Mooie planten en op tijd geleverd.

Mooie planten en op tijd geleverd.

Heel mooie kwaliteit en snelle levering TOP!

Rode beukenhaag besteld en dezelfde week al geleverd in België. Topkwaliteit!

Heel goed hebben gisteren een nieuwe haag gehaald, was super goed geregeld alles stond netjes klaar top bedrijf zou het iedereen aanraden

Netjes goed en snel

Netjes goed en snel

Snelle levering, keurig verpakt, goed product

De bomen worden bezorgd in dozen, goed verpakt in plastic en papier. Ik vind de verzendkosten wel prijzig voor de levering die wij hadden, drie dozen. De bomen zien er gezond uit, met veel wortels. Nu afwachten of ze goed aanslaan in de grond.

Keurig verpakt afgeleverd op de afgesproken dag.

Mooie beukjes, snel goed verpakt tegen een goede prijs geleverd..

Mooie beukjes, snel goed verpakt tegen een goede prijs geleverd.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Planten zijn netjes thuis afgeleverd met heldere instructies voor het bewaren omdat ze pas de volgende dag in de grond gezet zijn.

Super mooie boompjes. Snelle service en mooi verpakt.

Weer prachtige rode beukenhaag binnen gekregen. Nu thuis laten bezorgen. Even overleg over de dag. Via DHL, app. Super, juiste adres voor top kwaliteit.

Snel, accuraat, vriendelijk

Zeer snelle reactie, klantvriendelijk

Kwaliteit, deskundig en klantvriendelijk

Deskundige adviezen, kwaliteits producten en prettig contact

Vaker gekocht bij de kwekerij, prima service, mooie planten/struiken

Snelle en nette levering,goede communicatie

Mooie boompjes, beuk en taxus. Keurig afgeleverd.

de boompjes netjes verpakt in een doos ontvangen

Snelle levertijd en goed product

Handige site, snelle en correcte levering. Ook nog eens prijsgunstig .

Meidoorn boompjes, groter dan verwacht en goed verpakt

Alles zeer correct verlopen

Prima prijs - kwaliteit verhouding

We gaan het zien ik straks nog meer voor tuin nodig ik hoop dat ik ook vragen mag stellen ik heb zeer grote tuin om aan te leggen

De bestelling is correct afgeleverd.

De bestelling is correct afgeleverd en zowel de bestelde beukenhagen als de taxus zien er prima uit.

Mooie planten!

Beukenhaagplanten zien er goed uit, kwam aan in degelijke verpakking, het staat al in de grond!

Top !

Snelle levering door zeer vriendelijke transporteur . Planten waren mooi verpakt en van zeer goede kwaliteit . Waren zelfs iets groter dan die we besteld hadden . Fam .Fabre

Bestellen binnen no time ontvangen Goede communicatie

Alles goed geregeld

Goede en duidelijke website , ook afhalen was mogelijk. Goed meedenkend met vragen , kortom aan te raden.

Over Beukenhaagkwekerij.nl

Wij zijn een kwekerij die ook rechtstreeks aan particuliere klanten levert. Onze planten worden door onszelf gezaaid en opgekweekt in de volle grond of in pot. Ons hoofdteelt is bos en haagplantsoen. De planten die we leveren zijn geschikt om hagen mee te maken.