Een puzzelstukje van vorige zending , moederdag , miste een stukje!

Service was prima, maar op moederdag ontving ik de puzzel van de blauwe violist van Chagall ook, als cadeau van mijn kinderen maar daar miste een stukje. Ik heb echt alles afgezocht, zelfs de stofzuigerzak. Nu heb ik dezelfde puzzel besteld als cadeau voor vrienden, zozeer heb ik er van genoten, maar ik hoop wel dat er geen stukje mist.

snel verzending en mooie puzzel

De 90 jarige was enthousiast over de mooie kleurige puzzel met iets grotere stukken

er werd zeer snel geleverd, zowel door pientere puzzels als door DHL Puzzel ziet er goed uit maar nog niet gemaakt

Tevreden!

Snelle levering van kwaliteitspuzzels met een scherpe prijs, én je ondersteunt een goed doel!

heel goede service , keurig verzorgd en netjes afgeleverd. DHL ook vriendelijk en beleefd!

super leuk product

Het geleverde product is superleuk, maar helaas wordt gebruik gemaakt van de superslechte bezorger DHL. Die heeft het pakketje verkeerd geleverd en geen briefje achtergelaten. Kost drie extra dagen en 3euro belkosten. Kies een andere bezorger is mijn advies.

snelle levering en goede puzzels.Bestel beslist er weer

Prettig contact

Prettig contact, snelle afhandeling, op vooraf afgesproken dag en tijdstip bij hen opgehaald. Mooie gedachte dat als je iemand iets cadeau geeft je tegelijkertijd ook anderen iets geeft die het niet zo goed hebben als wij. Goed idee dus om bij Pientere Puzzels en Spellen te kopen!

Alles heel netjes verzorgd; niets op aan te merken

Prima service, heldere communicatie, overzichtelijke website

Bezorging volgens afspraak

Producten geleverd volgens afspraak. Goed verpakt, op tijd en producten komen overeen.

Betrouwbaar en uitstekende service

Snelle reactie, goede communicatie en prima levering. Van harte aanbevolen.

Gewoon geweldig!

Altijd goed. Ik had een paar keer een kapotte puzzel, ze stuurden meteen een nieuwe. Een fijne zaak, waar ik al heel veel besteld heb gedurende 7 jaar!

Geweldig.

Ik was zeer onder de indruk van de gehele afwerking en vooral het mailcontact , alles ging volgens afspraak.

Supersnelle levering.

Supersnelle levering, keurig verpakt. Alleen jammer dat veel puzzels uitverkocht zijn waardoor de keuze wat kleiner was.

Snelke service, mooie puzzels, prima afwikkeling

alles was naar tevredenheid

Alles ging goed

Gemakkelijk bestelproces, direct een bevestiging ontvangen en snel geleverd!

Snel verzonden

Zaterdagavond besteld en dinsdag in huis. Prima gegaan

groot assortiment, snelle verzending

overzichtelijke website met een heel groot assortiment puzzels. Het bestel proces is makkelijk en bestelling is snel verzonden. Zeker een aanrader!

prima service

bestelling dubbel geplaatst, werd meteen opgelost prima gedaan zo hoort het

mooie legpuzzels

Zoals afgesproken, top geregeld.

Geweldige service

Zeer goed behandeld

Een snelle levering ben daar zeer blij mee

Mooi

Goede en snelle service, kom afspraak goed na.

Mooie materialen en snelle levering

Het was erg snel geleverd en netjes verpakt. Erg mooie materialen!