Snel gelevert

Het product was snel gelever

fantastisch

ik kende deze shop voor heen niet toen ik het ontdekte op Instagram, en ik mijn eerste cadeau voor mijn nicht ging kopen. sinds dien ben ik helemaal verliefd op de website. het assortiment is groot waar door er heel veel keuze is uit verschillende mooie producten. de klantenservice is ook fantastisch en de klant vriendelijk ook. ook houden ze zich keurig aan de levertijd en krijg je keurig een mailtje als je zending vertraging heeft

Prijs kwaliteit goed Zeer klantvriendelijk

Verwarring over levering maar goede artikelen

Ik vind het verwarrend wanneer de artikelen geleverd zouden worden. Stond niet vermeld dat ik een melding zou krijgen als het pakketje bij het afhaalpunt lag. Dit mag van mij duidelijker vermeld worden

Product was wat ik ervan verwachtte

Goed artikel en snelle levering.

Prima ervaring.

Gewoon goed

Leuk!

Heel leuk concept. Leuke, kwalitatieve truien. Communicatie met eigenaars is de max. Enkel levertijd was langer dan verwacht. Gelukkig net op tijd ;)

Uitstekend!

Mooie producten, snelle levering en fijne communicatie.

Bestelde artikels op tijd geleverd en item zijn exact zoals beschreven op de website. Tevreden.

Ik was met alles tevreden, maar ik vond de verzendkosten wel te veel.

De verzendkosten waren zes euro, terwijl mijn bestelling zelf 12 euro kostte.

Bedankt voor je eerlijke beoordeling. We begrijpen dat je de verzendkosten aan de hoge kant vindt. Wij houden onze producten zo laag mogelijk. Daartegenover staat dat we verzendkosten rekenen. We hopen op je begrip. Een heel fijn weekend!

top !

Top webshop met super leuke producten

Uitstekend!

Snelle levering, producten zijn zeer kwaliteitsvol, leuke boodschap bij de levering. Tevreden!

Snelle afhandeling

Heel snel reactie op mijn mail. En goede oplossing bij leveringsproblemen.

Snelle reactie, snelle verzending. Top kwaliteit en bedankt voor het persoonlijk berichtje op de pakbon.

Leuke muts

Leuke muts, maar veel vertraging op de verzending bij PostNL en veel verzendkosten. Koop ik meerdere producten dan lopen de verzendkosten ook flink op. Dit weerhoud je om meerdere dingen te kopen want je gaat niet 15 à20 euro verzendkosten betalen.

Wat jammer om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij PostNL. We begrijpen helemaal dat je de verzendkosten hoog vindt. De hoogste verzendkosten die wij hebben is €6,95. De verzendkosten lopen niet op tot 15 a 20 euro, 6,95 is het maximale verzendbedrag. We hopen dat je veel plezier zult hebben van de muts. Een heel fijn weekend!

Super leuke producten voor een leuke prijs!

Ik ben super blij met deze webshop. Ze hebben erg leuke producten die het docent zijn promoten. Wat ik er tot nu vandaag heb zijn het ook spullen van goede kwaliteit.

Super producten

Ik vind het superleuk om dingen bij jullie te kopen, duidelijke site en leuke producten. Maar de verzendkosten zijn wel hoog.

Alles netjes en sneller dan voorzien geleverd.

Product niet zoals verwacht.

De kleur van de trui was anders dan op de foto en ook de stof voelde niet echt aan als goede kwaliteit.

Beste Jana, Wat vervelend dat de kwaliteit en de kleur van de trui tegenviel. Bedankt voor je eerlijke beoordeling!

Erg leuk dat zo het beroep leerkracht in een positief daglicht wordt gezet.

Mooi product geleverd

Moii product geleverd en het was er ook snel.

Producten prima!! Verzendkosten te hoog.

Producten, in mijn geval paraplu en linnen tasje, zijn erg leuk. Studerende Pabo-dochter is er blij mee. Maar de verzendkosten zijn eigenlijk onoverkomelijk hoog. €6,95. Niet in verhouding met de prijzen van de producten en niet van deze tijd. Het cadeau werd ipv 20 euro wel 26,95. Dat is de reden dat mijn aankoop helaas eenmalig is en zal dit ook delen. Dus Mees&Co.... Doe hier wat aan :)

Beste Annet, Bedankt voor je eerlijke beoordeling! We snappen dat de verzendkosten erg hoog zijn. Dit zijn echter ook de verzendkosten die wij aan PostNL moeten betalen. Juist omdat de verzendkosten zo hoog zijn houden we onze prijzen laag. Hoe graag we er iets aan zouden willen doen, dat gaat helaas niet..

Duidelijke site en goede communicatie

Heb echter mijn pakket helaas nog niet ontvangen... Post nl is 2 dagen vertraagd, maar hier kan Mees&Co niets aan doen... (denk ik) Producten kan ik dus nog niet beoordelen!

Wat jammer om te horen dat je pakket vertraagd is bij PostNL. Zodra wij het pakket aan PostNL hebben overhandigd kunnen wij er niks meer aan doen. Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat je bestelling nu netjes is aangekomen. Anders horen we dit graag!