Uitstekende service, advies en klantvriendelijkheid.

Montage eenwieleronderdelen was kostenloos.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ter zake kundig, vlotte levering.

Circus-Expert participeert ook bij unicycle evenementen. De juiste onderdelen voor 'n redelijke prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

M'n kleinzoon wilde voor zijn verjaardag graag flowersticks hebben. Gezocht op internet en besteld. Volgende dag al in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk te bestellen, snel geleverd.

Nieuw op de website wat het even zoeken. Producten snel gevonden. Enthousiast over de video's over het gebruik van de bestelde artikelen.

snel geleverd en voldoet volledig aan de beschrijving

snel geleverd en voldoet volledig aan de beschrijving

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Eenvoudig bestellen, vlotte levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en geen problemen ondervonden!

Ruime keus

Veel variatie in cadeaumogelijkheden. Jammer dat een “geschenkverpakking” niets voorstelde. Het cadeau zat los in een grotedoos

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw review. We hebben geen geschenkverpakkingen en versturen pakketjes zoveel mogelijk in hergebruikte dozen. Op deze manier gebruiken we verpakkingsmaterialen die andere bedrijven weggooien. Veel plezier met de bestelde materialen. Grs. Ruud

De levering werd zoals beloofd snel en in goede conditie geleverd.

Keurig

Snel geleverd, keurig verpakt. Goed assortiment.

correcte levering

correcte en vlugge levering

correcte levering

correcte en vlugge levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, komt afspraken na en reageren snel op problemen.

Trappers gekocht, pasten niet, gemeld, snel duidelijk en eerlijk antwoord, gelijk mogelijkheid tot terugsturen.

prima levering

Snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Wel onhandig dat vuurspuwolie alleen per 5 liter wordt verkocht. Een verpakking van 1 liter was handiger geweest.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de review. We verkopen de vuurspuwolie ook per liter. Helaas waren deze flessen op het moment van uw bestelling even niet voorradig. Inmiddels is de voorraad weer aangevuld en zijn ook de flessen van 1 liter beschikbaar op de website. Grs. Ruud

Snelle levering, prima product ( diabolo)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd, kwaliteit van de jongleerballen is ook goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke productomschrijvingen met YouTube-filmpjes, goede service

Na de bestelling te hebben geplaatst volgde er 'n grappig YouTube-filmpje. Geeft toch altijd wel 'n prettig gevoel. Verder verliep de levering goed en zat er nog een kleine attentie in het doosje. Aan de hand van diverse YouTube-filmpjes heb ik 'n goede keuze kunnen maken tussen de verschillende jongleerballen. Ook de jongleertips zijn erg handig!

Snelle levering, goed contact

Ik heb ze op het NJF besteld en kreeg ze binnen 2 weken thuisbezorgd

snel en klantgericht

Goede en snelle en vooral ook relevante hulp. Heel fijn om in Nederland een goede circusretailer te hebben.

Heel goede service!

Dezelfde dag verzonden, nadat de bestelling even telefonisch gecheckt was. Heel vriendelijke en snelle service!

Goede kwaliteit prijsverhouding

Diabolo besteld, zeer snel geleverd. Prijs kwaliteitverhouding is ook prima.

uitstekend!!!

Op voorhand met elkaar gecommuniceerd via mail omdat we nog enkele vragen over eenwielers hadden. Altijd snel antwoord gekregen (zelf 's avonds laat!) Effectieve bestelling vrijdagmiddag geplaatst en zaterdagvoormiddag geleverd! Alles netjes ingepakt! Alles was prima in orde! Het zijn gepassioneerde, enthousiaste mensen, die weten waar ze mee bezig zijn! Ik bestel hier zeker terug!

Snel en correcte levering

Correct.

Super communicatie!

Super communicatie!!

Goede service, snel geleverd

Ik heb 2 diabolo's besteld, bij de advertentie stond dat daar geen stokjes bijzaten. Toch ben ik gebeld door Circus-Expert om toch zeker te zijn dat ik had gezien dat er geen stokken bijzaten,omdat dat nog wel eens misging. Ik vind dat topservice, de diabolo's had ik heel snel daarna binnen (die overigens van topkwaliteit zijn). Bedankt!

Over Circus-Expert.nl

Filter op Taal