Goede klantenservice

Wij kregen direct een vervangend product toegestuurd toen er iets mis was met het bestelde product.

Prima zomaar klaar

Dat wat ik zocht zomaar gevonden en ontvangen

Snelle levering en duidelijke hulp op de site!

De filmpjes op de site met wat de verschillen tussen verschillende producten zijn vond ik als leek heel fijn! De bestelling was snel geleverd en valt erg in de smaak, bij de jarige die het kreeg én bij het bezoek!

Top spullen en geweldige service

Top spullen en geweldige service

Goed spul, geweldige service

Verkoper was makkelijk te bereiken en heeft duidelijk en goed advies gegeven. Spullen waren snel binnen en ik heb er een geweldige ochtend mee kunnen geven voor de kinderen van Basisschool De Marke in Neede

Snel en goede kwaliteit

De winkel kwam ons aangeraden door de circusschool van onze zoon en ze hebben niet ontgoocheld. Prima kwaliteit en snelle levering.

Helemaal top!

Producten zoals beschreven en netjes geleverd.

Awesome service and products!

Super fast shipping. Very high quality products and great sortiment. Can only highly recommend this shop.

Super goede levering

Vriendelijk en correcte afhandeling van de order

Zie boven

Goede en snelle levering

Producten zijn zoals omschreven. Netjes verpakt en een snelle verzending.

Heel prettig en professioneel

Wij worden altijd heel goed en snel geholpen; bij bestellingen en bij vragen. Heel prettig!

Uitstekend!

Uitstekend!

Leuke producten

En een goede levering: snel en goed verpakt

Super behulpzaam en snelle levering

Ruud nam uitgebreid de tijd om ons van advies te voorzien mbt de acrobatiek-tissues. En de verzending ging vervolgens erg snel.

snelle probleemloze levering van uitstekende producten

Na bestelling wordt snel geleverd. Het bestelproces is duidelijk en makkelijk en de producten (dit keer beanbags en ballentassen) zijn goed.

Fijn meedenken

Er werd keurig gebeld om te overleggen over welke diabolo het meest geschikt is voor mij en mijn dochter. We zijn zeer tevreden!

Super klant vriendelijk!

Ik had op het formulier gezet......als er oranje is, dan die graag sturen. Op de site was die op. Circus expert belde dat het in bestelling was, en of ik wilde wachten. Maar dan had ik wel de oranje! Heel goed meegedacht!

Vlotte en goede produkten

Heel tevreden

Vanmorgen mijn aankoop aan mijn jarige kleinzoon overhandigd. 4 kubussen in kado verpakking. Het was het kado van allemaal. Snelle levering, goede verpakking en goede kubussen. Hij was er super blij mee. Bedankt

Snelle verzending, netjes verpakt.

Ik had de jongleer ballen de volgende dag al in huis. Ze waren netjes verpakt. Mijn man is er heel blij mee.

Fantastisch! Snelle service

Nvt

vlugge levering en goede kwaliteit

De producten zijn van goeie kwaliteit, er is ruime keuze op de webshop en de levering gebeurt snel. Heel leuk dat er een flyer met QR-codes voor tutorials en een kleine traktatie in de doos bijzit.

Mooie spullen, snelle levering en leuk bedrijf.

Nu 2 keer iets besteld bij Circus-Expert.nl. Alle leveringen waren nog sneller binnen dan de aangegeven werkdagen. In iedere verpakking zat een flyer, visitekaartje en een traktatie wat het persoonlijk maakt. De prijzen zijn redelijk, producten kwalitatief goed en het aanbod ruim voldoende. Kortom: een leuk bedrijf en betrouwbaar!