deskundig en meedenkend met de klant

Laatst heb ik weer een paar jongleerballen bij jullie gekocht. Die ik eerder kocht bevallen goed, maar ik zocht ballen met een iets kleinere diameter. Op jullie advies heb ik ballen uit jullie eigen 'touch' serie gekocht. Ze voelen net zo aan als de record touch van Mr.Babache en passen beter in mijn handen. Mijn indruk van jullie winkel is deskundig, positief kritisch op het assortiment van jullie eigen leveranciers en betrouwbaar.

Heldere informatie op de website, maakt het makkelijk kiezen

Superleuke diabolo gekregen!

goed en correct!

goed te bereiken en snelle service van mooie producten met een goede materialen gemaakte producten.

Gemakkelijk en snel besteld en geleverd, goeie service.

Gemakkelijk en snel besteld en geleverd, goeie service. Zal in de toekomst vaker wat bestellen.

Goede producten en service. Op tijd de zending in huis.

Snelle levering, goed product

De bestelling was met zorg ingepakt en snel verzonden. Het product was zoals omschreven en goede kwaliteit.

Snelle levering! Prima spul

Klantvriendelijk, goed advies gekregen! Blij mee

Goed advies, telefonisch,over produkt (yoyo) en hele snelle verzending.

More details about the items in a brief describtion. Manuals would be also helpful

Super happy. Not everything was perfect at the beggining but everything sorted out in the end. I appreciated a lot your phone calls to deal with my complain. Thanks for your wonderful supplies.

Vlug geleverd. Prima mzteriaal

Makkelijk en snel

Snelste ooit!

Goed geholpen!

Zocht een passend cadeau van goede kwaliteit. Dat is zeker gelukt!

Kleindochter is er erg blij mee hij doet het prima.

Fantastisch!

Fantastische service. Goeie kwaliteit, snelle levering en de beste klantenservice.

Super snel en goed!

De producten kwamen perfect op tijd!

Snelle levering - informatieve fijne site

De dag zelf nog direct verzonden. Verder een mooie, duidelijke en overzichtelijke site waarop je bij veel producten extra uitleg kunt vinden enthousiaste video's gemaakt door Circus-expert zelf.

Algemeen tevreden

Normal was ik tevreden met de service maar de voorlaatste bestelling heft heel lang geduurd en de laatste bestelling was niet bij mij thuis geleverd zoals bestelt,ik moest na een afhaalpunt rijden .

Toppie

Heel blij met de leveringswijze Leuk met een snoepje er bij

Vlot, vriendelijk en correct

Veel informatie op de website, vlotte levering.

Goede kwaliteit en service

Een set jongleerballen besteld. Prima kwalitieit en levering. Niks op aan te merken!

goede keus en snelle service

Een overzochtelijke website met goede informatie en gebruiksvriendelijk. Ook de levering was snel.

Brede collectie. Goede service

Veel keus en leuke filmpjes om bij het keuze maken te helpen. Toen ik een vraag had kreeg ik super snel antwoord. Toen we een losse diabolo bestelden, belden ze zelfs om te vragen of er het klopte dat we geen stokjes erbij bestelden. Was niet nodig, maar erg attent!

Buitengewone service en betrokkenheid!

Ik had een diabolo besteld voor mijn kleinzoon, in de hoop dat het pakje tijdig aan zou komen. Circus-Expert belde me persoonlijk om te checken of het wel klopte dat ik er geen 'stokjes' bijbesteld had. Inderdaad: mijn kleinzoon had nog diabolostokjes. Ik vond het heel attent dat daar aandacht aan besteed werd. Bij een volgende bestelling (zeker wel!!!) schrijf ik dergelijke info er bij. Maar veel dank en lof voor de betrokkenheid!! En het pakje was op tijd ook!

100% tevreden!

Ik ben 100% tevreden met Circus Expert! Unicycle.com heeft geen online winkel in Nederland, dus ik kwam uit bij Circus Expert. De prijzen zijn zo laag mogelijk voor de klant en dat waardeer ik ook enorm!

Volgende dag geleverd

Volgende dag geleverd