Vlotte levering

Ook de instructiefilmpjes zijn een leuke extra!

Snel vlot goede webwinkel met goede filmpjes via you tube

Zeer positief

Gewoon top

Snel geleverd, goede kwaliteit. Een feestje om uit te pakken

Mooie spullen en supersnelle levering.

Die Chinese draaibordjes zijn een ideaal cadeautje voor een kind. Fijn dat het er snel was, de jarige was heel verrast en blij ( de ouders zijn ook aan het oefenen inmiddels ).

Goede en leuke producten, snel geleverd

Heel fijn dat er een instructie boekje bij de jongleerballen werd meegeleverd. Binnen korte tijd kon ik al enigszins met drie ballen overweg.

Heel leerrijk

Ik begin speelspieren te krijgen van al dat spelen. Dank u

Snelle goede service

Alles wat ik wilde bestellen was aanwezig en de bestelling was snel bij mij thuis. Top!

Prachtige diabolo, snel bezorgd

Geweldige diabolo, zoon heeft eindeloos trucjes geoefend op de camping tot plezier van velen. Een aanrader. Het bestellen en bezorgen en communicatie vlekkeloos, zoals je het graag hebt.

Je wordt vriendelijk geholpen

Veel keus. Duidelijke beschrijving van de producten

Snelle goede levering

Alles was in orde

zeer professionele service

een diabolo van mij was kapot gegaan en het was grijs gebied of dit onder garantie zou vallen. zonder moeilijk te doen is er na een mail een nieuwe opgestuurd, Top!

Snel en persoonlijk geholpen

Ook bij online bestelling snelle levering en groot aanbod op website. Geen gedoe met invoerrechten, dus ook vuurtechnische spullen gewoon binnen aantal dagen in huis :-)

Had voor een spoedklus snel vuurspuwolie nodig. Besteld na kantoortijd. Volgende dag gelijk Verzonden. Top.

Prima product en zeer klant vriendelijk

Ik vond het instructiefilmpjes op d3 site duidelijk. En fijn om makkelijk telefonisch contact te kunnen maken..

Ik bestel hier alles wat met jongleren te maken heeft, top winkel!

Klantvriendelijk, ruim assortiment, goede service, hoge kwaliteit

Onze bestelling was netjes verpakt en snel geleverd. Onze dochter is heel blij met de flowersticks en Chinese borden. We zijn gisterenavond meteen flink gaan oefenen en vanochtend alweer. Bedankt voor het telefonisch advies en het bonus spekje bij de bestelling.

Snelle levering, prima kwaliteit!

Prima service, snelle levering.

Jongleerkegels goed ingepakt en snel geleverd (andere dag in huis).

top balletjes

erg blij met de nieuwe balletjes. snel geleverd

Snelle en uitstekende service.

Laatst een diabolo en nieuwe stokjes voor de flowersticks besteld. Minder dan een uur later kreeg ik telefoon met de vraag of mijn bestelling degelijk klopte. Er zaten geen stokjes bij de diabolo en ze dachten dus dat ik verkeerde stokjes had besteld. Hoedje af voor de betrokkenheid. De dag erna kreeg ik mijn bestelling thuis bezorgd met een leuke kleine attentie extra erbij. Topper.

Snelle levering, geen reactie op mail/dm

Snelle levering, ben er erg blij mee. Zeer goede kwaliteit van de producten! 1 van de producten voldoet alleen niet helemaal aan de verwachting en mijn pogingen tot contact zijn helaas niet gelukt.

Snelle en correcte levering

Ruim aanbod, snelle levering, correcte communicatie. Wel iets duurder dan sommige andere sites, maar je betaalt voor de goeie service.

Geweldige en snelle levering

Geweldige en snelle levering, goede kwaliteit producten

Zeer tevreden met diabolo

Diabolo voor onze dochter gekocht: ze had al eentje hiervandaan zonder lager en wilde nu graag eentje met lagers. Met behulp van de uitlegvideo’s een goede keuze kunnen maken. Aangekomen zoals verwacht en zeer blije dochter.

Gewoon goed!

Duidelijke site, producten zoals omschreven, snelle levering en netjes verpakt.