Bij aankomst waren de wortels al behoorlijk droog!

De bezorging was prima op tijd! Bij aankomst van het pakket waren de wortels al behoorlijk droog. Ik heb keurig de gebruiksaanwijzing gevolgd. Ik hoop dat de planten aan zullen slaan. Dat zie ik pas in het voorjaar. Bij de volgende vraag wilde ik een vraagteken zetten omdat in het voorjaar pas duidelijk is of de planten zullen aan slaan. Daarom heb ik nu nee ingevuld.

Mooie planten geleverd!

25 stuks staan nu netjes in mijn voortuin

Zeer goede ervaring.

Telefonisch contact en uitleg over de haag en bestellen zeer duidelijk. Via de mail op de hoogte gehouden wanneer en hoe ze worden geleverd zeer goed. Het afleveren zeer netjes. Bestellen graag nog een tweede grote partij.

Mooie beukenhaag voor nette prijs

Mooie beukenhaag nette prijs goed verpakt Krijgt zelfs een leveringstermijn tijd met datum Gewoon goed

Zorgvuldig verzorgt

Mijn bestelling van 100 Vuilbomen was netjes verpakt en zagen er verzorgt uit. Keurig. Een aanrader!

Top bedrijf

Na een eerste bestelling 2 jaar geleden werd ik in de daarop volgende hete zomer door deze leverancier erop geattendeerd om water te geven vanwege de voortdurende droogte. De toen nieuwe beukenhaag staat zonder uitval nog steeds top. Nu een nieuwe bestelling geplaatst en werd het snel en goed geleverd.

top!

zeer snelle levering.

prima bedrijf

prachtige planten, vriendelijk personeel, snelle service

Keurig ingepakt ontvingen wij de beukenhaag zoals we hadden besteld

beukenhaag was in folie en vervolgens in een doos zorgvuldig verpakt verzonden en hebben we meteen kunnen planten na ontvangst.

Mooie beukenhaag

Mooie beukenhaag, precies de lengte zoals beloofd. Enige verbeterpunt: levering zonder tijdvak (dus kon hele dag geleverd worden) niet meer van deze tijd; zeker niet met de hoge leveringskosten.

Perfect geregeld, goede kwaliteit en prijs

Snelle levering, goed verpakt maar vond het verschil van sommige stekken best groot. Er zaten sowieso 10 stuks tussen van de 25 die we echt minder vonden. Het is nu net of we takjes tussen “struiken” hebben geplaatst. Jammer.

zeer goed

Uitstekend verpakt en verzorgd.

Prima service!

Vragen via de mail werden snel beantwoord, levering keurig volgens afspraak. Planten zien er goed uit.

Top service en prachtige planten

Keurig en snel geholpen via de mail. Planten zijn van supergoede kwaliteit. Al 2 maal planten gehaald.

Komen afspraken na en de planten zien er prima uit

Prima beuken!

Dit is de tweede keer dat ik beuken voor een haag bestel. Van de ruim 200 boompjes kwam een enkele niet meer tot leven. Van de optie om deze niet te vervangen heb ik nog geen gebruik gemaakt, maar dit komt goed bij de volgende order. Al met al een prima product, een snelle levering en een vriendelijke afhandeling. De volgende keer bestel ik zeker hier opnieuw!

snelle levering, prima kwaliteit en in goede conditie afgeleverd tegen een scherpe prijs

Overzichtelijke webshop en scherpe prijs, aflevering was in prima conditie en het plantmateriaal was van goede kwaliteit en zwaar beworteld, ik beveel Beukenhaagkwekerij aan bij iedereen die makkelijk kwalitatief goed plantmateriaal zoekt tegen een gunstige prijs

Levering zoals verwacht. Goed.

Besteld en bezorgt in een week. Netjes verpakt. Benieuwd hoe het aanzet.

Gekregen wat besteld. Jammer dat transportkosten zo duur zijn.

Komt mogelijk ook door mee geleverde kist. Jammer want ik weet niet wat daar mee te doen?

Goede planten en service

Snelle levering en mooie haagbeuken.

Snelle levering en makkelijke site

De boompjes waren makkelijk te bestellen en de levering/ophalen was op tijd

Uitstekend.

Goede informatie op website, makkelijk bestellen, goede klantenservice, zorgvuldige tijdige levering. Kan niet beter wat ons betreft.

Prima service. Omdat meeste levering op vrijdag is, hadden wij verwacht dat er een eigen bezorgdienst zou komen. In plaats daarvan kwam de haag op donderdag al met PostNL, in een paar grote dozen/pakketten. Haag zag er prima uit en goede beschrijving over hoe te planten.

Heel tevreden.

Ben zeer tevreden