Bestellen en binnen twee dagen ontvangen, hoera!

Duidelijke site, gemakkelijk bestellen, snel bezorgd en wat wij ook erg goed vonden: geen onnodig nieuw verpakkingsmateriaal gebruikt, maar een stevige wijndoos!

Hele fijne webshop

Ik was op zoek naar een professionele diabolo maar geen idee waar ik op moest letten. Super fijn dat er filmpjes op de website staan met duidelijke uitleg! Daarom de perfecte keuze kunnen maken en de volgende dag in huis!

Prima product en snelle levering.

Zie opmerking,

Zeer vriendelijk bedrijf

Ik had om te beginnen al problemen om mijn bestelling te plaatsen. Het afrekenen lukte maar niet. Dit was in een weekend. Ik heb dan maar een mailtje gestuurd en kreeg nog geen uur later al antwoord. Maar doordat ik dan gewoon betaald heb en niet via de bestelsite is er blijkbaar nog iets misgelopen want mijn bestelling kwam maar niet aan. Weer in een weekend een mailtje gestuurd en weer direct een antwoord gehad met hun oprechte excuses. Een paar dagen later zat men bestelling in de brievenbus. De kinderen hebben er al heel de week elke dag mee gespeeld. Dus het was zen geslaagd cadeautje. Dus voor mij is dit een bedrijf waar ik in de toekomst zeker nog eens iets koop.

Goede service en snelle levering

Hele snelle levering

Netjes verpakt en een snelle levering!

Snelle levering, goed product

Fijne duidelijke website, snelle bezorging, berichtje datum aflevering. Heb bestelling bij familie in Nederland laten bezorgen omdat er niet naar Frankrijk verstuurd wordt, zover ik begrijp.

Goed kwaliteit, leuk ingepakt

Fijne en goede service

Ik heb vaker producten aangeschaft en altijd goede zorgen en service.

goede kwaliteit, uitstekende service!

Deze kegels zijnnu al het derde artikel wat ik koop, en de kwaliteit is nog altijd prima!

Klantvriendelijk, goede kwaliteit en snelle levering

Ik had mijn bestelling meteen de volgende dag in huis, heel fijn.

Heldere info vooraf over het product. Levering zoals afgesproken

Wij waren op zoek naar een yo yo, jullie informatie op de website was helder en het advies hebben we opgevolgd. Alles is netjes volgens afspraak geleverd. Kind heel blij.

Alles goed

Geen klachten.

Snel, goede service, vriendelijk

Snel, goede service, vriendelijk

Geweldige service

Er is zelfs contact met mij gezocht of de bestelling wel klopte, heel vriendelijk, bestelling was snel in huis. superservice! Deze winkel is echt een aanrader.

Duidelijke website snelle correcte en goed levering

Heb vooraf even telefonisch contact opgenomen met inhoudelijke vraag. Erg vriendelijk en behulpzaam met eerlijk en goed advies. Dankjewel

Altijd goed

Je krijgt wat je bestelt en daarbij zitten altijd handige folders met leuke weetjes of aardigheidjes. Verpakking is goed en levering is snel. Ook als je ze belt (of mailt) heb je contact met iemand die zijn/haar producten gewoon door en door kent en je van een fatsoenlijk en eerlijk advies zal voorzien.

Altijd top!

Super! Al veel besteld maar altijd snel en goed geleverd! Inclusief lekker spekje!!! Haha

Super snel super goed

Super snel en super goed. Precies wat ik verwachtte!

Product is snel geleverd, prijs/kwaliteit is goed en het voldoet aan de beschrijving.

Prettig. Bestelling is met zorg verpakt en toegestuurd

Had mijn bestelling dinsdag avond geplaatst en was de zelfde week op donderdag al in huis. En je krijgt er altijd een lekker spekje bij

Perfect!

Levering was snel, product zoals verwacht, Goede kwalitiet. Ben erg tevreden en ik zal in de toekomst zeker opnieuw hier bestellen.

Binnen een dag geleverd.

top geweldig bedrijf !!!!

snelle leveringen altijd correct