Pluspunten

U vraagt in de folder of ik leuk geholpen ben? Ik kom net van Huiskes velp en ben geholpen door een zeer enthousiaste verkoopster ( op de bon staat Angelique). Ze heeft goed advies gegeven, vriendelijk, mensen begroeten,behulpzaam,geen moeite te veel om toch nog even een andere blouse erbij te pakken. Wat een verademing ! Sorry voor de oudere dames die daar al heel lang werken maar hier kunnen zij een voorbeeld aan nemen. Nu ga ik met plezier de winkel binnen als ik geholpen kan worden door zo'n verkoopster.En fijn dat er steeds wat jeugdigere merken bijkomen.

zie hiernaast

Pluspunten

Leuk personeel, voor iedereen is er wel kleding die ze leuk vind of je nu 20 bent of 80.

Lekker zo door gaan.

Pluspunten

-meedenkende verkoopster -weet wat er in de winkel hangt en waar ik evt ook mee geholpen zou zijn -geeft eigen mening maar laat mij duidelijk de keuze

Langeslag 3111 8181 GN Heerde