Supersnel geleverd

Ik had een actieproduct gekocht en had verwacht dat ik daar wel even op moest wachten zo rond de feestdagen. Tot mijn grote vreugde lag het pakketje woensdag 27 december al in de brievenbus. Wat ik wel jammer vind zijn de best wel hoge kosten voor verzending, hier kan Mees en Co niks aan doen maar dat is wel eens een nadeel.

Op tijd geleverd

Zag er goed uit en op tijd geleverd

Goed contact

Er wordt snel gereageerd op mail en meedenkend in meerdere opties. Goed product en snelle levering.

Supertrui!

Heerlijk materiaal, lekker warm.

Topservice!

Ik had een kleine beschadiging aan mijn gepersonaliseerde rugzak. Na het bekijken van de foto’s werd er geen seconde geaarzeld en kreeg ik meteen kosteloos een nieuwe opgestuurd! Super!

Leuke producten en snelle levering

Al meerdere keren iets besteld en dat is altijd goed bevallen.

Super producten!

Hele snelle levering, leuke producten en goede kwaliteit. Hartelijk dank voor het persoonlijke briefje voor de ontvanger!

Superfijn

Prachtige collectie, gebruiksvriendelijk webshop, snelle levering ook in België

Tas werd snel bezorgd

Super mooi

tekst komt niet overeen

De tekst op de vlag is niet conform de onderbevestiging.

Beste Anita, Allereerst nog bedankt voor je bestelling! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bestelde vlag. Mag ik vragen wat er precies mis mee was? Helaas hebben we hier niets over gehoord van je waardoor we het eventueel op kunnen lossen. We horen graag van je en onze excuses voor het ongemak!

geweldige service

Het teveel betaalde bedrag ivm verzendkosten werd keurig terug gestort.

Zeer leuk afscheidcadeau voor stagecoach

Het feit dat mijn coach en ik dit beide voor elkaar hebben gekocht zegt genoeg. Enorm handig voor de juffen die van alles meenemen de klas in.

Bij een vraag meteen antwoord

Graag wilde ik weten wanneer ik de bestelling kon verwachten en zelfs op zondag had ik snel antwoord en ben ik volledig op de hoogte gehouden. Super service

Bezorging te lang

De site geeft aan voor een bepaalde tijd iets besteld te hebben, dat het 2 dagen later in huis is. Dit was bij mij echter niet gebeurd. Ik heb 1,4 week moeten wachten. Ik vind dat niet erg, maar dan moet dat wel worden aangegeven. Ik verwachtte dat het er sneller was, omdat dit ook zo was aangegeven. De producten zelf zijn wel mooi en waren leuk ingepakt.

Beste Sanna, Allereerst nogmaals bedankt voor je bestelling! Het klopt inderdaad dat er in de tijd dat jij hebt besteld een langere levertijd was vanwege privéomstandigheden, onze excuses voor het ongemak. Dit hebben wij gecommuniceerd op onze webshop. Bovenaan de balk stond dit vermeldt. Helaas hebben wij met onze website software geen andere mogelijkheden om dit bijvoorbeeld in een pop-up te doen. Vervelend dat hierover een miscommunicatie is ontstaan.

Ik volg Mees&Co al langere tijd en nu meerdere producten bij hun besteld waaronder de mooie waterflessen met 'juf' erop. Producten zien eruit zoals beschreven en van zeer goede kwaliteit. Mijn bestelling ook zeer snel ontvangen en hier ook netjes een mail van gehad. Ik raad Mees&Co iedereen aan! Leuke site voor leuke meester- en juffencadeaus of nog meer!

heel goed. Mooi T-shirt.

Alles volgens afspraak.

Goed contact en snel geleverd

Doen alles om het de klant naar de zin te maken. Prettige ervaring

Goede kwaliteit, mooi product.

Wat ik verwacht heb ik ook gekregen en ook nog snel.

Oplossingsgericht en klantvriendelijk

Er was een schrijffout op het gepersonaliseerde item. Dit werd direct opgepakt zonder enige problemen. Super fijn!!

Snelle levering en een goede kwaliteit.

De communicatie verliep prettig. De vlag is van goede kwaliteit en de canvas tas ook. Zeker een aanrader!

Krappe maatvoering

Ik gaf de hoody in maat M cadeau aan een zeer dun persoon en hij zat krap! Normaal heeft hij maat M. De levertijd is relatief lang, waardoor ik nu vrees voor het ruilen qua tijd. Verder vind ik de collectie erg leuk, goede keuze, collectie.

Leuke site

Leuke site en goede service

Klantvriendelijkheid in de top!

Overzichtelijke site, waarop ik al snel zag dat ik de gewenste vlag kon personaliseren. Dag erna direct een mail ontvangen dat het beter was een kleine correctie toe te passen, zodat het een mooier geheel werd. Heel fijn dat mensen mee denken!! Keurig op tijd bezorgd. (Dochterlief had zelf twee jaar geleden de "juf" thermosfles besteld. Deze doet het ook nog steeds goed!)

topservice!

pakketje mooi op tijd geleverd!

Over MEES&CO

MEES&CO is een merk speciaal voor leerkrachten! Leerkrachten zijn zo vaak negatief in het nieuws over werkdruk, burnouts, etc. Maar wij vinden: het is een beroep om trots op te zijn en dat laten we zien met onze producten!