Goed product snelle levering

Vind al die mail niet fijn!!

Snel en prima product

Snel en prima product

snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering, prima product

Snel en efficiënt, makkelijke bestelling

Fijne specialist

Voor een klus moest ik tussen maten hebben in 125mm. Alles wat je zoekt is 45 of 90graden. Na 2 klikken de juiste maat en na 3 klikken de juiste uitvoering -op voorraad- Levering conform bevestiging! Dit is mijn 2e uitstekende ervaring met PVC-handel en wens iedereen dezelfde ervaring toe

Snel & Goed

Het artikel werd snel en prima verpakt geleverd.

Prima service!!!

Bestelling klopt en wordt snel afgeleverd.

product - prijs dik in orde

minimale bezorgkosten van €7,50 want met koerier.. Blijkt gewoon via post nl te worden verzonden. Voor een paar moeren is dat wel erg kostprijsverhogend; jammer & voorverbetering vatbaar

Snelle correcte aflevering

Reeds boven in een zin beschreven

Geleverd zoals beloofd aan een goede prijs.

Ga zo door

Goed.

Snelle service, vlotte levering.

PVC handel had een bijzondere uitvoering van een T-stuk in het leverprogramma

Ik zocht een speciale uitvoering van een PVC T-stuk. PVC handel kon die leveren. Ik had dit de volgende dag al in huis.

Ik ben vriendelijk en persoonlijk geholpen met een door mij verkeerd geplaatste bestelling.

Positief. Snelle levering en een persoonlijke benadering. Goede kwaliteit materialen tegen nette prijzen.

Toppie

Goede info, snelle levering en goed telefonisch bereikbaar.

vlot en correct geleverd

.........

prima geen opmerking

prima geen opmerkingen

Goede prijs, snelle levering, goed product

Na bestelling, snel geleverd en inmiddels functioneert het product prima!

Positef

Een attente en zeer correcte afhandeling van zaken. Voor mij een positieve ervaring.

Snelle en correcte levering!

geleverd wat ik besteld heb

gewoon goed zoals je mag verwachten van een goed bedrijf

snelle levering van prima product

koppel nippel werd snel geleverd, goede kwaliteit

Supersnelle levering

Noodgeval met regenpijp was de volgende dag opgelost dankzij de levering de volgende dag.

geen problemen

alles keurig af gehandeld netjes op tijd en kompleet dat kun je niet van iedereen zeggen

Verkoop van product per stuk in tegenstelling tot andere bedrijven waar je een collectie moet kopen waarvan je maar 1 artikel nodig hebt. Hele snelle afhandeling.

Over Pvc-handel

PVC-handel, uw leverancier van PVC! Met ons 1800 m² magazijn en 4000 m² buitenterrein zijn wij de grootste leverancier van PVC van Zuid-Oost Nederland. Wij hebben ruim 10.000 producten uit voorraad leverbaar zoals PVC-afvoer en Loofafscheider. Wanneer u bij ons voor 16.00 uur besteld, heeft u ze ook nog morgen in huis. Hierdoor hoeft u niet lang te wachten totdat u met uw bestelde producten van PVC-handel aan de slag kan gaan. Ook kunt u natuurlijk bij ons langskomen in Deurne! Wij hebben zeer ruime openingstijden, iedere maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur. Ook zijn wij in de avond geopend op afspraak, hierdoor is er voor u altijd wel een geschikt moment te vinden om uw PVC of andere producten op te halen in ons magazijn in Deurne.