uitstekend

dik tevreden met de kwaliteit!

goede snelle levering en fijne website

goede snelle levering en fijne website

snelle levering, goede commjnicatie

Wederom prima

prima!

duidelijke website, bestelling is makkelijk te plaatsen en bestelling heb je de volgende dag in huis!

alles was in orde

Helemaal top

Snelle levering en goede kwaliteit!

Niks op aan te merken. Goede service en mooie producten van goede kwaliteit

Fantastische spullen en service

Ben ontzettend blij met de hoepels en slackline. Stevige kwaliteit en leuke kleurtjes. Klantenservice is de beste ooit!! Wordt heel blij van het spekje bij iedere bestellen en het is zo persoonlijk en vriendelijk!!

Ik ben heel blij met de jongleerballen.

Keurig geleverd volgens afspraak.

mooie ballen keurig geleverd

En ook nog eens een mooie instructievideo hoe te jongleren heel leuk om even tijdens een Teams overleg niet passief te luisteren maar lekker actief, zo kom je goed door de crisis

Top service!

Mooie een-wieler gekocht en goede service toen er een beschadigd pedaal moest worden vervangen.

Snelle levering, goede prijs

Artikel wat ik zocht vond ik hier tegen goede prijs, met gratis verzending en de volgende dag was het al in huis.

Leuk dat er van jullie ook een filmpje met uitleg over diabolo’s op YouTube staat. Dat maakt de aankoop dan nog leuker, je ziet waar het vandaan komt en wat je er mee kan doen.

Zoals steeds correcte afhandeling en snelle levering

Correcte afhandeling en levering van bestelling. Heel tevreden over circusexpert.nl Koop regelmatig materiaal op circusexpert. Een aanrader!

Je wordt goed en snel geholpen!

Fijne (circus)tent!

Wat een fijne grote keus. Zoals altijd snelle levering, kwaliteit en een leuke kleine verrassing in het pakket.

Snelle levering.

Snelle levering, hartelijk dank!

Leuk bedrijf!

Veel informatie te vinden op de website, goed advies, snelle service!

Goede prijzen, super snelle levering

Goed geregeld

Erg fijn. Besteld en de volgende dag in huis zonder gedoe. De eenwieler is perfect!

goede adviezen meedenken welk product

Ik heb voor mijn 14 jarige dochter een klimdoek, tissue gekocht en de bijbehorende ophang materialen. Eerst telefonisch advies gevraagd en uitgebreid advies gekregen. De tissue hangen we op in een boom. Uiteindelijk na levering wilden we toch een langere tissue en we konden het product omruilen. Nu hebben we enorm plezier van de tissue.

Perfect!

Vriendelijk geholpen en snel geleverd!

Helemaal top!

Alles perfect, dank!