Snelle levering, met aandacht ingepakt.

Snelle levering en met aandacht ingepakt, duidelijke omschrijving (was fijn geweest als deze er in het Nederlands bij kwam ipv Engels) wel goed te lezen.

Perfecte snelle service

Namen keurig contact op omdat men twijfelde over de juistheid van mijn order..

Men dacht dat ik de bestelling niet goed deed en belde even om te controleren of ik het werkelijk zo bedoelde. Heel attent.

Ik bestel, betaal en pakje geleverd

Een kleine opmerking: ik bestel doekjes en ze worden verpakt in een doosje. Ik ben niet thuis bij levering, doosje kan niet in de brievenbus. Pakje ligt bij de post om af te halen. Een enveloppe als verpakking was handig geweest. Soit, ik heb gewandeld en nu jongleer ik met doekjes. Dank en groet , Marcus

Supermakkelijke website en mijn bestelling is heel snel verzonden. Het leuke filmpje wat je te zien krijgt na betalen...nou zo voelde ook de snelheid van de levering haha geweldig!

Super service, uitstekend advies !

We hadden een diabolo besteld, maar het lesboekje vergeten te bestellen. Een uur nadat ik hierover een mail had gestuurd, werden we gebeld en werd het "probleem" opgelost. (boekje bestellen en ophalen op locatie aanvinken zodat er geen verzendkosten dubbel betaald hoeven te worden, dan voegen zij de bestellingen samen) Een dag later weer telefoon: Klopt het dat je de engelse versie van het boekje hebt besteld? Uh nee.... Dank voor de oplettendheid !

Heel duidelijke uitleg op site (met video) en vlotte levering.

Vriendelijke experts

Telefonische raad gekregen omtrent een product. Zeer vriendelijke man aan de lijn gekregen die zijn producten kent en daaruit dus passend advies kon geven.

Top materiaal

Dochterlief volgt circus in de kunstacademie en dat vindt ze geweldig! Haar eerste diabolo voldeed echter niet en het stokje van haar Chinees bord was snel stuk. De nieuwe diabolo is een schot in de roos. Er gaat geen dag voorbij of ze is er uren mee bezig. De nieuwe stokken doen het ook super goed. En het glow in the dark bord is ook geweldig! Last but not least, de rugzak is perfect om alles in op te bergen en ziet er ook nog eens leuk uit.

Goede service en uitstekende kwaliteit!

Super snelle levering

De bestelling was er super snel en er zit ook extra informatie bij de levering. Erg goede service!

Zeer behulpzame mensen, heel attent en ze leveren ook heel snel. Top!

Ik heb een paar keer dingen bij deze mensen besteld. Alles is netjes en in orde en nog snel ook geleverd. Echt top! Wanneer je een vraag hebt helpen ze je er ook goed mee. Ik heb alleen maar goede ervaringen met circus expert. Daarom kan ik je ze van harte aanbevelen.

Snelle service en product als verwacht!

Super snelle levering van mijn bestelling met daarbij ook nog eens een kleine verrassing. Op de site werd ik erg geholpen door de video waarin de producten worden gepresenteerd. De informatie was precies goed en heel eerlijk. Super!!

Alles kwam goed aan iedere keer dat ik besteld heb bij circusexpert en het snoepje is een zeer leuke personal touch

Hele goede service

Ik had 's avonds een bestelling van een setje jongleerballen voor mijn dochtertje gekocht. Ik had erbij geschreven dat ik hoopte dat ik de goede uitgezocht had. De volgende ochtend werd ik gebeld dat ik beter andere balletjes kon kopen omdat die geschikter waren. Die waren een klein beetje duurder maar het verschil was te klein dus daar hoefde ik niet voor te betalen. En de balletjes werden de volgende dag keurig geleverd. Wat mij betreft is dit absoluut 5 sterren waard!

Zoals altijd uitstekend!!

Jammer dat ik maar 5 sterren kon geven dus hier zijn er nog eens vijf: ster ster ster ster ster (Reviewdata laat geen emoticons toe)

You'd gravitony

Excellent service as always.

Meerdere websites bezocht voor jongleerbordjes. Alleen hier te krijgen in de hoeveelheid die ik nodig had en met kleurkeuze. Dan ook nog de goedkoopste, leuke filmpjes op de website en de volgende dag alles al in huis!

Top advies!

Ik heb vaak dingen besteld en altijd super advies en hele fijne persoonlijke aandacht. Je voelt he echt gezien als klant. Geen vraag is te gek en Ruud wil je overal bij helpen. Een topper het het hart op de goeie plek!

Ik had een verkeerde kleur van band voor de éénwieler besteld en betaald. De dag erna dit opgemerkt, gebeld en meteen hebben ze mijn bestelling aangepast. Heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. De bestelling was 3 dgn later dan ook thuis, ook al wonen wij in België.

Prima product

Niks op aan te merken

Goede spullen op tijd geleverd. Nette en snelle antwoorden op mijn vragen per email.

Goede product info op de site met diverse filmpjes maakt de keuze eenvoudig

Fantastische verjaardag gehad met het cadeau ( chinese bordjes).

Zie hierboven

Ik was eerst in de winkel bij de open dag en toen had ik een 2x2 rubiks cube gekocht en een jaar later had ik nog wat gekocht en dat was de volgende dag in huis!