Snelle levering, valt wat klein

Goede levering Let wel op: De trui valt relatief klein (XXL) dus ik raad upsizing aan!

prima service

vlotte communicatie en afhandeling van de bestelling

Leuke producten en snelle levering!

De producten zijn degelijk, van goede kwaliteit en mooi ogend. Ze werden snel en goed geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Duurde 4 dagen voor t binnen was

Het pakje paste door de brievenbus=fijn Pakje is mooi ingepakt=fijn Op 5 dec zal ik pas weten of het een goed kado is..

Goed!

Mijn bestelling kwam op tijd binnen en alles was in orde!

Dank je wel voor de geweldige service!

de keuze en levering was zeer goed

Er is heel veel keuze in de webshop. Te veel om te kiezen, het zijn allemaal leuke spullen voor een juf/meester. de webshop is heel duidelijk en je vind snel je weg erin. De levering van mijn pakket was er op de datum zoals ze in het begin hadden vermeld.

Prachtige shirts, fantastische service!

Snelle reactie op mijn vraag, vervolgens geweldig meegedacht om onze bestelling mogelijk te maken en razendsnelle levering. Wij hebben zo na de herfstvakantie een geweldige start kunnen maken!

Goede communicatie, prima producten

Overzichtelijke website, er was snel duidelijkheid over de levering en leuke producten.

Prijs/kwaliteit

Héél tevreden, behalve levering 2 dagen na bestelling was 7 dagen na bestelling...

Fijne service!

Ik kreeg snel reactie op mijn opmerking (dat ik het jammer vond dat ik de rode paraplu niet vast kon bestellen nadat hij tijdelijk uitverkocht was) en dat werd super geregeld! Ik ben er blij mee!

De communicatie verloopt vlot en de producten zijn ook heel goed!

Wat fijn om bij jullie te bestellen. De trui is perfect in orde en ook de verzending ervan gebeurt heel vlot. Het is zeker een aanrader om in de toekomst nog eens tussen de 'juf' spulletjes te gaan kijken.

Superleuk assortiment

Dit keer twee geweldige tassen gekocht. Snelle en hulpvaardige medewerkers

Oke

Op de site staat dat je binnen twee dagen je levering binnen hebt helaas was het bij mij niet het geval. Mail gestuurd en snel antwoord gekregen. Zeiden dat het komt omdat ik een kledingstuk er bij had besteld. Staat niet op de site dat het dan langer duurt. Ben heel blij met de snelle en nette reactie. Mijn tip is het duidelijker op de site zetten

Vlot en snel

Snelle reactie en opsturing

Ik vind mijn product geweldig

Gekregen wat ik gevraagd heb, super snel en correct

De thermofles houdt mijn thee lekker warm tot aan de speeltijd!

Fantastisch!

Snelle levering, bestelling goed verpakt, alles in orde!

Mooie producten snel geleverd

Alles verliep vlot

Goede klantenservice en zijn erg vriendelijk. Na verkeerde bestellen werd het gelijk geregeld!

Goed en persoonlijk contact. Snelle service en hele leuke producten.

Echt een aanrader!

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Wat een mooie, stevige tas en prachtige pennenzak! Ik ben er heel erg tevreden mee. Bedankt!

Top kwaliteit en mooi design

Ik bestelde de roze thermos. Héél tevreden 🤗. Deze mooie fles zet aan tot het drinken van thee!

Nadat ik iets verkeerd besteld had, werd mijn bestelling onmiddellijk gewijzigd !