Snel verstuurd en leuk in gepakt!

Uitstekend!!!

Fantastische collectie met een geweldige service!

Snelle levering van uitstekende kwaliteit schoenen.

Perfect!!!!

Hele goede service!

Mayke lost alles perfect op en levert een service die ik nergens anders ooit heb gehad, super goed!

Een verrassende ,verrassing!

Het uitpakken van de bestelling is als kadootje. Super fijn om te zien hoeveel aandacht jullie aan de digitale klant besteden .Ga zo door! Toch een kleine opmerking ; Beschrijving van product erg summier. ik zou het fijn vinden om hierbij (in mijn geval lange laarzen) de lengte van de schacht en de breedte te vermelden. Iets fijner om een beter beeld te vormen. B.v.d. Lfs.

Betrouwbaar!

Snelle en betrouwbare levering van prachtige laarsjes.

Prachtige schoenen, snelle service

Hele mooie schoenen en snelle levering. Jammer dat retourneren geld kost.

Prachtige Prada’s

Aanbevolen webshop

Superblij met mijn Isabel Marant western boots die ik in de sale met 50% korting kon kopen. Online besteld en volgende dag in huis.

Perfecte service

Perfecte service en mijn schoenen zijn zo mooi!

snelle levering en goede service

de schoenen werden snel geleverd en snel en duidelijk antwoord via de mail.

Een cadeautje om uit te pakken

Mooie schoenen Snelle levering Echt een cadeautje

Snelle levering en heel mooi verzorgd en verpakt

Hele snelle levering en prachtige schoenen!

Ik heb op dinsdagmiddag schoenen besteld en woensdag had ik ze al in huis! Ook waren de schoenen goed ingepakt en werd ik goed geïnformeerd over mijn bestelling. Top!!

Super aardige meiden en een goede service.

Snelle levering & fijne tone of voice

Heldere productomschrijving op de site, ruime keus in toffe schoenen maat 42 (eindelijk...), fijn verpakt cadeautje binnen 24 uur op mijn schoot (En dan nu een hartjes emoticon ;-)). Het enige nadeel? De rechterlaars van het paar was duidelijk meer gepast en daardoor wat beschadigd. Gelukkig wordt leer alleen maar mooier wanneer je het vaker draagt dus dat lost zichzelf op!

Altijd super

Top service altijd snel geleverd, Vriendelijk personnel met top kwaliteit

Mooi product en goede service

Mooie schoenen en snelle service

Zeer klantvriendelijk

Mijn ervaring is dat jullie enorm klantvriendelijk zijn, ik heb zonder problemen mijn geld teruggekregen van de sneakers in de uitverkoop. Kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen. Met vriendelijke groet Wiepie Smits

Alles klopt!

Site werkt perfect, alles met zorg ingepakt in een mooie doos. Feestje om binnen te krijgen!

Snel overzicht schoenen op voorraad en bestellen.

Geweldig om thuis schoenen te selecteren. Het idee dat je alles hebt gezien in de winkel. Direct je maat in te zetten om te zoeken. Formidabel.

Altijd goede service, persoonlijke notitie.

Top!!!

Fantastisch aanbod en service!