Fijn, weer nieuw!

M'n oude groene 'juf' fles was op. Nu weer heel blij met de nieuwe griene vervanger. Prettig vanwege de stevigheid en een goede afsluitdop met vasthoudring. Snel geleverd.

Mees&co is een heel fijn bedrijf met hele leuke dingen. Ze zijn erg vriendelijk en regeren snel. Producten hebben een zeer goede kwaliteit. Je hebt veel keus dat is erg leuk!

Mooi product, snelle levering

En gepersonaliseerde vlag besteld. Zag er mooi uit en ook snel geleverd.

leuke web winkel

leuke webwinkel om cadeautjes te bestellen voor iemand die juf of meester wordt.. ook originele dingen

Mooie producten en een goede klantenservice

De geslaagd vlag in eigen kleur was erg mooi en ook op tijd ontvangen. Ook de klantenservice reageert zeer snel en vriendelijk.

X

Hele goede service

Ik had een vlag " juf geslaagd" snel nodig, Een app gestuurd, heel snel antwoord gekregen. Ze hebben mij op de hoogte gehouden of het zou gaan lukken. En ze hebben ervoor gezorgd dat ik de vlag heel snel toegestuurd kreeg!! Hele goede service!

Leuke stevige tas

Product voldoet helemaal aan de verwachtingen + snelle levering

Leuke, hippe producten

Snelle levering, producten zijn zoals op de website staat!

Goed product, snelle levering

Blij met de ontvangen producten. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Snelle levering!

Snelle levering, fijne persoonlijke notitie

Leuk!

De artikelen zijn mooi en van goede kwaliteit. Echter staat op de site dat artikelen binnen 2 dagen binnen zijn wat bij mij een week duurde. Dit is niet erg, maar dan is het prettig als het op de site vermeld staat.

Beste Fleur, Allereerst bedankt voor je bestelling en je eerlijke beoordeling. Het product wat je hebt besteld is een gepersonaliseerde geslaagd vlag. In de omschrijving van dit product staat het volgende: LET OP: DE PRIJS VAN DEZE VLAG IS INCLUSIEF VERZENDING VANUIT ONZE LEVERANCIER. BESTEL JE MEER PRODUCTEN DAN WORDT DIT IN DELEN VERSTUURD. DE LEVERTIJD IS CIRCA 1,5 WEEK! Aangezien het een gepersonaliseerd product is en speciaal voor je gemaakt wordt is de levertijd langer dan de accessoires die we op voorraad hebben. Onze excuses voor het ongemak als dit niet duidelijk was voor je. Heel veel plezier van je bestelling!

Snelle levering en mooi eindresultaat.

Snelle levering en mooi eindresultaat.

Super blij met mijn nieuwe shirt

Ik ben heel blij met mijn koningsdag shirt.

Leuke, hippe producten! In toffe kleuren! Snel verzonden!

Een zeer mooie vlag gepersonaliseerd

Super snel en klantvriendelijk!

Snelle levering en klantvriendelijk!

Fijne service en mooie producten

Ik ben altijd blij met wat ik binnenkrijg van Mees&Co. Als er wat is helpen ze waar ze kunnen. Bedankt voor de fijne producten!

Leuke aanwinst!

Leuke een handige thermoskan aangeschaft. Mooi verpakt en mooie kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar!

Klantvriendelijk en persoonlijk

Snelle levering en persoonlijke "touch" vanwege de cadeauverpakking. Tevreden!

Erg lang moeten wachten

Verzenden duurde weken, was niet van te voren aangegeven

Beste Maria, Hartelijk dank voor je beoordeling. We zien dat je bestelling van de beanies op 16 december is geplaatst. Bij de beanies stond dat de levertijd 1 tot 1,5 week is. Op 23 december zijn de beanies naar je verstuurd, binnen deze marge van levertijd. We vinden het vervelend om te horen dat het verzenden voor jouw idee weken duurde. We hopen dat de beanies bevallen. De beste wensen voor 2023! Met vriendelijke groet, Angela Zwagerman

Leuke items

Leuke items als afscheid of dank voor juf/meester/stagiaire. Alles netjes en snel verstuurd. Zelfs inpakken mogelijk. Top!

Prima producten en snel geleverd

Leuke originele spullen voor eigen gebruik en super als cadeau

Prachtig materiaal dat onze gepaste trots laat zien

Prachtig wat MEES&CO doet. We mogen trots zijn op ons beroep. En MEES&CO helpt ons een handje om dat aan de buitenwacht te laten zien. Laten we zo anderen overtuigen van de schoonheid van ons leraarschap. P.S. Wel jammer dat de levertijd wat lang is. Kunnen jullie niet een voorraad aanleggen, zodat de levertijd korter wordt?

Over MEES&CO

MEES&CO is een merk speciaal voor leerkrachten! Leerkrachten zijn zo vaak negatief in het nieuws over werkdruk, burnouts, etc. Maar wij vinden: het is een beroep om trots op te zijn en dat laten we zien met onze producten!