Fijne snelle service !

Een supersnelle service

Veel keus en echt een hele snelle levering

Uitstekend!

Super snel en keurig verpakt geleverd.

Zeer tevreden over onze eerste aankoop bij PP&S

Alles correct verlopen, vanaf de bestelling tot en met de levering. Meer hoeft dat voor ons niet te zijn.

Verjaardagscadeau

Geen ervaring met oplossen maar de persoon die hen kreeg was er erg blij mee. Snelle levering

Goede bezorging en erg leuk spel.

Bestelling is goed en snel verwekt

Ook per email goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Świetna obsługa, błyskawiczna dostawa. Polecam!

Szybka realizacja zamówienia, i to w okresie przedświątecznym. Bardzo miła i kompetentna obsługa, doskonały kontakt.

• Poleciłbyś nas? Tak

Heel goed.

Had mijn puzzel goed verpakt zo thuis! En als dan ook nog een deel van het bedrag naar een goed doel gaat, helemaal fantastisch!

Puzzle box

Snelle levering, keurig verpakt.

Prima.

Goed verzorgd en snel.

Enorm goed verpakt tegen weer en wind

Ik heb één puzzel besteld die voornamelijk uit hout bestaat. Deze puzzel was goed verpakt waardoor geen schade tijdens transport is opgetreden. Dit was voor mij vooral belangrijk omdat ik helaas mijn pakketje terugvond op een niet afgesproken manier in de regen en er geen enkele beschadiging was aan de puzzel.

Leuke puzzels om cadeau te geven

Bij het zoeken nr een leuk cadeau voor kerst via google op deze site gekomen. Een echte aanrader voor leuke cadeaus.

Telefonisch goed bereikbaar, prima informatie en eenvoudige bestelling.

Ik ben snel en vriendelijk geholpen bij mijn bestelling.

Zeer ruime puzzelcollectie en snelle levering.

Mijn ervaring is erg positief. Grote collectie goede puzzels en snelle levering. Erg aan te raden ook omdat het verbonden is met een goed doel.

Snel bezorgd

Prima site, snelle bezorging.

Uitstekende puzzels en service!!!!

Mooie puzzels

Na eerste puzzel bestel je graag weer een puzzel

Goede service, sympathieke winkel

Voor een tweede keer online een spel besteld. Snel verzonden, netjes geleverd, helemaal tevreden.

Barnsteen 4 5629 GX Eindhoven