Goede prijs

Een beuk is een beuk. Tenzij het een haagbeuk is ;) Beste prijs die ik kon vinden voor verscheidene haagplanten, ik heb er een wilde gevarieerde haag van gemaakt. De lente zal laten zien wat dit oplevert, de planten zagen er goed uit.

Goed plantmateriaal

Goed materiaal en goede adviezen

Mooie planten en goede service

Prachtige beukjes en een fantastische service!

Bestelling was makkelijk online te plaatsen en we konden de beukjes de volgende dag al ophalen. Ter plekke stond onze bestelling al netjes klaar en met een vorkheftruckje werden de beukjes bij onze auto gebracht. Prachtige beukjes en een uitstekende service!!!

Top product

Wisten niet wat we konden verwachten maar het zag er goed uit. Gezonde boompjes Goed verpakt

snelle levering en afhandeling

snel en gemakkelijk te bestellen, levering en afhandeling...

Goede prijs, mooie beuken en duidelijke communicatie

Blij met onze beuken!

Goede kwaliteit en correcte levering

Ik bestel al enkele jaren en ben telkens heel tevreden van de planten

Klasse!

We hebben online een aantal rode beukenhaagplanten (150-175 cm hoog) besteld bij beukenhaagkwekerij.nl en vervolgens opgehaald bij hun kwekerij in Zundert. Zowel het bestelproces, het contact per telefoon en mail als het ophalen verliep prettig en soepel. De kwaliteit van de beuken is zeer goed... aanrader dus!!

Alles naar wens

Corecte levering en zeer mooie planten

Super bedrijf top

Super bedrijf top

Zeer tevreden over producten, proces en dienstverlening.

Zeer tevreden van de haagbeukplantjes die ik af heb gehaald in Zundert na bestelling via de webshop. Goede en duidelijke terugkoppeling over de afhaling daags na mijn bestelling. Vriendelijk ontvangst bij afhaling van de plantjes, mijn bestelling stond klaar. De kist werd met een vorkheftruck naast mijn wagen gezet door een vriendelijke man die ze nog mee heeft ingeladen en me tevens nog wat plantadvies heeft gegeven.

Mooie haagbeuken, keurig bezorgd

Mooie beuken zoals besteld

Prima product, webshop en service en op tijd geleverd

Goede service en erg behulpzaam als je vragen hebt

Zeer goede ervaring

Mooi op tijd geleverd. Werkelijk prachtige boompjes, van de 48 stuks stond er niet één scheef. We hebben over enige tijd nog een kant van de tuin om te vullen en gaan ze zeker weer bij beukenhaagkwekerij bestellen. Nu hopen dat ze mooi gaan groeien.

Snel geleverd, goede kwaliteit, behulpzaam bij ophalen

Snel geleverd, goede kwaliteit, behulpzaam bij ophalen

Prima service,top kwaliteit struiken

Eerst info telefonisch ingewonnen, prima advies ook over het poten TOP leverancier Vrg John Potters

Goed en zorgvuldig afgeleverd en mooi product

Top goede service

Prima beukjes

De bestelde beukjes zien er goed uit! Tevreden! Helaas niet over bezorgservice Dynalogic, deze gaven een niet thuismelding terwijl wij er speciaal voor waren thuisgebleven. Uiteindelijk een dag later wel netjes bezorgd!

Boven verwachting mooie planten

Boven verwachting mooie planten

Erg goed!

Bestellen van beukenhaag ging gemakkelijk, telefoon werd snel beantwoord, levering was op tijd, alles was goed verpakt, er zat een gebruiksaanwijzing bij de faktuur, en de haag ziet er prachtig uit!! Alleen maar lof!

Over Beukenhaagkwekerij.nl

Wij zijn een kwekerij die ook rechtstreeks aan particuliere klanten levert. Onze planten worden door onszelf gezaaid en opgekweekt in de volle grond of in pot. Ons hoofdteelt is bos en haagplantsoen. De planten die we leveren zijn geschikt om hagen mee te maken.