Goede website, plezierige service

Uitstekende website met goede service. Helaas was de levering iets minder snel dan ik had verwacht (op donderdag besteld en de woensdag daarna in huis), maar nog altijd zeer vlot en goed afgeleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Alles ging heel snel, dezelfde dag nog verstuurd. Je steunt ook nog eens een goed doel, terwijl de prijs niet hoger is dan op andere websites! Laat 1 december maar komen kan niet wachten om te beginnen met de puzzel adventskalender.

Top service!

Meteen contact en uitleg.

toffe puzzeltjes en supersnelle levering!

toffe puzzeltjes en supersnelle levering!

Snel en betrouwbaar

Snelle levering. Vooraf betaald en alles prima geregeld

Zeer vriendelijk en keurig volgens afspraak

Originele spelletjes die je in een gewone speelgoedwinkel niet vindt.

Ik had een kleine puzzel besteld als cadeau. Ik had de puzzel binnen 1 werkdag al binnen en was in prima staat. Genoeg tijd gehad om het cadeau goed te kunnen inpakken :)

Goed. Overzichtelijk. Het is meteen duidelijk,ijk of je iets goed hébt gedaan.

Het is fijn puzzelen.

Prachtige puzzels met veel verschillende thema's, keus genoeg voor iedereen.

Netjes gedaan

Product voldoet aan de beschrijving, verzenden voldoet aan de belofte. Kortom niets mis met deze webwinkel, ga ervoor.

Perfect en Snel

Snelle levering en puzzel van hoge kwaliteit. Groot assortiment met gunstige prijzen.

Heb alles gemakkelijk kunnen bestellen op internet. Je word volledig op de hoogte gehouden van de bestel en bezorg status. Goede service. Een TOP internet winkel.

Supersnelle levering

Snelle levering, goede up to datetijdensbezorg proces

Hele vriendelijke mensen, perfecte klantenservice

Ik had een foute bestelling gedaan, en dit hebben ze razendsnel verholpen. Perfecte service.

Perfect materiaal en perfecte levering.

Puzzels zijn perfect verpakt en geleverd zodat ze onbeschadigd zijn.

Goed product!

snelle levering, leuke puzzels

Goede dienstverlening.

Er wordt snel gereageerd en alles wordt goed afgehandeld. Leuke spellen.

super snel

Super snel bezorging, goed gepakt

Goede service, mooi aanbod

Interessant aanbod. Contact met Pientere Puzzels verliep snel en prettig.

Supersnelle levering

Nadat ik een puzzel had besteld, hadden we 'm de volgende dag al in huis, top! En dat we daarbij ook nog een goed doel steunen,is een prettige bijkomstigheid, reden om een volgende bestelling ook hier te doen. Bedankt!

Ik ga zeker meer bestellen,

Leuke spellen voor een eerlijke prijs én een goed doel

Een oprecht persoon die zich inzet voor een ander. Dit is te merken in het contact. Er is een mogelijkheid tot ophalen wat weer in kosten scheelt. Hiermee maakt het voor mij een leuke inverstering

Een uitgebreid aanbod, een van de weinige webshops waar dat waarnaar ik op zoek was, verkocht wordt. De bestelling verliep gemakkelijk. De levering was snel en goed volgbaar. Bewijs van bestelling en levering ontvangen. Enige minpuntje vind ik persoonlijk de verzendkosten Verder geen aan- of opmerkingen.

Prachtige puzzels

Prachtige puzzels, interessante houten puzzels. En dan ook nog met de winst naar een goed doel. Super! Ik heb de bestelling afgehaald, fijn dat dat ook kan.