Snelle service!

Ik had iets besteld op hemelvaartsdag met 10% korting dit hadden ze niet van t totaalbedrag afgetrokken. Alsnog geld overgemaakt gekregen. Heel netjes

Snel bezorgd en mooi product.

Mooie tas en lekker ruim. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede ervaring

Producten waren snel en correct geleverd. Was een cadeautje voor iemand en de collega in kwestie was er heel blij mee!

snelle levering en prima product

een fijn product

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering en goed kwaliteit

Zowel de vlag als de drinkfles zijn naar verwachting. Tip: de kleur van de foto wijkt af van de werkelijkheid. De kleur stond er wel bij, dat scheelde.

Mooie vlag

Alleen duurde de post vrij lang maar uit eindelijk goed gekomen

Onwijs fijn

Klantvriendelijk ten top! Goede en snelle service. Zij zijn er voor jou! Dat gevoel dragen zij over. Naast het geweldige assortiment.

Erg makkelijk om te bestellen, fijn dat ik meteen duidelijke mails ontving over de levering en de verpakking was fijn!

Super snelle bezorging, netjes verpakt, goede kwaliteit, beetje aan de dure kant maar fijn dat er regelmatig kortingen zijn

Een geweldige ervaring !

Het zijn super leuke en handige spullen voor in het onderwijs. Super leuk die verschillende dingen met juf/ meester en nu ook onderwijsassistent. Het overal kunnen volgen van de nieuwe dingen op instagram etc. Super vriendelijk en goede verzorging. Snel een nieuwe bestelling plaatsen, super blij met deze spullen !!

Netjes en optijd geleverd

Ik heb met hemelvaart dit pakketje besteld en is vandaag al binnen dit vind ik erg snel waar ik erg blij mee ben

Mooie kwaliteitsproducten, goede service

Leuke producten van goede kwaliteit. Snelle levering en goede service.

Hele leuke artikelen en snelle levering!

Verschillende artikelen besteld. Alles snel geleverd en leuk ingepakt. Super. Zeker een aanrader!

Snelle levering!

super service

Ben keurig netjes geholpen snel reactie op berichten Ging om een vlag voor schoonheidspecialiste was geen probleen Snelle levering ziet er goed uit Al vaker wat voor mn dochter die opleiding docent volgt besteld Toen was ook alles top

Gewoon geweldig en leuk!

Leuke producten van een goede kwaliteit

Super blij met onze ‘geslaagd’-vlaggen

We konden zelf een kleur kiezen. De vlaggen zien er precies zo uit als op het voorbeeld en hebben een goede kwaliteit. Helemaal blij mee!

TOP

TOP EN SNEL

Erg goede en snelle levering!

Ik had een pre-order, maar deze werd netjes geleverd in het aangekondigde tijdperk!

Makkelijk te bestellen en zo geleverd zonder problemen.

ik vind het leuk om hier een origineel cadeautje te kopen

Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering. Super toffe producten! Wat wil je nog meer?