Gastvrij en vriendelijk behulpzaam!

Netjes afspraken na gekomen, goed verpakt, dankje

Adequate afhandeling van de levering na online bestelling

Fijne site met handige bestel reken tool. Levering snel en vooraf goed gecommuniceerd omtrent risico van vorst. Keurig afgeleverd op pallet.

Supersnel en degelijk verpakte levering.

Prachtige beuken geleverd. Ik zou het zo weer doen

Fantastische service & kwaliteit van de beuken!!

De kwaliteit is geweldig en de begeleiding omtrent inplanten en totale service is uniek! De grond is bij iedereen anders en ik kreeg maatwerk advies. Dank voor deze ervaring…hoort zegt het voort….!

Goede service met duidelijke uitleg

Voor ons de eerste keer dat we een beukenhaag gingen planten, maar zoals de buurman terecht opmerkte is dit dankzij de duidelijke Beukenhaagkwekerij.nl 'planten voor dummies'. Kort telefoontje gaf zekerheid dat we de haag 2 dagen later konden ophalen en dat we daar zeker geen aanhanger oid voor nodig hadden. Ook dat was handig om te weten. De haag staat nu zo'n 2 weken in de voortuin te pronken heeft al heel wat windvlagen overleefd. Heel erg tevreden.

Goed verzorgd en een duidelijke beschrijving.

Mooie boompjes en een duidelijke beschrijving van planten en verzorging. Goed vervoerd!

Goede communicatie, product voldoet!

Er wordt goed gecommuniceerd en volgens afspraak geleverd. Dus een aanrader!

ook voor onze nieuwe tuin beuken gekocht, prima kwaliteit en snel geleverd.

prima kwaliteit, snelle levering, prijs ook goed.

Snelle service en goede prijs/kwaliteit!!

Snelle service en goede prijs/kwaliteit!!

Mooie planten.

Snelle levering. Mooie planten met veel wortels en prima ingepakt, zodat de wortels niet uitdrogen.

ik had een fout op de website ontdekt en dit werd direct opgepakt en verholpen, werd daar nog netjes over terug gebeld heel tevreden , nu hopen dat mijn boompje deze winter wel aanslaan

zeer goed

zeer mooi planten en correcte levering

Prima planten, op tijd geleverd

De planten zien er goed uit, ze zijn goed verpakt en de levering was zoals afgesproken

Alles netjes in box palet geleverd

Fijne communicatie, goede afspraken

Fijne communicatie over ophalen en alles volgens afspraak geleverd.

Eea was duidelijk op de site, snel geleverd en mooie struiken.

Goede prijs kwaliteit

Via chat goed advies, snelle reactie. Bij afhalen vriendelijke medewerker, goed geholpen

Top !

Mooie boompjes, vlotte afhandeling. Echt een aanrader !

Zeker niet te duur Op de dag van ophalen lag alles keurig klaar Was allemaal zo geregeld

Goede kwaliteit van service en producten!

Na een eerdere positieve ervaring wederom een kleine bestelling geplaatst. Mooi verpakt, goed geïnformeerd en nu dus weer voorzien van een mooi haag.

ja

mooi beuken ontvangen en goed verpakt

Precies wat we wilden hebben

Precies wat we wilden hebben

Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte afwikkeling

10 beukhaagjes, keurig verpakt met kluit in pot in zeer stevige zware doos. Keurige snelle aflevering.