zeer goede en persoonlijke service.

Goede service door mij te bellen omdat (terecht) gedacht werd dat ik iets verkeerds had besteld. Bestelling kon worden aangepast.

goed product, klantvriendelijk en komt afspraken na. Snel geleverd!!

Ik had de devilsticks besteld voor Sint maar de betaling niet goed afgerond. Dus 3 dagen voor de Sint heeft circusexpert mij een link gestuurd om de betaling af te ronden en het diezelfde dag nog verzonden. Had Sint toch nog op tijd zijn pakketje.

meedenkend en prettige goede service

Altijd snelle levering, duidelijke communicatie, meedenkend, goed advies en ook nazorg. Logisch dat we altijd voor circusexpert kiezen....

Goede service!

Toevallig hier terecht gekomen, maar ga zeker terug naar de website om nog andere dingen te bekijken

Goede producten en vlotte afhandeling

Helemaal tevreden!

Een zeer tevreden klant!

Duidelijke website. Goede beschrijving van de producten. Snelle levering (zoals beloofd). Evenwichttrapper voldeed perfect aan de beschrijving. Prima ervaring. Bedankt!

Fijn dat er een webwinkel is waar ik voor een zacht prijsje de benodigde eenwieleronderdelen kan kopen.

Denkt mee met de klant

Aan de hand van mijn bestelde items werd geconcludeerd dat ik een diabolo voor gevorderden had besteld terwijl de rest voor een beginner was. Ik werd daarop gebeld met het voorstel om ook een beginnersdiabolo te leveren. Prima service! Ik was positief verrast.

Zeer klantvriendelijk.

Ik werd gebeld omdat mijn bestelling niet klopt. Dit was heel fijn anders was het cadeau niet compleet geweest.

Snelheid & kwaliteit

Heel tevreden over de snelle levering. En de diabolo wordt het perfecte Sint-kado :-)

Op tijd en perfect product

Super snelle levering en super mooie diabolo. Goede kwaliteit ook. Dochter van 11 speelt er non-stop mee.

Superservice!

Vlot bezorgd en ziet er goed uit

Nog niet uitgeprobeerd (straks na Sinterklaasavond), maar alle vertrouwen dat het goed is

Mijn zoon is heel blij met de 6 fantastische jongleerballen! Correcte levering

bestelling

Even bellen of de (afwijkende) bestelling wel klopte! Prima service.

Snelle levering en pakket met aandacht!

Mijn bestelling is snel geleverd en zat goed verpakt. Leuk dat er wat extra folders bij zaten over evenementen en een spekje ivm sinterklaas, superleuk :)

mooie circusspullen en goede service

Alles kwam aan zoals beloofd. Ik ben zeer tevreden! Nu alleen nog even oefenen met de jongleerdoekjes om het in mijn vingers te krijgen ;-)

Leuke spullen goede winkel

Snelle levering en leuke unieke spullen.

Prima ervaring

Mijn bestelling online verliep niet helemaal goed en werd daarover (op een vriendelijke wijze!) gebeld. En binnen een minuut alles geregeld, waardoor ik mijn bestelling snel binnen had. Klantvriendelijke service en vriendelijke benadering, top.

Supersnelle levering en een spekje!

Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis. Het was wel even gek toen ik een doos van een Phillips LED paneel binnen kreeg, maar het is goed dat jullie deze verpakkingen recyclen ;). Toen ik de doos openmaakte, zag ik daar mijn nieuwe hoepel die ik de dag ervoor besteld had. Ook zaten er wat leuke flyers bij en een spekje. Super schattig!

Top bedrijf!

Al diverse jongleermaterialen aangeschaft bij circus-expert.nl en met tevredenheid ontvangen. De service is ook heel erg goed geregeld, ik had twee bestellingen gedaan op dezelfde dag en werd gelijk gebeld of ik ze niet wilde combineren tot één pakket. Dit scheelde weer in verzendkosten omdat het dan boven de 50 euro is en je geen verzendkosten hoeft te betalen. Ik kon kiezen of ik de verzendkosten terug zou krijgen of een extra setje jongleerballen (gekozen voor de jongleerballen😂) Oftewel heel goed geregeld!✅

ruim aanbod en snelle levering

Voor school diverse materialen besteld: ruime keus, prima kwaliteit en zeer snelle levering. Kunnen we de leerlingen weer uitgebreid mee bezig houden! Top!