hardstikke tevreden

Snelle levering, leuke producten!

Mooi product en snelle levering

De bestelling van mees&co werd binnen 2 dagen geleverd. Hierdoor heb ik er meteen gebruik van kunnen maken tijdens de voorbereidingsweek. Het product zelf ziet er heel goed uit en werkt uitstekend. Er past nog meer in dan ik had gedacht. Tevreden klant hier!

Super snelle levering

Top!!

Ik had een shirt en swaeter voor mn dochter Mara besteld en het shirt bleek niet goed gestikt in de zoom. Na melding werd er meteen gereageerd vanuit het bedrijf en binnen zeer afzienbare tijd werd er een nieuw shirt geleverd!! Super geregeld!! Bedankt, ook leuk dat er nog een kaartje bij zat met excuus. Groeten Evelien en Mara Glastra

Mooi spullen en snelle levering

Het is precies zoals ik had gehoopt. Mooie spullen. Degelijke pennen die zeker lang mee zullen gaan.

Snelle service, geweldige artikelen.

Hartstikke leuke producten en snel geleverd.

Bestelling snel gekregen. De spullen zijn echt geweldig!

Mooie spullen

Artikelen voldoen 100%aan de verwachtingen. En snelle bezorging.

Super leuke spullen die echt bruikbaar zijn

Snelle en goede service voor een goede prijs/kwaliteit!

Besteld en snel bezorgd. Het bestellen gaat heel gemakkelijk. Bezorging is snel en goed. Bovendien is de kwaliteit van de producten prima in orde!

niet tevreden

De 2 dagen levertijd zoals beloofd niet nagekomen het werden 4 dagen en dus verjaardagskado niet kunnen afgeven 😪. Blijkbaar lag de fout bij post.nl

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent en ons niet zou aanbevelen aan anderen. Zoals wij ook in de mail naar je toe hebben gestuurd, is je bestelling op de dag dat je bestelt hebt meteen verzonden door ons. Aan de track & trace code konden we zien dat het pakket bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Helaas kunnen wij niks meer aan de levering doen als wij het pakket aan PostNL hebben overhandigd. Zij bezorgen altijd met een dag maar helaas is er bij PostNL iets misgegaan waardoor je pakketje vertraging had. Wij kunnen garanderen dat je pakket dezelfde dag nog wordt ingepakt als je voor 15:00 uur bestelt, dit is ook bij jouw bestelling het geval geweest. Normaal gesproken heb je hem dan de dag erna. Hopelijk is de jarige alsnog blij met het cadeau!

Super snelle levering

Leuke spullen! Ook heel tof om als cadeau te geven aan je leerkracht

Snelle levering, netjes verpakt en een mooi t-shirt.

Snelle en goede service!

Via de mail heb ik gevraagd of mijn bestelling de volgende dag geleverd kon worden. Er werd snel op gereageerd en ik had mijn pakketje de volgende dag in huis. Bedankt! Het notitieboekje zag er netjes uit en was goed ingepakt!

Uitstekende levering en kwaliteit

Super snelle levering en goede kwaliteit. De waterfles en tas gaan overal mee naar toe

Super service en fijne producten!

Ik had het cadeau dringend nodig (m.a.w. de volgende dag). De bestelling werd meteen op de post gedaan. Via Whatsapp konden zij ook mijn vragen onmiddellijk beantwoorden. Super leuke en goede producten, samen met een goeie service! Een aanrader!

Prima levering en leuke cadeaus

Helemaal tevreden over het product en de levering. De juf van mijn dochter was erg blij met het cadeau!

Prima levering

De kleding valt wel erg klein uit. Wanneer je de combi besteld van shirt en trui, neem dan het shirt een maat groter dan de trui/swaeter. Verder mooie kwaliteit!!

Snelle service en leuke producten

Een etui en pennen besteld en een dag eerder in huis dan vermeld op de website. Super service!! Fijn dat de maten bij de producten vermeld staan op de website.

bijna helemaal ok!

De keycords en waterfles waren precies wat ik verwachtte. De hoodie in maat M met Juf erop vond ik heel erg klein. Dat was wel een tegenvaller. Maar gelukkig komt er goede 'nazorg'.

Leuke cadeautjes.groot en klein. Super snelle levering

Mooi product en snelle levering

Al eerder goede ervaringen met snelle levering en fijne communicatie. En 1 van de weinige sites met ook leuke cadeaus voor een meester.

Helemaal top!

Super service, thanks!

Leuke spullen, supersnelle levering

Ik had eigenlijk iets te laat een cadeautje besteld en het kwam sneller dan beloofd, en daardoor alsnog op tijd voor de verrassing!

Prima service.

Goede service, had mijn “ juf geslaagd” vlag keurig op tijd en netjes verpakt ontvangen.