Mooie planten

Makkelijk te bestellen, bij afhalen vriendelijk ontvangen en waren de beuken goed ingepakt! Top!

Prima kwaliteit en snel geleverd

Bosje haagbeuk voor de inboet was snel geleverd. Goede kwaliteit lijkt het. Nog even kijken hoe het aanslaat meet zag er goed uit. HJD

Betaalbare mooie beukenhaag planten gekocht. Mooie planten met goede wortels alle 50 stuks. Zeker een aanrader! Als wij de rest van de tuin gaan doen, gaan we zeker weer bestellen via beukenhaagkwekerij.nl

Beetje late levering en niet alle beukjes zijn voldoende van formaat

De beukjes zijn wisselend van formaat: dikte en kwaliteit van wortels. Aantal wortels zijn echt duidelijk onder de maat van wat we besteld hebben

Jammer dat u niet tevreden bent. De planten zijn een natuurproduct en er zullen altijd verschillen blijven. De zending is volgens afspraak door Dynalogic afgeleverd en u heeft een half uur voor de levering een bericht gehad.

Uitstekende service verleend

Na een foutieve geplaatste bestelling direct en voorbeeldig opgelost.

Prima geregeld

Bestelling ging gemakkelijk en snel

Goed en snel

Goed en snel

Op afspraak geleverd, goede prijs en kwaliteit.

75 beukhaag plantjes gekocht van 40-60 cm. Ze zijn geleverd in drie bosjes verpakt in een doos. De boompjes hebben allen een goede wortel, meteen kunnen planten. Zeer tevreden, zin in het voorjaar om te zien hoe mooi groen ze worden.

Snelle en zorgvuldige levering.

Ondanks het iets duurdere plantgoed is er, snel en zorgvuldig verpakt, robuust en goed ontwikkeld beukenplantgoed geleverd. Dat kan zelfs ik als 'niet kenner' zien. Tevens enkele zakken bodemverbeteraar besteld en toegepast. Je wilt toch niet dat, in onze situatie, de beukenhaag er halverwege de zomer afgestorven bijstaat. Wellicht als aanvulling op het assortiment, en op advies van onze tuinarchitect, hebben wij Mycordip toegepast.

Mooi bedrijf. Vriendelijke behandeling. Mooie produkten

Hartstikke goed

Alles precies zoals afgesproken. Let op! Ik had de maat afgesproken tussen de 1.50 en 1.80, niet wetende dat jullie ook de wortels meerekenen. Eenmaal geplant zijn ze dus best klein. Emailadres is verkeerd, moet zijn: [email protected]

Niks op aan te merken

Zowel het plantgoed als bezorging goed

Vlotte levering zoals afgesproken

Mooie website en grote sortering. Bestelling werd keurig verpakt afgeleverd. Kortom prima!

Top geregeld, bedankt..

Goede service!

Prettig telefonisch contact,vlotte levering van de haagbeuk. Zeker een aanrader!

Hele mooie pot gekweekte beukhagen geleverd gekregen!

Na een fijn telefonisch contact online een bestelling gedaan. Alles werd keurig netjes geleverd in een pallet krat en de beplanting ziet er heel mooi uit!

Klantgericht en snel

Ik heb een prettige ervaring. Omdat ik wat vragen had heb ik eerst nog even gebeld. Ik werd goed geholpen en er werd meegedacht. Daarnaast ook nog snel geleverd. De kwaliteit van het product is prima.

Mooi aangeleverd

De beukenhaag boompjes werden mooi aangeleverd. Wortels waren mooi beschermt. En de boompjes waren stevig op de pallet geplaatst. Prima

Vaker besteld, elke keer netjes volgens afspraak

Goede kwaliteit beukenhaag. Ook goed bereikbaar voor advies en denken mee in oplossingen. Zoek je een kwalitatief goede en mooie beukenhaag, zoek niet verder!

Mooie boompjes

Goede levering , zit mooi ingepakt . Een dikke pluim . Mvg H C de Groot

Beukenhaagkwekerij doet wat ze beloofd.

Supergoed product Goed verpakt Snelle levering. Aanbevelenswaardig.

Perfecte levering en goede kwaliteit

Pfofessioneel.

Goed besrijf

Snel geleverd en goed product

Prima service en goede kwaliteit planten

Haagbeuken van 175/200 besteld. Mooie planten geleverd gekregen en aflevering in overleg. Zeker aan te bevelen als je een heg wil planten.

Ben zo snel geholpen aan fantastische beukenhaag-planten

Zeer vriendelijke gastvrije hulpzame en vakbekwame mensen

Over Beukenhaagkwekerij.nl

Wij zijn een kwekerij die ook rechtstreeks aan particuliere klanten levert. Onze planten worden door onszelf gezaaid en opgekweekt in de volle grond of in pot. Ons hoofdteelt is bos en haagplantsoen. De planten die we leveren zijn geschikt om hagen mee te maken.