Leuk spul, snelle verzending!

Reis hoepel ben ik heel blij mee :)

Uitstekend bedrijf

Prima bedrijf waarbij de service uitstekend is. Ze zijn ontzettend snel met het leveren van de goederen. Wat ik ook heel erg waardeer is de persoonlijke benadering van de klanten door de eigenaar. Niets is te veel en hij denkt altijd mee.

Helemaal tevreden

Hulpzam bij het bestelprocess, klantgeorienteerd bij het oplossen van een vertraging en het product naar wens en op tijd afgeleverd. Helemaal tevreden en van harte bedankt!

goede service, gekregen wat ik wilde

Vlot goed geleverd wat ik besteld heb.

prima levering, goede informatie...en altijd leuk dat schuimpje in de doos

Ik koop al jaren bij Circus-Expert (jongleer ballen) en dat zegt al veel. Tevreden over het assortiment, de informatie tijdens het leveringsproces. Een aanrader

Producten zoals omschreven , snelle levering, vlotte communicatie

Blij met de producten , ik ga waarschijnlijk nog bestellen bij deze webshop

Onze dochter is hartstikke blij met het luchtacrobatiek doek!

Vlot geleverd, fijne communicatie.

Fijn, vriendelijk en meedenkend!!

Ik wilde graag jongleerringen kopen, ik had via de foto niet begrepen dat ik maar 1 ring had gekocht, ze belde de zelfde dag nog terug om te vragen of het de bedoeling was. Ik kon nog 2 extra ringen aan mijn bestelling toevoegen, heel fijn!

Keurig op tijd geleverd

Snelle levering.

Goede producten voor een goede prijs

Alweer een prima koop bij circusexpert. Nu de flowersticks gekocht, goede balans en mooi fel van kleur. Nog nooit troep gekregen hier, dit bedrijf is wat het zegt te zijn: een circus-expert.

Ik ben zeer tevreden

Deze leverancier denkt mee nadat de on-line bestelling is geplaatst en belt terug. Zoiets heb ik nooit eerder meegemaakt. Wat een plezierige ervaring.

Breed aanbod, goede kwaliteit, snelle levering

Ik heb na jaren niet te hebben gespeeld met poi, toch weer een setje gekocht. Meteen all in met een deluxe set, had ik achteraf gezien beter niet kunnen doen. Deze set is oh zo prachtig maar in mijn optiek totaal niet geschikt voor beginners of mensen die de poi na een langere tijd weer willen oppakken. Tip van mij, sokpoi is toch echt meer geschikt om te beginnen. Helaas word het wel met DHL verzonden, waar ik simpelweg niets kan van bestellen zonder problemen. Helaas was dit pakket zoals bijna gebruikelijk weer een tijdje vermist, maar uiteindelijk werd het toch wel weer gevonden en heb ik het na een aantal dagen toch ontvangen. Mocht je geen problemen met deze koerier hebben, is dit geen issue. Toch zou ik het wel waarderen als deze webshop een keuze aanbood tussen twee koeriers.

Hoi Amber, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je geen goede ervaringen hebt met DHL. Mocht je nog een keer bestellen dan vraag me gerust om het met een andere pakketdienst te sturen. Groetjes Ruud

Snel geleverd en mooie producten!

Het zijn hele goede producten. En de vraag die ik had over een product werden snel beantwoord!

Goede duidelijke website

Heel goede service. Ik maakte een foutje bij de bestelling. Ik stuurde daarover 's avonds een mail. Mijn bestelling werd onmiddellijk aangepast. Snelle levering.

De service was snel en compleet

Jongleer ringen

Het bedankt filmpje van een bestelling is haast alleen al waard om een bestelling te doen.

Goede service, persoonlijke aandacht en snelle levering.

Binnen twee dagen ontving ik mijn bestelling. Er werd zelfs vooraf gebeld of ik wel de juiste ballen had besteld, ter check, omdat dit idd anders leek en had kunnen zijn. Goede persoonlijke aandacht en service. Dank!

Top en snel

Makkelijk me spullen te vinden op de site en bestellen ging ook makkelijk snel geleverd. Gewoon super alles dik te vrede.

snelle levering en uitgebreid aanbod

duidelijke website waarop je snel vindt wat je nodig hebt. Ook snelle levering en uitgebreid aanbod

Erg goed!

Snel en fijne communicatie. Goede artikelen. Top!

Bestelling goed ontvangen al was de verzendkosten voor zo'n klein object toch erg prijzig.

Precies wat ik besteld heb

Ik heb nog geen verbeterpunten

Snelle verzending

Betrouwbare website met mooie en goede producten. Een snelle verzending. Ik ben zeer tevreden.

Prima en snelle levering

Fijne en betrouwbare organisatie

Goede ervaring

Ik ben vriendelijk en goed behandeld. Alles verliep soepel, ook toen ik een product wou terug sturen en vervolgens ruilen.