Verpakking: zwakke doos

Binnenverpakking prima, maar de doos onvoldoende om genoeg bescherming aan de nu ingedeukte puzzle-doos te bieden.

Goed snel en netjes

Bestelling was snel gedaan en het was ook snel geleverd. Super!! En dan nog eens het goeie doel steunen, kan niet beter. Bedankt.

Goede website, keurige afwerking van de bestelling.

Na een verkeerde bezorging, werd er meteen gereageerd en werd het zo snel mogelijk opgelost. Keurig!

Keurig in orde

Dat Pientere Puzzels met dit werk een aantal arme kinderen helpt, vind ik geweldig en maakt dat ik een voorkeur voor deze organisatie krijg!

de puzzel was netjes verpakt, en op een 2-tal dagen geleverd in België

Prima puzzels en service

Prima pUzzles en service

prima service, prima product

Alles klopt, als een perfecte puzzel... keurig en goed verpakt, netjes op tijd binnen, mooi product. Ben er blij mee.

Meedenkers!

Ík had voor mn werk 56 x TinyTins nodig en ondanks dat ze niet op voorraad waren, had ik ze toch de volgende dag in huis. "Think out side the (tiny)tin" ;-) Goede communicatie, meedenken, up-dates waar nodig & leveren!

Correcte en snelle afhandeling

Uiterst correcte opvolging en levering. Niks op aan te merken.

Livraison très rapide, emballage impeccable et prix compétitifs.

Merci pour votre professionnalisme. Des prix attractifs, une livraison très rapide et soignée. Le seul reproche que je pourrais vous faire, c'est au niveau du catalogue de vos casse tête, ça serait excellent si vous en proposiez beaucoup plus. Merci encore.

uitstekend

de legpuzzel is snel en in keurige verpakking gearriveerd

Mijn bestelling is weer keurig geleverd

Alles precies volgens afspraak

Dit was mijn eerste kennismaking met Pientere Puzzels: positief

Na het uitzoeken van de gewenste puzzels en bestellen plus betalen kreeg ik direct bericht van wat ik had besteld en eventueel leveringsdatum en werd tot aan de levering toe geinformeerd.

TOP

Bestellen en afleveren. Alles perfect geregeld. Ook een mooi logo.

Zeer prettig geholpen.

Fijne spontane mensen.

Mooie puzzels, snelle levering en ook nog een goed doel steunen..

Een puzzelstukje van vorige zending , moederdag , miste een stukje!

Service was prima, maar op moederdag ontving ik de puzzel van de blauwe violist van Chagall ook, als cadeau van mijn kinderen maar daar miste een stukje. Ik heb echt alles afgezocht, zelfs de stofzuigerzak. Nu heb ik dezelfde puzzel besteld als cadeau voor vrienden, zozeer heb ik er van genoten, maar ik hoop wel dat er geen stukje mist.

snel verzending en mooie puzzel

De 90 jarige was enthousiast over de mooie kleurige puzzel met iets grotere stukken

er werd zeer snel geleverd, zowel door pientere puzzels als door DHL Puzzel ziet er goed uit maar nog niet gemaakt

Tevreden!

Snelle levering van kwaliteitspuzzels met een scherpe prijs, én je ondersteunt een goed doel!

heel goede service , keurig verzorgd en netjes afgeleverd. DHL ook vriendelijk en beleefd!

super leuk product

Het geleverde product is superleuk, maar helaas wordt gebruik gemaakt van de superslechte bezorger DHL. Die heeft het pakketje verkeerd geleverd en geen briefje achtergelaten. Kost drie extra dagen en 3euro belkosten. Kies een andere bezorger is mijn advies.

snelle levering en goede puzzels.Bestel beslist er weer

Prettig contact

Prettig contact, snelle afhandeling, op vooraf afgesproken dag en tijdstip bij hen opgehaald. Mooie gedachte dat als je iemand iets cadeau geeft je tegelijkertijd ook anderen iets geeft die het niet zo goed hebben als wij. Goed idee dus om bij Pientere Puzzels en Spellen te kopen!

Alles heel netjes verzorgd; niets op aan te merken

Prima service, heldere communicatie, overzichtelijke website