Vriendelijke service, heel goed geholpen!

Mijn vraag over een product snel en vriendelijk beantwoord.

Uitstekende verzorging van het gehele pakket!

Prachtige producten en vriendelijke en professionele medewerkers

Snelle levering, mooi ingepakt! Fijn cadeautje!!!

Prachtige beleving

Echt n cadeautje om de bestelling uit te pakken, prachtig! Ik vond de pasvorm onvoldoende en heb ook het retour proces als simpel ervaren

Opnieuw topervaring

Alles perfect, directe levering in mooie verpakking en ook de retour geen super snel

Really nice 😊👌

Really nice 😊👌

Levering en mijn nieuwe liefde helemaal top!!!

Levering en mijn nieuwe liefde helemaal top!

Super service!

Ik was heel blij verrast om zo'n mooi verpakte doos met een nog mooiere inhoud uit te pakken!!

Topservice

Snelle levering, verpakt als cadeau compleet met strik. Echt een feestje.

Het bestellen ging heel eenvoudig. De volgende dag kwam het pakketje aan zoals beloofd. Wat een feest. Een mooie doos met daarin de door mij bestelde schoenen. Wederom ingepakt in mooi en heerlijk geurend papier met een mooie strik erom. Ben dus super tevreden.

Professioneel, snelle levering en goed advies!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en super snelle levering , ook bij retour!

Snel en nette bezorging

Super! meer maat 42!!!

hele goede service Meer maat 42 !!!!!

Hele snelle service en bezorging, en heel leuk ingepakt met een persoonlijke boodschap.

Super collectie

Ik zou alles wel willen kopen zo mooi

Altijd een feest als ik een bestelling binnen krijg!

Super verzorgt’ vooral het heerlijke roomspray die ze op/in de verpakking gebruiken! Heerlijk! Altijd mooi ingepakt’ echt een feest als ik bij jullie iets bestelt heb. Gr karin

Top service en wat n genot om je pakket open te maken!

Dit pakket ontvangen is een beleving. Mooi ingepakt.... geurtje erbij... lolly etc♥️ Aanbod aan merken en prijzen in de winkel/webshop passen volledig hierbij.

Prachtige schoenen

Prima produkt en mooi verpakt.

Prima service in mooie verpakking met persoonlijk briefje.

Mooie webshop en goede service

Ik ben erg goed geholpen, de medewerkers waren erg attent. Het uitpakken van de schoenen was echt een cadeau.

Snel en goede service

Kopen bij Mayke is altijd een feestje

Altijd is mijn bestelling mooi en met zorg verpakt met een lief persoonlijk berichtje erbij. De service is top en de collectie schoenen van Mayke is al jaren favoriet bij mij.

Mega cadeautje voor mezelf

De snelheid, de manier waarop elke bestelling ingepakt is. Het geurtje wat er uit de doos komt.... voelt alsof ik een cadeautje krijg! Elke keer weer! Als ik twijfel over een paar schoenen maar Mayke heeft ze in haar collectie weet ik gewoon dat ze cool zijn!