conform verwachting, goed dus

snel en netjes geleverd

Super communicatie en alles volgens afspraak

Snelle reactie op e-mail en alles zoals afgesproken! Zeker een aanrader voor kwaliteit producten tegen een eerlijke prijs!

duidelijke afspraken en makkelijk te bestellen

Erg tevreden, nette prijzen, makkelijk te bestellen en afhalen op een door ons aangegeven tijdstip was ook geen probleem. Komen hier zeker terug, top!!!

Top, goede service

Ondanks drukte planten op tijd verzonden. Zat perfect verpakt. Transport en aflevering in goed overleg. Planten zagen er goed uit.

Snel antwoord op vragen, Prima levering meidoorn Netjes verpakt.

Goede snelle service!

125x beukhaagjes 60-80cm en 40x 125-150cm besteld. Kon snel opgehaald worden en was goed verpakt.

Fijne en vriendelijke service.

Makkelijk te bestellen via de webshop. Snelle bevestiging met ophaaldatum erbij. Ook op een vraag werd snel gereageerd. Bij het ophalen werd ik zeer vriendelijke geholpen. Zeer tevreden dus.

Gemakkelijk en vlot, van bestellen tot afhalen

Bestelling online gaat vlot, betalen vanuit België ook. Afhalen erg gemakkelijk, bestelling was gelabeld en stond klaar. Goed ingepakt. Mooie planten.

Heel goed.

Mooie planten , en goed verpakt

Hele goeie kwaliteit

Levering netjes in houten krat. Planten goed geworteld. Kortom heel tevreden

Prachtige beukenhaag, Uitstekende service

Op vrijdag besteld, op zaterdag al opgehaald. Uitstekende service en hele mooie volle planten.

Gemakkelijk te bestellen

Ze zijn niet duur. Ik heb ze nog niet ontvangen, dus ik kan niets zeggen over de kwaliteit.

Prettig zaken doen.

Goed advies, snelle service en afspraken nakomen.

Alles stond netjes klaar bij afhalen. Vriendelijke ontvangst.

Snelle en correcte afwikkeling

Planten zien er goed uit, levering zoals aangegeven

Goed geholpen, deskundig advies

Online carpinus besteld, snel en vlot geregeld. Deskundig advies gehad. Kon het de volgende dag afhalen.

Goede communicatie en snel geleverd.

Mooie volle laurier struiken.

Snel, duidelijke en vooral goede kwaliteit. Top!

Vlotte levering

Ondanks de slechte service van post nl toch een vlotte en correcte levering waarvoor mijn dank

Eeg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door John. Ga er zeker weer planten kopen

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Heb mijn planten zelf opgehaald om de bezorgkosten te besparen. Planten zagen er uitstekend uit en goede service.

Goed product en netjes geleverd

Mooie beukenhaagstruikjes, die netjes verpakt zijn om uitdroging van de wortels te voorkomen. Transport in gesloten vrachtauto.

Betrouwbare partij

Prima service. Twee keer moeten rijden, want kreeg in eerste instantie maar helft van de planten mee. Kreeg om deze reden een pak hagenmest.