Perfecte levering en goede kwaliteit

Pfofessioneel.

Goed besrijf

Snel geleverd en goed product

Prima service en goede kwaliteit planten

Haagbeuken van 175/200 besteld. Mooie planten geleverd gekregen en aflevering in overleg. Zeker aan te bevelen als je een heg wil planten.

Ben zo snel geholpen aan fantastische beukenhaag-planten

Zeer vriendelijke gastvrije hulpzame en vakbekwame mensen

Snel geleverd,goede info !!

correct

correct maar wacht nog op 69 euro die we betaald hebben voor vervoerkosten maar zijn ons bestelling zelf komen halen vanuit Belgie Na mijn beoordeling heb ik direct 69 euro op mijn rekening gekregen waarvoor dank

Ondanks de droogte, prachtige beukenhaag planten

Goed en snelle service, met goede kwaliteit

Goede prijs, snelle levering, maar bezorgkosten hoog

De prijs van de plantjes was ok, de levering snel. Behulpzame medewerker aan de telefoon. De bezorgkosten van ongeveer €70 vind ik echt erg hoog. Bij bezorging leken de plantjes allemaal in goede staat te zijn. Hopelijk slaan ze aan. Kortom, behalve de bezorgkosten alles positief.

verrassend goed

35 stuks Hedera Hibernica 175/200 besteld . Bij ontvangst waren de meeste planten meer dan 200 cm. Mooie volle planten .

Prima afhandeling van bestelling

Product goed , goede mail- communicatie .Bestelling stond klaar om op te halen ....voor een tevreden klant

Super klantvriendelijk

Snel, vakkundig en uitermate vriendelijk aan de telefoon. Bestellen via de website gemakkelijk en ophalen is prima geregeld.

Perfect geregeld

Ze hebben de planten netjes in de skaduw geplaatst naast de oprit omdat ik niet thuis was geweldig.

Altijd prima.

Kwalteit planten en geboden hulp bij het inladen en communicatie.

Prachtige gezonde rode beuk in pot ontvangen

Nu hopen dat deze wel aanslaan. Aan de kwaliteit van de plant zal het niet liggen, schat ik zo in.

Jammer van die luis Liever in het vervolg tevoren spuiten

Volgens afspraak, Goed verpakt en hoge Kwaliteit

Mooie volle beuken, vriendelijk personeel

Heel vriendelijk en perfecte service. De ontvangst was heel sociaal. Ik raad het iedereen aan.

Je krijgt wat je besteld

Prima bezorging, doos was iets te kort voor de meidoorn planten maar hebben het verder goed overleeft

online bestelling stond klaar op de afgesproken datum

Netjes geholpen bij het inladen en prima beukenplanten in pot. geen uitgedroogde kluit!

Mooie planten, goed geholpen

Op de site kon ik al wat informatie vinden over de juiste wijze van aanplanten. Ik had nog wat vragen en deze werden telefonisch goed beantwoord. Bestelling kon ik snel ophalen en alles werd voor mij in de auto gelegd. De haagplanten zien er goed en gezond uit.

De bestelling verliep soepel, op navraag van mijn kant betreffende leveringsdatum kreeg ik meteen antwoord. Beukenhaagjes in goede staat ontvangen.

Snelle reactie

Snelle reactie op bestelling Nette aflevering

Snelle reactie met een top service & kwaliteit

Bestelling geplaatst met direct orderbevestiging. Met aansluitend een bevestiging om het ophalen akkoord is + telefonisch goed bereikbaar met correct advies en reactie. Met als kers op de taart, hulp bij het ophalen & inladen van de auto!

supergoede service, snelle verzending

snelle en goede levering

Goorbaan 9

4881MH Zundert

Over Beukenhaagkwekerij.nl

Wij zijn een kwekerij die ook rechtstreeks aan particuliere klanten levert. Onze planten worden door onszelf gezaaid en opgekweekt in de volle grond of in pot. Ons hoofdteelt is bos en haagplantsoen. De planten die we leveren zijn geschikt om hagen mee te maken.