Snel geleverd en mooie kwaliteit

De site is overzichtelijk en bestellen eenvoudig. Ik had op woensdag besteld en ze werden al op vrijdag geleverd. De boompjes zijn erg mooi, groter en voller dan ik verwachtte. Er zat wel luis in maar de uitleg hierover was duidelijk en goed dat men niet allerlei chemisch middelen gebruikt

Mooie groene op tijd geleverde haagbeuk

Mooie groene op tijd geleverde haagbeuk

Prima service!

Mooie kwaliteit beuken en niet duur.

Dik tevreden over service en product

Prima website, vlot geleverd en de planten zaten netjes verpakt en slaan allemaal goed aan. prima kwaliteit.

Vlotte levering

Prima beuken vol in blad

Top bedrijf ! en afspraak is afspraak.

Mooie gezonde struiken in een goed formaat tegen de juiste prijs en prima service bij het ophalen.

Beuken haag en haag beuk besteld in october, aangeplant met veel potgrond en mest stoffen, nu in mei loopt alles goed uit, kwaliteit! Kreeg net een e-mail hoe verder goed voor de planten te zorgen. Top!

Goede kwaliteit voor een lage prijs

Mooie beuken aangekocht. Netjes verpakt en snel geleverd tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Snelle service, mooie haagjes

Mooi product en snel geleverd

De beukenhaag boompjes werden keurig geleverd op een kartonpallet . Mooie boompjes in pot Ben te vreden

Mooie prijs voor prima beuken haag

Levertijd zoals op de site vermeld en prima kwaliteit van de beukenhaag.

prima kwaliteit en snel geleverd

Ik heb een beukenhaag op pot besteld die 2 dagen later thuis werd bezorgd. Goed verpakt en van een prima kwaliteit.

Al onze beukjes zijn prachtig uitgelopen

Begin maart kregen we ze binnen: net geen 90 beukjes in pot. Netjes op een pallet en allemaal intact met nog vochtige grond in de potjes. Dit omdat ik waarschijnlijk niet direct tijd zou hebben om ze te planten. Alle boompjes staan nu, na wat 'vertraging' die het uitzonderlijk koude voorjaar van 2021, mooi groen rond onze voor- en zijtuin. Ze zijn zojuist voor de eerste keer gesnoeid. Erg blij mee!

Mooi product, netjes aangeleverd.

Mooi product, netjes aangeleverd in nette krat. Vitale boompjes. Jammer dat moment van levering niet strakker kan worden gepland. Nu op een andere dag dan gevraagd. Stonden 7:30 ineens voor de deur. Zou het erg fijn vinden beetje idee te hebben van hoe laat de vracht komt. Al was het maar een dagdeel.

Ik vond de planten er iets kaler uit zien dan in de foto's

De aflevering viel mij tegen de doos met de heg werd recht op neer gezet wat inhield dat potgrond uit de potten wie boven in stonden veel grond hadden verloren. En diverse takjes waren gebroken . Maar dat is een transporteur probleem. Plantjes opzich vond ik er ietwat kaas uitzien. Maar ik heb ze gepoot kijken wat het word

Het zag er erg goed uit. Helaas moet de chauffeur van de bezorgdienst een schop onder z'n achterste hebben, want hij had de pallet zodanig op de oprit gezet dat er niemand in of uit kon. Maar daar kan Beukenhaagkwekerij uiteraard niets aan doen, behalve dit doorgeven aan de chauffeur.

Snelle reactie. Rozen waren heel zorgvuldig ingepakt.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik snel een telefoontje over de aflevering. Vriendelijk en praktisch, dus goed geregeld. De rozen werden keurig verpakt op het geplande moment afgeleverd.

snelle levering en kwalitatief een goede haag ontvangen

We hebben inmiddels ervaring met beukenhagen bij drie verschillende kwekerijen, maar Beukenhaagkwekerij.nl spant tot nu toe de kroon. De bestelling werd snel en correct geleverd en de beukenhaag lijkt kwalitatief goed, in hoeverre daar op dit moment wat van kunnen zeggen. In ieder geval consistent qua hoogte en dikte. Daarnaast ook oog voor duurzame verpakkingsmaterialen, waaronder een kartonnen pallet. Daar houden wij wel van. We gaan zien hoe de haag het gaat doen.

Fantastisch!

Wij hebben een beukenhaag besteld voor een totale lengte van ruim 20 meter + enkele zakken grond. Bestellen ging eenvoudig en snel en enkele dagen na de bestelling werd alles keurig voor de deur afgeleverd door een zeer vriendelijke chauffeur. Prima kwaliteit beukhagen!

mooie planten en snel klaargezet voor ophalen

Fijne behulpzame ontvangst

Makkelijk bestellen, spullen stonden klaar, vriendelijke behulpzaam personeel.

Snelle bezorging en goede kwaliteit

Tweede keer hier een bestelling gedaan en weer netjes op tijd geleverd en mooie beuken.

Snel, duidelijk en betaalbaar

Besteld, betaald, binnen met het juiste advies.

Snelle levering, keurig verpakt en goede kwaliteit.

230 beukenplanten besteld, keurig verpakt in 2 houten kratten en hele mooie kwaliteit van de beukenplanten. Inmiddels in de grond gezet. Nu alleen nog wachten op een mooie dichte haag.

Goed verzorgd !!!

Goed geregeld, goede prijs!!