Duidelijke website. Veel keuze. Snelle levering. Alles volgens specificaties.

Prima service.

Ik ben vriendelijke geholpen en een prima service. Mijn zoon is blij met zijn diabolo.

Snelle en correcte levering!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snel en correct geleverd!

Volledig conform aan mijn verwachtingen. Uitstekend service

Reeds verschillende malen hebben wij bij circus-experts besteld. Altijd heel blij.

Prima ervaring!

Goede video's op YouTube met advies over de producten, maar ook les/instructie-video's. Ruime voorraad, snelle verzending. En het belangrijkste; ik ben blij met de prachtige jongleerballen.

Snelle levering, mooie producten!

Zeer klant vriendelijke en snelle bediening.

Ik had een zeer moeilijk item om aan te geraken. Ook al was het niet gemakkelijk was ik zeer rap geholpen en alles was rap en zeer duidelijk door gecommuniceerd.

Keurige service, goede telefonische uitleg bij productkeuze, doen niet moeilijk over retourneren. Bedrag werd meteen teruggestort.

Echt indrukwekkend webshop

goeie circus materiaal spul echt uitstekende ideaal voor mensen met passie van flow arts.... kunnen kopen naar te zoeken & de verzending heel zeer goed snelle aanlevering!!

Leuke winkel

Ik was op zoek naar een professioneel yogadoek. Aangezien Circus-Expert ook doeken verkoopt voor trapeze artiesten, leek me dit de beste keuze. Het doek bevalt goed. Voordeel is dat bij dit doek al rvs ringen zitten. De doeken zijn alleen niet te vinden via het menu op de website, wel via Google.

goede service, snel geleverd

prima, altijd goed geholpen

Eerste diabolo was te groot maar ruilen geen probleem. Fijne communicatie en snelle afhandeling. Aanrader.

Goeie website

De circus expert.nl is van een heel goed ervaring Ze adviseert je wat voor speelgoed voor jouw goed geschikt of niet en dat je heel goed gemotiveerd word door hun goeie inkoop advies enzo van mij is dit juist heel goed aan te raden voor sport en fun.

Snelle communicatie, snelle levering

Ik wilde iets dat niet op voorraad was, waarvoor ik Circusexpext had gemaild en ik kreeg doorgaans binnen het uur al een reactie. Het gewenste artikel is uiteindelijk meegegaan in de bestelling en ik had het snel in huis.

Goede service, snelle levering en fijn materiaal!

Contact gehad met het bedrijf en waren erg meedenkend. Ik kom hier zeker terug als ik nog eens jongleermaterialen moet bestellen.

snel en goed

Snelle bezorging, netjes verpakt, mooi product

Top assortiment en snelle levering!

Top assortiment en snelle levering!

Heel fijn

Top ervaring

Het was gemakkelijk om de bestelling te plaatsen en het werd snel bezorgd.

Alles als beloofd, en snel

Geen clowns deze jongens en meisjes, een mooi assortiment en snel geleverd

Geleverd wat is beloofd

Altijd goed en leuk

Altijd op tijd geleverd, goed verpakt, en extra uitleg bij het product.

Helemaal ok

TOP

Een zeer toffe ervaring

Tof, vriendelijk, aangenaam, eerlijk, sympathiek! Goed product..