Toppie

Een goede snelle service waar ik op kan vertrouwen

Ik heb al meerdere keren besteld en ik weet dat ik de producten snel krijg en dat ze van goede kwaliteit zijn. Dat vind ik heel fijn!

Fijne site en prima service

Na bestelling kreeg ik een mail dat de verzending/levering wat vertraging zou hebben. De vraag was of ik nog wel het artikel wilde bestellen of er daardoor liever vanaf zag. Top! En ietsje later kreeg ik alsnog keurig mijn bestelling.

Goede producten, snelle levering!

Gezien de corona beperkingen blij met deze online winkel. Bedankt!

Maakt belofte waar.

Keurig optijd geleverd tegen een goede prijs.

Overzichtelijke site waarbij het makkelijk zoeken is naar onderdelen op kenteken. Fijn is ook de filterfunctie. Volgende dag alles geleverd. Volgende keer bestel ik er weer.

Spulletjes netjes geleverd, goede producten tegen scherpe prijzen!

Kreeg n melding; product niet meer leverbaar, 1 mailtje later ander product toegevoegd, gratis verzending & aanschaf oude artikel direct retour op de bankrekening. Good business!

snel en compleet

Snelle levering van een overzichtelijke website met een prima klantenservice die snel antwoord op je vragen.

Stuurkolom goed ontvangen

Stuurkolom besteld en binnen paar dagen binnen

Superieure service.

Ik heb vorige week een bestelling van 2 artikelen geplaatst en volgens afspraak ook ontvangen. Dit was goed ingepakt en correct bezorgd. Ik vond alleen de afmeting van de verpakking nogal groot. Bij het openen kwam ik erachter dat mijn vermoeden een reden had. Er zaten wel 2 artikelen in maar 1 was niet het bestelde. Op dat moment heb ik via de bestelsite de servicechat in gesproken en hierop volgde meteen een reactie. Men had heel snel door dat hier een verwisseling van een bestelnummer had . Ik kreeg meteen bericht dat het goede artikel zo spoedig mogelijk werd bezorgt met alle gegevens voor de retour van het verkeerde en een attentie voor de overlast. Dat had ik ook 2 dagen later correct in huis. Dit noem ik dus een hele goede en snelle service. Blijf zo en ik maak met plezier reklame voor jullie. Groet Sjef

Top service!

Snelle levering en keurig verpakt! Top service!

Goed advies via chatbox

Ik kreeg goed advies via de chatbox op de website. Ik had voor 10 uur besteld en zo kon ik mijn aankopen dezelfde dag nog ophalen.

Snel en duidelijk.

Duidelijke website, goede prijzen en snel geleverd zoals afgesproken.

Ruim assortiment, goede prijzen en snel geleverd

Makkelijk om voor je auto alle beschikbare onderdelen te vinden tegen goede prijzen. Wordt vervolgens ook snel geleverd.

Goed assortiment

Komen na, wat ze beloven

Product werd geleverd op dag datum wat genoemd werd

Snelle levering en goed verpakt!

Makkelijk bestellen, snelle levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

Geweldig hoe snel

Snelle sevice en goed produkt voor goede orijs

Net product maar past niet

Product is netjes maar past niet op de weergegeven auto op de website

Prima behandeld, snel geleverd, kortom uitstekende service.

Prima zaken doen met dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk, ook bij het retourneren van artikelen. Zeer tevreden.

Vlot en accuraat

Het is mij goed bevallen om middels het internet een onderdeel voor mijn auto aan te schaffen.

Ales is top

Goede service.

Mijn bestelling werd in korte tijd ontvangen waarvoor veel dank.