Correct afgestuurd, goede kwaliteit en een paar minder naar mijn smaak teruggenomen en geld correct en snel teruggestort.

Fantastische collectie, goed omschreven ook qua maatvoering. Snel verstuurd en fijn dat je voor ophaaladres kunt kiezen.

Snelle bezorging, mooi product!

Goede service en afhandeling: verzending

Goede ervaring

Snelle verzending , ideaal met afterpay

Super goede service!

Zeer vriendelijk en goede service!

Teleurstellend, 10 jaar geleden was Mayke meer bijzonder.

Laarzen online besteld en betaald, bleken achteraf niet op voorraad te zijn. Andere merken zou ik ook interessant vinden, zoals AF Vandevorst, Chloe, Officine Creative....

Altijd keurig snelle leveringen prachtige schoenen

Goede service !!

Super snelle bevestiging en levering

Zeer goede ervaring. Direct een duidelijke bevestiging per mail. Levering snel en keurig netjes verpakt.

Gaat niet alleen om schoenen maar ook om beleving

Fantastisch aanbod, snelle service. Ik had een paar te gekke laarzen gekocht. Maat 38. Maar ik twijfelde toch. Ik heb voor de zekerheid ook de 38.5 besteld. Die was goed. Het retourneren is ook heel goed verlopen. Duidelijke uitleg. En ik had heel snel bevestiging van retour. Daar hou ik van!

Altijd top service!!

Supersnel en altijd alles goed geregeld, bestel hier al jaren, altijd goed!

Mooie kwaliteit schoenen en snelle correcte levering

Mooie kwaliteit schoenen en snelle correcte levering

Geweldige merken, super service!

Mayke is zowel online als offline een hele fijne winkel. Mooie merken, super goede service en in dit geval hele snelle levering. Leuk ook de kleine attentie in de doos. Van mijn dochter mag ik vaker schoenen bij jullie bestellen ;-)

Mooi assortiment snelle levering

Mooi assortiment en snelle levering. Ik had per email een vraag gesteld over de levering en kreeg direct een klantvriendelijk antwoord terug. Zeer tevreden dus

de mooiste schoenenwinkel van Nederland

Naar mijn idee is dit de mooiste schoenenwinkel van Nederland! Echt een aanrader!

Fijne webshop!

Hele fijne webshop met persoonlijk contact en een prachtige collectie!

Alles perfect verlopen

Alles netjes verpakt en duidelijk aangegeven

ontzettend snelle levering en heel attent altijd

Zoals altijd super snelle levering, als enige ooit besteden jullie er echt aandacht aan. ontzettend vriendelijk! echt helemaal super!

Ik had de bestelling s avonds gedaan en de volgende dag kreeg ik al de melding dat het pakket bij de buren afgeleverd was. Zelden ben ik zo snel bediend. De schoenen zagen er keurig verzorgd uit en kwamen met ectra schoenenzak. Top. Ik zal hier zeker nog vaker iets bestellen!

Heel mooie schoenen!

Heel mooie webshop, zeer snelle levering en prima service!

top - inorde

alles correct en vlug

Goed­čĹŹ

Had sneakers besteld , Zijn snel geleverd Goede service .top

Beste schoenen webshop!

Webshop met snelle levering en de mooiste schoenen en tassen collectie!

snelle afhandeling

mijn perfecte schoenen vond ik minder mooi in het echt, perfecte snelle afhandeling bij retour