Super schoenen op website met duidelijke foto's.

Snel, duidelijk, megahip

snelle vlotte aflevering

uitstekend

Slecht

Op zaterdag vanaf 17.00 tot zondagavond gepoogd tot de site door te dringen. Uiteindelijk item in boodschappenwagen , maar betaling lukte niet. Volgende dag item verkocht aan andere klant... Balen!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

geweldig

Mooi product. Snelle levering.

Snel, goed, betrouwbaar.

Snel, goed, betrouwbaar.

De mooiste schoenen van Nederland

Uitzondelijk mooie collectie, een persoonlijke benadering, supersnelle levering en geen gedoe met retouren. Dat maakt dat ik iedere keer weer met plezier bij Mayke kom shoppen.

Geweldige service

Goede ervaringen de laatste jaren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tijdige en nette levering van de schoenen. Site is duidelijk en makkelijk te bedienen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Website lag eruit bij start sale, echter snek opgelost. Helaas 1 paar schoenen te klein en retour moeten sturen, helaas moet je dan wel verzendkosten betalen vanwege sale. Verder fan van Mayke 😃

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, zelfs met de topdrukte

Prettig en snel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superlief team met supertoffe schoenen

Door de drukte ivm de sale ging er het een en ander mis met mijn bestelling, maar dit werd heel charmant opgelost dus no harm done.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reactie op vragen via websevice

Keurig verzorgd pakket, met duidelijk instructies voor ruilen en retourneren. Wel jammer dat een paar schoenen duidelijk al gebruikt waren. Niet heel ernstig maar wel vervelend als ze niet blijken te passen en retour gaan. Ik vind dat dan ongemakkelijk.

Webshop prima!

Snelle levering, leuke collectie

Snelle levering, helaas paste de laarzen niet. Wel verbaasd dat in de sale de retourkosten voor eigen rekening zijn. Dit had ik nergens gelezen, ik zag wel heel vaak staan gratis verzenden en retour.

Perfect!

Prachtige collectie! Zoals altijd ( zelfs in de sale ) snel en keurig verpakt!

Heel klantvriendelijke en snel

Goede collectie, veel keus, goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie merken, vriendelijke service, snelle verzending

Ik heb een paar keer wat besteld, bij één bestelling bleek een van de schoenen toch niet op voorraad. Ik kreeg een telefoontje met wat andere opties, uiteindelijk pakketje gekregen en voor ongemak een klein kadootje erbij. Super lief geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering, vriendelijk personeel. Slechts een minpunt

Altijd fantastische prachtige schoenen, hele goede service, snelle levering en vriendelijk personeel. Een minpunt: ongelofelijk dat een dergelijk exclusieve zaak tijdens sale server problemen heeft.

Top! Mega fan

Prima, niet super

Ik vind dat schoenen niet in de brievenbus bezorgt moeten worden. En dat retourkosten op sale items voor eigen rekening zijn (blijkt achteraf).

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Top winkel

Wilde een 5 geven maar de sneakers waren een beetje vuil en er waren ook geen stofzakjes bij(altijd handig in de bagage) Voor de rest alles top zo als altijd maar ook wel veel geduld moeten hebben door dat de webshop zwaar overbelast was (was dan ook sale) maar al bij al tevreden, nog een fijne dag, katia

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service, ook bij problemen

Goede en snelle service ook bij probelemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Website lag voortdurend plat wegens eerste dag solden, maar het is toch gelukt!

Het was een struggle om tijdens de eerste dag van de solden deze aankoop online af te ronden, maar eens dat het lukte waren mijn laarsjes super snel en correct geleverd.

FANTASTISCH

Iedere keer opnieuw GEWELDIG!

Over Mayke

Filter op Taal