg ingepakt, echt een cadeautje!

Hier word je gelukkig van!

Top bedrijf, correcte en snelle uitvoering bestelling.

Altijd blij met mijn bestelling, wordt ik vrolijk van.

Perfecte webshop

Ruime collectie. Juiste informatievoorziening. Verzending en verpakking zijn effectief en ziet er prachtig uit.

Echte toffe high summer sandaal

Mooi sandaaltje, elegant, trendy en perfecte kleur!

Goede service , webshop goed geregeld.

Top !

Snelle service, mooie tassen & schoenen en ook nog ‘s leuk ingepakt. Zou fijn zijn dat t ook afgehaald kan worden bij een Post.nl punt !

Blij met mijn aankoop!

Mooie kwaliteit schoenen en zeer snel, keurig verpakt geleverd.

supergoede service

Snel geleverd, netjes verpakt met een persoonlijke toets. Fijn om zo'n pakketje aan te krijgen!

Hele mooie collectie en snelle levering

M’n pakje kwam nog eerder aan dan waar ik op hoopte, heel blij met m’n mooie schoenen

Klasse

Zowel in de winkel. Maar ook online, altijd top service, beide, n gevoel als n warm bad! Ohh ja en wat n feest als het pakket van jullie er is, n feestje om uit te pakken. Liefs

Snel goed en top geregeld!

Snel geleverd in keurig verzorgde verpakking, echt een feestje om te ontvangen!

snelle levering van een mooi pakketje

Via de site bestellen is zo eenvoudig en het pakketje was heel snel in België! Het pakket is erg mooi verpakt en het was een erg leuk moment om de nieuwe schoenen uit te pakken!

Eccellente

Stivali perfetti ad un prezzo molto conveniente, cortesia e continuo supporto prima durante e dopo l'acquisto. Consigliatissimo.

In een woord perfect!

Fijne website, snelle levering en geweldig ingepakt!

Er komt echt een kadootje binnen

Snelle levering, met heel veel zorg verpakt, Echt een kadootje om uit te pakken. Had mijn emailadres opgegeven omdat mijn maat uitverkocht was. Kreeg er later netjes bericht over dat het weer in voorraad was.

Top geregeld

Snel kunnen bestellen en snel geleverd.

Perfecte shop ervaring. Mooie keuze, snelle levering. Veel info op de webshop

Zeer snelle levering en blij met mijn aankoop

Mooi assortiment met duidelijke website. Makkelijk besteld en snel geleverd in een mooie en stevige doos. Netjes verpakt.

Goede service, snelle levering

Prachtige collectie, kwaliteit en mooi verpakt.. Een kado voor jezelf, heel blij met mijn bestelling ..