Snelle correcte levering

Thule fietsdrager besteld. Was niet op voorraad, maar zou binnen een paar dagen weer binnen komen. Gebeld door iemand van Autopartswinkel toen hij weer op voorraad was(sneller dan gedacht) en dezelfde dag nog besteld en verzonden. Al met al een zeer positieve ervaring!

prima service

volgens afspraak

levering duurde veel te lang

een paar simpelle schokbrekerlagers meer als week op gewacht

Had olie op kenteken gezocht maar deze olie hoort niet bij dit kenteken en auto 10w40 hoort 5w40 in

Heb olie op kenteken gezocht maar stond verkeerde olie tussen

Slechte service

Remklauw besteld , opgehaald in Oss Na montage blijkt dat de remklauw vast blijft zitten omdat de geleide gaten scheef zijn geboord ,gebeld met klanten service , enige optie was onderdeel terugsturen ter beoordeling > 3weken , kon intussen wel een nieuwe bestellen ( en betalen ) en afwachten wat er geoordeeld zou worden (antwoord is bekend natuurlijk ) Balie bezoek voor onderzoek of ruilen was niet mogelijk Heb de veer van de nieuwe op de oude klauw gezet en deze werkt weer ( duur veertje 83€) Dus dit was de eerste en de laatste keer Ps na enig navragen wil geen een garage deze ABS onderdelen nog monteren ivm gezeur over kwaliteit

zeer snelle levering en een goede kwaliteit en goede prijs.

TOP!

Bestelling gedaan bij Autoparts, super kwaliteit en snelle levering zelfs de helpdesk reageert snel en staat de klant te hulp!

Bij onze vraag, was online hulp, super!

Prima...

Snelle levering voor een goede prijs

Snelle levering voor een goede prijs

Goed geregeld.

Dat bedoel ik.

In een woord Top!

Had een bestelling geplaatst, en werd zeer snel geleverd. Kwaliteit is ook zeer goed van de onderdelen die ik besteld had. Dus zeker een aanrader.

Snel

Bestelling geplaatst voor een ruitenwisser, mooie prijs en snel geleverd.

snelle levering en scherpe prijzen

een scherpe prijs voor mijn gewenste fietsendrager van Twinny en ook een gratis witte kentekenplaat erbij. Top

Handig via internet bestellen en zelf ophalen op gewenst tijdstip

Handig via internet bestellen en zelf ophalen op gewenst tijdstip. Communicatie e.d. (bijv. dat artikel klaar lag) was duidelijk.

Volgens verwachting geleverd, prima verpakt.

Koplampunit voor weinig geld.

In juli 2020 een koplampunit besteld . Goede kwaliteit en in mijn ogen voor weinig geld. Eenvoudig in te bouwen, voor een ervaren monteur.

Als het beste goed genoeg is

Het beste voor mij is een verhouding prijs/kwaliteit .

Prima service en snelle levering

Ik was op zoek naar ruitenwisserbladen. Autopartswinkel had de juiste soort en maat, dus heb ik die besteld. Een paar dagen later ontving ik ze. Er zat een goede instructie bij, dus na vijf minuten zaten de bladen er op en rijden maar!

Ik ben tevreden

De bestelling via de site was makkelijk en was zo gedaan, het pakket had ik het ontvangen later dan wat aangekondigd was, de vertraging was netjes via de mail doorgeven

Zoals verwacht.

Zoals verwacht.

Bestelling snel geleverd en netjes verpakt.

Juiste onderdeel snel geleverd

Nieuw achterlicht voor mijn auto nodig dankzij een onverlaat. Bij autopartswinkel snel het juiste onderdeel gevonden, besteld en geleverd.

De spullen en de levertijd warren geweldig!

Ik had schijven en blokken besteld voor de remmen .. maar paste niet .. doordat er andere remklouwen op de auto gemonteerd zijn . Dus jammer genoeg zitten de geleverde spullen nog in de doos .

Goede en snelle bezorging

Ruitenwissers besteld, keurig en snel bezorgd. Zeker aan te raden.

Goed, snel, goedkoop !!!

Snel, geen gezeur, goedkoper dan alle andere als je de €10 verzendkosten die de zogenaamde "goedkoopste internet aanbieder" erbij optelt.