Snelke service, mooie puzzels, prima afwikkeling

alles was naar tevredenheid

Alles ging goed

Gemakkelijk bestelproces, direct een bevestiging ontvangen en snel geleverd!

Snel verzonden

Zaterdagavond besteld en dinsdag in huis. Prima gegaan

groot assortiment, snelle verzending

overzichtelijke website met een heel groot assortiment puzzels. Het bestel proces is makkelijk en bestelling is snel verzonden. Zeker een aanrader!

prima service

bestelling dubbel geplaatst, werd meteen opgelost prima gedaan zo hoort het

mooie legpuzzels

Zoals afgesproken, top geregeld.

Geweldige service

Zeer goed behandeld

Een snelle levering ben daar zeer blij mee

Mooi

Goede en snelle service, kom afspraak goed na.

Mooie materialen en snelle levering

Het was erg snel geleverd en netjes verpakt. Erg mooie materialen!

Alles op tijd geleverd, goede producten, netjes ingepakt.

Mijn bestelling werd per omgaande bevestigd. De levering op het aangegeven tijdstip. Kwaliteit was prima. Prijs zeer redelijk.

Veel keuze, snelle service en zeer klantvriendelijk

Er was 1 probleem, jullie hadden mijn naam er niet opgezet, alleen Camping. Dat was verwarrend voor hun

Prachtige puzzels voor een goede prijs !

Snelle levering, goed ingepakt.... Toppie !!

in 1 woord geweldig!

voor ons bedrijf bestellen we nu al voor de tweede keer bij Pientere Puzzels. Levering van de puzzels is over de hele wereld. Pientere Puzzels helpt met het uitzoeken van de kado's, zijn snel en compleet. Communicatie is zeer goed. Samenwerking heel fijn. En dit alles ook nog eens voor een goed doel. Een echte aanrader om met Pientere Puzzels in zee te gaan.

mooi product

goede informatie via de website

ko en afspraken na

Prima site

Je wordt goed op de hoogte gehouden, volgende Keer als ik iets zoek kijk ik hier eerst even.

Binnen 1 dag geleverd en gelijk een mail bij bestelling. En savonds een track en trace code. Perfect.

Perfect!

Alles netjes op tijd geleverd, goed verpakt en met goede verzender verstuurd. Parchtig concept, winst voor het goed deol!

Vriendelijke en snelle levering

Ik heb diverse spellen aangekocht. Eerst telefonisch contact gezocht ivm de mogelijkheid voor ophalen. Na ophalen bleek bij een enkel artikel Reeds in bezit te zijn. Ruilen was geen enkel probleem. Snel een afspraak gemaakt en omgewisseld. Erg tevreden.

Prima service. Mijn mailadres zelf per ongeluk verkeerd ingevuld en werd ik gebeld door een medewerkster. Snel en correct afgeleverd

Niks op aan te merken..

Netjes in gepakt. Goed op de hoogte gehouden..op tijd bezorgd..

Snel en correct geleverd

Fijn veel keuze in producten, de levering ging sneller dan verwacht. Enige opmerking: een manier om de uitverkochte puzzels weg te filteren in de webshop zou erg handig zijn.

Beste Sarah, Bedankt voor je mooie beoordeling en opmerking over uitverkochte puzzels weg filteren. Ik kan me voorstellen dat dat inderdaad handig is aangezien heel veel legpuzzels momenteel uitverkocht zijn ook bij onze leverancier. We hebben de instellingen in de webshop aangepast zodat uitverkochte artikelen niet meer zichtbaar zijn, dat maakt het een stuk overzichtelijker voor onze klanten! Met vriendelijke groet, Ale Sytsma Pientere Puzzels & Spellen