Geweldige zaak met mooie kwaliteit kleding

Hallo Dames. Wat hebben jullie een mooie zaak. Goede sortering en prima kwaliteit. De hulp van de dames was geweldig. Niet opdringerig maar op een fijne manier behulpzaam. We zijn reuze tevreden. Ook de koffie smaakte heerlijk. Al met al aan een ieder aan te bevelen een kijkje te gaan nemen. Met vriendelijke groetjes Annemiek Kemper.

hele fijne bediening en vak mensen

Dit is Mijn kleding Winkel

Prettig en coulant

Vind het prettig winkelen,dames zijn behulpzaam en altijd bereid mee te denken als ik daarom vraag.Zeggen eerlijk als kleding of kleur kleding mij niet goed of minder goed zit

Openbaring

Ik wist even niet te kiezen. Met fantastische hulp leuke kleding gevonden met de juiste kleur

Vakmensen

De gastvrijheid, sociale vaardigheid en deskundigheid van de winkelmedewerkers is een verademing! Complimenten.

Primaf

Fijne winkel. Je wordt er heel goed en vakkundig geholpen. Mooie kleding en vaak goede aaanbiedingen.

Geweldig.

Het is een fijne winkel goede keuzes en zeer vriendelijk.Altijd een kopje koffie, je kunt rustig je eigen gang gaan en als hulp nodig hebt dat zijn ze er. Het personeel is altijd vriendelijk.

Fijne winkel, goede collectie, geweldig personeel!

Ga ik iets zoeken voor een gelegenheid, wordt er door medewerkers heel fijn meegedacht en gezocht. Ga zeer tevreden weer naar huis. Nooit spijt gehad van de aankopen

Ook steeds vaker kleding voor jongere vrouwen

alleen de sale op de site te zien je kan niks bestellen zo

als ik de nieuwsbrief ontvang kan ik niet de hele collectie van jullie bekijken of iets uitzoeken krijg maar een paar items te zien en kan dus niks bestellen

Redelijk

Mijn bestelling bleek na betaling en bevestigingsmail niet leverbaar . Dit werd na een week pas duidelijk. Verbeter punt voor de website

Enige winkel, altijd een gezellig praatje en... koffie

Helaas zijn wij niet zoveel in de gelegenheid om te komen winkelen in deze goed gesorteerde zaak.

Snel

Pluspunten

Zeer snelle levering, netjes verpakt, leuke kleding.

Pluspunten

Klantvriendelijk

Geen

Pluspunten

Snelle levering,en alles correct

Geen

Pluspunten

Fijn dat ik op deze manier ook maat 36 kan krijgen.

Omdat je de goederen reeds hebt betaald, is het misschien goed om de ophalers zich te laten identificeren.

Pluspunten

Klantvriendelijk

Geen

Pluspunten

Zeer snelle levering,

Pluspunten

ben wat ik besteld heb heel tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Website is duidelijk,

De items die ik retour heb gedaan heb ik afgegeven in een van de winkels. Ik kreeg geen bewijs dat ik dit heb gedaan. Dat is vreemd! Ik moet er maar op vertrouwen dat mijn geld teruggestort wordt..

Pluspunten

hoe weet ik of ik ook klantenpunten spaar?