Prima levering

De kleding valt wel erg klein uit. Wanneer je de combi besteld van shirt en trui, neem dan het shirt een maat groter dan de trui/swaeter. Verder mooie kwaliteit!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en leuke producten

Een etui en pennen besteld en een dag eerder in huis dan vermeld op de website. Super service!! Fijn dat de maten bij de producten vermeld staan op de website.

bijna helemaal ok!

De keycords en waterfles waren precies wat ik verwachtte. De hoodie in maat M met Juf erop vond ik heel erg klein. Dat was wel een tegenvaller. Maar gelukkig komt er goede 'nazorg'.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke cadeautjes.groot en klein. Super snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product en snelle levering

Al eerder goede ervaringen met snelle levering en fijne communicatie. En 1 van de weinige sites met ook leuke cadeaus voor een meester.

Helemaal top!

Super service, thanks!

Leuke spullen, supersnelle levering

Ik had eigenlijk iets te laat een cadeautje besteld en het kwam sneller dan beloofd, en daardoor alsnog op tijd voor de verrassing!

Prima service.

Goede service, had mijn “ juf geslaagd” vlag keurig op tijd en netjes verpakt ontvangen.

geweldig

Moest het product voor vrijdag in huis hebben. Op zaterdag gebeld, kreeg voicemail maar werd dezelfde dag nog teruggebeld en ze hebben het op zondag nog opgestuurd zodat ik het op tijd in huis had. Fantastische service die ze bieden. En super mooie producten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een hele goede klantenservice die altijd klaar staat, zelfs in de avonden. Bestelling was snel bezorgd!

Helemaal top!

Mees en co heeft goed geinformeerd, doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Producten zijn helemaal goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie en originele producten. Prima levering

Mooie producten en snelle verzending

Mooie producten en snelle verzending

Snelle, goed ingepakte levering

Ik heb een flinke bestelling gedaan voor mijn team, alles is perfect geleverd, en erg goed ingepakt! Het briefje wat erbij zat over hoe je aan moet geven dat het niet goed was, was voor deze bestelling totaal overbodig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, fijne, persoonlijke levering!

Kreeg ik elke dag maar een pakketje van mees&co.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snel en leuke spullen!

mijn spullen waren er super snel en vallen goed in de smaak !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ontzettend leuk concept, goede kwaliteit en snel in huis

Via de site heb ik een zwart Meester sportshirt besteld. Binnen 9 dagen kreeg ik het thuisbezorgd. De kwaliteit ziet er goed uit en de maat is ook prima. Wat ik handig zou vinden voor de toekomst is een pop store. Dan kun je de shirts ook passen.

Erg prettig

Erg goede communicatie en het pakketje was snel binnen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben super tevreden had het binnen 1 dagen binnen, netjes verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service met zulke leuke producten!

Het pakket was ruim voor verwachting binnen en alles netjes verpakt. Heel blij mee!

Klantgericht en persoonlijk

Vooraf in Facebook Messenger kort contact gehad vanwege een vraag. Daar werd vlot en adequaat op gereageerd. Ik had gevraagd het cadeautasje nog niet te sluiten, dus de sticker om hem mee dicht te plakken werd er los bijgedaan en er stond een kort handgeschreven berichtje bij op de bon. Zo'n fijne service weer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, prettige service en net verpakt

Wederom zeer fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Artikel was beschadigd en dat werd zeer snel en netjes opgelost. Zeer goede service!

snelle service

Leuke artikelen en enorme snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel correcte en snelle levering. Vriendelijke service bij vragen. Super opvolging...... grootste onderscheiding 😁

Over MEES&CO

Filter op Taal