Bestelling via internetvgedaan. keurig in grote krat afgeleverd op de afgesproken datum.

Supermooie planten en goed advies

Onlangs gebeld met de Beukenhaagkwekerij Roelands voor Hedera planten. Er werd verteld dat zij door de handelsvoorraad heen waren en dat de nieuwe kweek nog een beetje te klein was maar dat die met één of twee maanden geduld in de verkoop zouden gaan. Zo gezegd, zo gedaan en hebben wij met de aanhangwagen zojuist 25 prachtige planten opgehaald in Zundert. De belofte dat de planten vanaf de pot al prima vertakt zouden zijn werd helemaal waargemaakt. Mooie volle planten en fris van kleur! Ter plaatse werden we nog van advies voorzien m.b.t. het planten en mesten en was het inladen zo gepiept. De planten staan inmiddels een paar dagen op hun plekje en zien er nog net zo fris uit als bij de kweker. Alle vertrouwen dat dit een mooie dichte haag gaat vormen. Dat de kweker minimum aantallen aanhoudt is heel logisch. Het is echt een kwekerij en geen winkel. Het verkopen van een of enkele planten zou de prijs omhoog stuwen en dat is nu juist de kracht van dit bedrijf. Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader!

Mooie producten en beschrijving

Prima contact, heldere uitleg via de telefoon en levering snel en volgens afspraak. Zelfs nadien nog extra informatie gehad omtrent de aankomende droge periode. Super

Super service!

Na 3 uur in de middag beukhaag besteld in pot, gebeld en kon nog de zelfde middag op komen halen! Super! Mooie volle planten die van onderen af netjes takjes hebben.

Uitstekende planten, levering en service!

De planten zagen er allemaal perfect uit. Op afspraak geleverd en voorzien van advies voor aanplanten en verzorgen! Gratis retour van de blokpallets.

Goed verzorgde planten voor een scherpe prijs

Zie boven

Nette levering, mooie planten.

De planten werden netjes verpakt en snel bezorgd. Kreeg nog een mail met plant informatie en tips. De prijs is scherp , ook voor bezorgen.

Snelle levering, goed verpakt

Plantjes werden na twee dagen goed verpakt geleverd en zagen er goed uit.

Voor herhaling vatbaar.

Netjes verpakt, snelle levering, mooie kwaliteit

planten waren mooi

het waren flinke planten mooi van kleur alleen jammer dat er wat luizen op zaten waardoor ik ze eerst moest spuiten . maar ze staan er in en ben er blij mee.

Mooie planten en vriendelijk geholpen

Makkelijk online kunnen bestellen, inclusief uitleg hoeveel planten en welke aanvullende spullen nodig waren. Goede uitleg via de mail hoe te planten en heel vriendelijk geholpen bij afhalen. Planten waren in topconditie bij ophalen.

Beukenhaag in pot besteld. Goed verpakt in de doos aangekomen en de planten zagen er super uit. Ze waren goed nat gemaakt, dus goed aandacht aan besteed voordat het de deur uitging.

Prachtige beukstammetjes nog dezelfde dag opgehaald

Voor een bestaande beukenhaag had ik aanvullend stammetjes nodig. Vorig wortelgoed van een tuincentrum was slecht aangeslagen. Nu gekozen voor beukenstam in de pot (125-150cm). Duidelijke website met producten en instructies voor planten en onderhoud. Bestelling en betaling vlot geregeld rond 11:00 uur en ik kon de bestelling dezelfde dag nog vanaf 15:00 uur ophalen. Prachtige kwaliteit. Ze zijn vrij recent geplant en ik zie ze nu al wat uitlopen. Moest er een eindje voor rijden maar zou hier zo weer bestellen.

Netjes afgeleverd

Vriendelijk en vakkundige afhandeling.

Vriendelijke benadering en vakkundig advies. Bestelling en levering zijn geheel volgens afspraak gegaan. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Duidelijke website, goede beschrijving van de planten en goede prijs voor de grotere hoeveelheden. Wij hebben veldesdoorn in pot bijgekocht om een bestaande haag uit te breiden. Door de uitgroei ivm het goede weer gekozen voor de potplant en enkele zakken potgrond. 4 dagen na bestelling netjes geleverd in de voormiddag door een vriendelijke chauffeur. Het zijn planten met veel wortelen dus ze zullen hopelijk wel goed groeien.

Heel positief

Mooie taxus voor de haag geleverd. Goede en nuttige uitleg van hoe te planten en de eerste tijd te behandelen.

Had een verkeerde bestelling gedaan en dat was meteen opgelost zelfs geld is direct terug gestort. Fantastisch!!

Zelden zijn mijn verwachtingen zo overtroffen!

Vandaag onze bestelling ontvangen en we hebben het zelden meegemaakt dat onze verwachtingen zo zijn overtroffen. Prachtige boompjes en zelfs wat groter dan we hadden besteld. Totaal hadden we 50 boompjes besteld en ze waren allemaal stuk voor stuk in topconditie! Een vriendelijke transporteur bracht de boompjes op de door ons gewenste plek zodat we niet ver hoefde te tillen. Vandaag meteen alle bomen geplant en we zijn erg blij met het resultaat. Deze leverancier is voor ons een echte aanrader!

goede beukenhaag voor een goede prijs en service

Nadat wij in 2017 al 300 beukenhaag planten besteld hadden, hebben wij nu nogmaals 90 planten besteld. Prima hoe alles gegaan is. De planten werden verpakt in kartonnen dozen op een pallet geleverd. Een kwartier voordat de chauffeur er was, kreeg ik ook een telefoontje dat hij onderweg was. De planten (100 - 125 cm) zelf zijn goed geworteld, en volop takken. Als ik een nieuwe haag zou moeten bestellen, zou ik dat hier weer doen.

Mooie volle beukenplantjes tegen gunstige prijs

We hebben bijna 600 beukenhaag plantjes besteld (60-80 cm). De prijs was erg gunstig. Bij levering bleek dat alle plantjes behoorlijk vol waren (takken tot onder). Dit is nogal een verschil met de sprietjes die bij de lokale tuinwinkel worden verkocht (tegen hogere prijzen). De dag van levering was bekend, maar het tijdstip niet. Dat zou ik als "verbeterpunt" willen meegeven. Alles keurig ingepakt en geleverd op pallets. Absoluut geen spijt van deze internetbestelling. Ik zou deze winkel aanbevelen aan anderen!

Uitstekend.

Gemakkelijk te bestellen en direct bevestiging. Volgende dag email met dag waarop de planten gereed zouden staan. Stonden ook netjes ingepakt klaar. Planten van zeer goede kwaliteit.

Accuraat

Ik ben ontzettend tevreden. Meerdere malen contact gehad via de mail en er werd steeds binnen een dag gereageerd. Goede adviezen, perfecte levering en mooie planten. Waar voor je geld! Aanrader!

35 m taxus haag besteld en 3 m beukenhaag Nette levering perfect en volgens afspraak.

Warm aan te bevelen!

Via de website beukenhaagjes besteld. Deze kwamen keurig op tijd binnen en zien er goed uit. Netjes verpakt en er zit geen dood plantje bij. Zou het zeker aanbevelen...nette plantjes voor een nette prijs!