Vlot, heel correct!

Goede site, vlotte levering. Goede kwaliteit van de spullen voor een eerlijke prijs. (Het filmpje na bevestiging van de bestelling is hilarisch).

Prima site, goed aanbod snelle verzending.

Leuke items besteld en bij vragen is er een heel snelle reactie.

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Ik had een diabolo besteld, zonder stokjes omdat ik al een diabolo met stokjes heb. Ik kreeg keurig een belletje om na te gaan of het wel klopte dat ik geen stokjes nodig had. Netjes!

Altijd vriendelijk als je belt met een vraag , en super snel met het versturen ! Gewoon Top!

beste kwaliteit, snel bezorging!

Heel fijne persoonlijke service

Mijn zoon van 12 is dol op alle circus-sport. Hij bestelt geregeld nieuwe spullen en belt soms even voor advies over welk merk het beste bij hem past. Hij wordt altijd vriendelijk en eerlijk te woord gestaan, spullen worden altijd snel verzonden. Toen mijn zoon een mail stuurde naar top jongleur Niels Duinker en hem onder andere vroeg: waar koop jij je materiaal, antwoordde deze: bij circus-expert!

Goeie

Vriendelijk

Altijd vriendelijk en goed geholpen ook in de winkel zelf producten altijd optijd binnen en in goede staat want ze zijn goed ingepakt zodat de mishandeling van de dhl geen schade opleverde

Fijne diabolo

En hij kwam snel aan, en we werden goed op de hoogte gehouden van de verzending

Snelle service en uitgebreid assortiment

Mag graag op zoek gaan naar het beste jongleermateriaal bij circus expert. Ze weten me altijd te verrassen met een snelle service en goed advies met de filmpjes over hun producten.

Goed betrouwbaar bedrijf

Het product dat ik bestelde voldeed helaas niet aan mijn eisen, maar daar werd correct en snel en naar volle tevredenheid op ingespeeld. Hulde!

Echt top!

Ik heb al meermaals bij Circus-Expert besteld en het is steeds weer een plezier om een topproduct tegen een eerlijke prijs te ontvangen. Ook al eens service nodig gehad en dat ging vlot. Heel blij met Circus-Expert!

Snelle verzending! Grote assortiment aan Yoyo's !

Leuk om mee te jongeleren

Liggen goed in de hand, lijken goed stevig. Leuk om weer wat nieuws te leren

Groot assortiment, met op de website overal een duidelijke toelichting en filmpjes met uitleg. Bestellingen worden altijd snel verzonden. Eenmaaal contact gehad met de klantenservice, probleempje werd direct opgelost. Aanrader dus!

Prima poi's helaas wel kwetsbare stof

Onze kleine meid is helemaal blij met haar nieuwe poi 's alleen nog niet heel ervaren waardoor er af en toe nog wel eens een poi de grond raakt. Hierdoor is de stof wat beschadigd. Voor oefenende kids wellicht iets stevigere stoffen poi's kiezen. Neemt niet weg dat ze alsnog te gebruiken zijn en ze goed aan het oefenen is.

Vlotte levering

Ook de instructiefilmpjes zijn een leuke extra!

Snel vlot goede webwinkel met goede filmpjes via you tube

Zeer positief

Gewoon top

Snel geleverd, goede kwaliteit. Een feestje om uit te pakken

Mooie spullen en supersnelle levering.

Die Chinese draaibordjes zijn een ideaal cadeautje voor een kind. Fijn dat het er snel was, de jarige was heel verrast en blij ( de ouders zijn ook aan het oefenen inmiddels ).

Goede en leuke producten, snel geleverd

Heel fijn dat er een instructie boekje bij de jongleerballen werd meegeleverd. Binnen korte tijd kon ik al enigszins met drie ballen overweg.

Heel leerrijk

Ik begin speelspieren te krijgen van al dat spelen. Dank u

Snelle goede service

Alles wat ik wilde bestellen was aanwezig en de bestelling was snel bij mij thuis. Top!

Prachtige diabolo, snel bezorgd

Geweldige diabolo, zoon heeft eindeloos trucjes geoefend op de camping tot plezier van velen. Een aanrader. Het bestellen en bezorgen en communicatie vlekkeloos, zoals je het graag hebt.

Je wordt vriendelijk geholpen

Veel keus. Duidelijke beschrijving van de producten