Mooie collectie, snel geleverd

Mooie collectie, snel geleverd

Leuke gezellige legpuzzels

Dit is 1 van de weinige webshops die ook niet-zo-grote puzzels leveren en zelfs met iets grotere stukjes. Heel leuk voor mijn seniore kennissen. De zorg voor de verpakking tijdens transport is zeer goed uitgevoerd. Dus gewoon tevreden klant hier.

Perfecte aankoop.

Ik was een verwoed puzzelaar,maar mijn ogen werden steeds slechter,waardoor ik helaas nu al een aantal jaren niet meer kon puzzelen. Toen kreeg ik met Sinterklaas een XL legpuzzel en het lukt me weer. Ik ben er blij mee en heb er daarom weer 2 besteld en de bezorging was heel snel.

Netjes verpakt en onbeschadigde puzzel ontvangen.

Correct en snelle levering

Correcte snelle levering.

Super goede service!

Ik had mijn puzzel de volgende dag nodig, en zij hebben er voor gezorgd dat hij dezelfde dag nog mee kon met de bezorger. Super fijn geholpen!

Supergoed

Een vlotte en keurige bezorging.

grote keuze en prima afhandeling

Op zoek naar een bepaalde puzzel, kwam ik bij Pientere Puzzels terecht. De bewuste puzzel hadden zij op voorraad tegen een mooie prijs. Ik koos er nog een puzzel bij. Op 18 januari besteld en op 20 januari werden ze volgens bezorgschema op tijd bezorgd. Bijzonder dat door deze aankoop ook 'Kinderen in armoede' worden gesteund.

Snel en prettig

Contact met mij opgenomen toen de bezorging door dhl misliep, was heel prettig!

Gewoon goed

Snelle levering en alles goed verpakt. Puzzels zijn zoals afbeelding en omschrijving

Exact alles volgens afspraak en correct in goede staat geleverd met leuk extra gadget… dat smaakt naar meer

Heel positief

De puzzels zien er erg mooi uit

mooie keuze, snelle verzending

leuke houten puzzels

jammer van de beschadiging

Toen het pakket werd bezorgd, was de doos aan 1 kant helemaal opengehaald. Gelukkig waren de puzzels niet beschadigd. Ik begrijp dat dit aan de vervoerder ligt, maar vond het wel erg slordig.

Zorgvuldig

Jullie hebben mij van het begin tot aan de bezorging geïnformeerd over de status van levering van het artikel. Het is snel bezorgd en het artikel ziet er prima uit.

Groot aanbod en snelle levering, PRIMA

Groot aanbod van puzzels , persoonlijk contact ook prima, aardige, vriendelijke mensen en supersnelle levering

In één woord: perfect

Accuraat, snel en goed

Correct en snel

Cheers

Klantvriendelijke mensen en deskundig advies.

Willemien en Ale doen hun werk voor Pientere Puzzels met hart en ziel. Ze zijn zeer klantvriendelijke, fijne mensen en geven deskundig advies. Het spelmateriaal is van goede kwaliteit. Mooi dat de winst van de verkoop van hun spelmateriaal ten goede komt aan kansarme kinderen!

zeer zorgvuldig

Alles was zeer zorgvuldig. Goed verpakt en op tijd afgeleverd.

Werd snel geleverd en was precies wat we online zagen

Het ontvangen product was precies zoals op de foto's en omschrijving te zien was.

Snelle en zorgvuldige levering Japanse puzzeldoos

Het pakketje, met daarin de Japanse puzzeldoos was goed ingepakt om beschadigingen tegen te gaan. Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering.

Snelle levering, leuke puzzel !

Snelle levering en duidelijke communicatie hierover.

Goede website, plezierige service

Uitstekende website met goede service. Helaas was de levering iets minder snel dan ik had verwacht (op donderdag besteld en de woensdag daarna in huis), maar nog altijd zeer vlot en goed afgeleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.