Goed, betrouwbaar, voordelig, en snel geleverd!

Inmiddels 2 bestellingen gedaan bij dit bedrijf, Alles beviel prima, snel geleverd en spulletjes netjes op voorraad.. je word keurig te woord gestaan bij vragen! 1x pakket opgehaald in het magazijn 1x pakket laten versturen Beide bevielen prima! Kunnen sommige webshops een voorbeeld aan nemen

Zeer teleurgesteld

Onderdelen op de webside aangekocht Welke niet voorradig bleek te zijn en zelfs niet meer geleverd kunnen worden. Ik heb wel netjes mijn geld terug ontvangen.

helemaal top

goed en snel

GOEDE COMMUNICATIE EN SNELLE LEVERING.

SUPER SNELLE LEVERING EN FIJN GEHOLPEN.

vlotte bestelprocedure bij deze webshop

Vlotte bestelprocedure en aangepaste verzendkosten op basis van het te versturen artikel.

Jammer dat het artikel dat ik besteld had niet leverbaar was.

Jammer dat het artikel dat ik besteld had niet leverbaar was, maar wel goed opgelost door een alternatief aan te bieden. Daarna supersnel thuis bezorgd.

Dacht even dat ik was opgelicht

Doordat ik nergens een mail van ontvangen had ik een groot vermoeden dat ik was opgelicht. Gelukkig na anderhalve week ontving ik toch het onderdeel. Ingevoerde gegevens klopte (screenshot van gemaakt zoals ik altijd doe).

Snelle levering en juiste onderdeel voor een goede prijs.

Prima site!

Heel fijn!

Heb eigenlijk weinig op of aanmerkingen, het was ook de eerste keer dat ik hier heb besteld. En dat was goed en vlot gegaan...

Plezierige communicatie

Het door mij bestelde artikel was helaas uitverkocht. Men bracht mij hier snel van op de hoogte, bood excuses aan voor het ongemak en heeft het gelijk van de website verwijderd. Ook werd er nog gezocht naar een vervangend artikel, wat helaas niet gevonden kon worden. Ik had nog een revisiebedrijf achter de hand, dus dat was geen probleem. Het geld werd ook snel terug gestort. Al met al heb ik dus niks gekocht, maar er wel een goed gevoel aan overgehouden en een aanrader voor een volgende keer.

Prima, snelle levering, product als omschreven.

Goede service; klangericht bij nadere vraagstelling

Goed geholpen bij telefonische vraagstelling aangaande verstuiver reiniger.

Snelle en juiste levering voor een prima prijs!

Mooie en makkelijke site.

Zeer goed, snelle levering

Snel geleverd,goede service.

ruitewisserset op tijd geleverd, geen bijzonderheden

bestelling snel bezorgd.

Vanavond bestellen en volgend dag binnen gekomen

Uitstekend met de levering

Degelijk verpakt voor verzenden

U levert snel en tegen lage prijs

Dit was mijn eerste ervaring, kan dus niet uit ervaring Putten maar heb werkelijk niets aan te merken. Goed product tegen zeer concurende prijs en dan toch het goede merk thuis krijgen

Goed en overzichtelijk en makkelijk om te vinden waar je naar zoekt. Goede informatie over de levering . Levering was zeer snel en de prijzen zijn goed.

Hele fijne zaak

Zeer snelle bezorging

Probleemloos

Geleverd zoals verwacht. Goed verpakt (zonder veel lucht te vervoeren) en de tweede werkdag in huis. Filmpje over dakdragers bekeken. Daar had wel een opmerking gemaakt kunnen worden over het losse rubbertje dat er in moet om geluid te reduceren. Als dat het ergste is, weet je wel dat het eigenlijk gewoon dik in orde is.

Snel geleverd en een duidelijke website. Ruim assortiment

Bestelling plaatsen is een eitje van een cent ? Veel keuze en scherpe prijzen.

Gemakkelijk en snel besteld en geleverd.

Fijne verwerking en verzending van bestelde materialen.

Op tijd, goed verpakt.

Aanrader voor iedere doe het zelver. Goeie prijzen, snelle levering.

Goede service, goed ontvangen, vlotte comunicatie. Zeer tevreden