Goed georganiseerd bedrijf en super vriendelijk

Voorjaar 2018 heb ik mijn beukenhaag geplant (330 stuks), super tevreden, slechts 3 plantjes hadden het niet gehaald. Een droom. En toen werd het zomer en was het droog, lang droog, super droog. Eerst was daar op de haag niets van te merken, maar tegen augustus was het effect zichtbaar. Op delen waar de bodem extra uitgedroogd was (concurrentie met volwassen bomen, hoogteverschil …), begonnen de jonge plantjes het stilaan op te geven. Een aantal hebben het op de laatste reserve, toch nog gehaald maar na de tweede warme zomer op rij, werd duidelijk dat herbeplanting onontkomelijk was op ongeveer de helft van de lengte. Ik was eerst zeer tevreden over dit bedrijf, en heb dus ook opnieuw hier besteld. Ik ben zelf naar Zundert gereden, en was net als de eerste keer super tevreden over de organisatie. Bestelling lag klaar en een medewerker heeft netjes geholpen de plantjes in te laden. Absolute aanrader.

Afspraken goed en volgens plan uitgevoerd

Overzichtlijke website en makkelijk om bestellingen te plaatsen. 40 meter beukenhaag besteld en mooi op tijd en goed verpakt aangekomen. Eind van het jaar de overige 125 meter ook bij deze firma!

prima service heel attent goede uitleg

De service was prima er volgde uitstekende en aanvullende uitleg aangaande de beplanting, Dit is een bedrijf met liefde en kennis van hun vak. Dank u wel lieve me

vriendelijk benaderd en keurig aan afspraken gehouden

ben vriendelijk behandeld, zowel aan de telefoon als in de kwekerij zelf. liguster plantjes netjes verpakt. of ze gaan aanslaan moet ik afwachten natuurlijk

Het ging weer eens gemakkelijk en snel. Goeie verpakking goede plantjes netjes verpakt.

bestellen werkt prima en prijs is prima

Ik heb nog geen levering ontvangen ivm de sluiting tijdens vakantie. Bestellen is makkelijk. Prijs is goed.

Duidelijke website, makkelijke keuze, snel geleverd.

Snel en goed geleverd

Duidelijke zakelijke nette snelle afspraak

Goed en vlot verlopen, goed geholpen door vriendelijke dame met sympathie voor haar vak

Geweldig nette afwerking

Nette afwerking afspraak is afspraak

Perfecte planten. Snelle bezorging en goede service.

Zeer goed.

perfect

Van A tot Z duidelijk.

Top-service

Goede service tegen scherpe prijs. Precies wat ik zoek

Snelle en nette aflevering

Wij hebben 5 x 25 groene beukenhaag plantjes en 4 zakken Vivimus besteld en binnen 3 dagen werd alles keurig op een pallet afgeleverd. Nu nog een aantal maanden geduld uitoefenen om te wachten of de aanplant aanslaat. Gezien de goede recensies hebben we daar volledig vertrouwen in.

Uitstekende afhandeling van bestelling

Na vijf jaar geleden de eerste ervaring met de firma hebben verkregen,nu weer besteld samen met de buren en ook nu alles weer goed afgehandeld.

Mooie planten.

Vroege levering, ik kon ze dezelfde dag nog planten.

Keurig geleverd en mooie kwaliteit

Voortuintje staat er weer helemaal klaar voor

Conform afspraak, gewoon top in orde

Goede communicatie, goede prijs, goede planten. Mag wel a4tje met instructie/beplantingstips bij.

Alles perfect voor mekaar

Bestelling geplaatst en optijd geleverd. Duidelijke instructies, goeie kwaliteit planten. Klantenservice is correct en duidelijk. Voor mij een aanrader, zou zo weer bestellen.

We hebben besteld betaald en dezelfde week kwamen de dozen met planten al bij ons thuis. Een duidelijke uitleg hoe om te gaan met de haag. Als alles aanslaat hebben wij een prachtige haag. We zouden de volgende keer direct weer bestellen bij deze kwekerij.

Prima afgeleverd volgens afspraak en mooie planten

Prima en vlotte afwerking.

Heb gevonden wat ik zocht. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Keurige afhandeling.

Professionele website en correcte afhandeling bestelling

Uitstekende website met veel info over de producten. Snelle afhandeling en keurig geholpen bij het ophalen v/d bestelling. Ook heel goed is de plant- en onderhoudsinstructie.

Mooie struiken en prima prijs

Mooie rode en groene beuk aan huis geleverd.

Zeer accurate verzending g

Kwaliteit en snelheid goed. Het enige waar ik moeite mee heb is de hoeveelheid plastic verpakking. Ik snap dat je iets moet gebruiken om de kwaliteit te borgen maar de helft zou ook goed zijn.

Geweldige service met vriendelijk personeel

Ik heb de planten zelf opgehaald en die werden netjes ingeladen.Top!!