Ik bestelde een tas voor mijn dochter. Perfect op tijd geleverd en een nig betere kwaliteit dan de vorige tas

Prima. Alleen jammer dat je retourzending moet betalen.

Prachtige artikelen

Prachtige artikelen , juffen zijn er dol op!

geweldige producten: liefde voor de juf

Weliswaar gave producten, maar de levering kwam - twee weken later - te laat voor wat ik ermee bedoeld had: ijsmuts, omdat we met de klas gingen schoolschaatsen (dat was 18 november jl.), maar dus zonder de muts... :(. En dan nu ineens een korting van 15%, dat stemt me dan echt minder vrolijk... (verzendkosten zijn ook niet weinig...).

Goed verpakt. Mooie artikelen

Mooie artikelen genoeg keuze. Had muts wel graag iets kleiner gehad. Vind hem net te groot voor mijn hoofd. Verder keurig verpakt en verstuurd.

Leuke en mooie kwaliteit artikelen

Mooi initiatief, leuke en originele artikelen van de kwaliteit die bij de prijs mag verwachten! Goede en correcte communicatie over bestelling, verzending en als je een vraag of suggestie hebt wordt er snel gereageerd! Ga zo door!

Prijs/prestatie voldoende

Duurde ruim 2 weken voor de truien binnen waren. Ik had andere (dikkere) kwaliteit sweatstof verwacht. Ik weet niet of ik dit zou aanbevelen. Enerzijds leuk; met tekst juf. Anderzijds toch wat tegenvallend in kwaliteit en erg lange leveringstijd. Als je zoveel adverteert met de truien (zwart/goud) lijkt mij voorraad op zijn plaats. Overigens wel vlot mailcontact.

Levering zoals afgesproken!

Leuke, vrolijke site met mooie artikelen

Geweldige warme trui, alleen lang moeten wachten.

De trui is lekker warm, heeft een mooie uitvoering. Het is lang genoeg en heeft brede mouwen. Echter door de grote vraag, langer moeten wachten dan gehoopt. Dit is wel een beetje spijtig.

snelle en vlotte afhandeling van de bestelling

site overzichtelijk, makkelijk om te bestellen

Snelle levering, valt wat klein

Goede levering Let wel op: De trui valt relatief klein (XXL) dus ik raad upsizing aan!

prima service

vlotte communicatie en afhandeling van de bestelling

Leuke producten en snelle levering!

De producten zijn degelijk, van goede kwaliteit en mooi ogend. Ze werden snel en goed geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Duurde 4 dagen voor t binnen was

Het pakje paste door de brievenbus=fijn Pakje is mooi ingepakt=fijn Op 5 dec zal ik pas weten of het een goed kado is..

Goed!

Mijn bestelling kwam op tijd binnen en alles was in orde!

Dank je wel voor de geweldige service!

de keuze en levering was zeer goed

Er is heel veel keuze in de webshop. Te veel om te kiezen, het zijn allemaal leuke spullen voor een juf/meester. de webshop is heel duidelijk en je vind snel je weg erin. De levering van mijn pakket was er op de datum zoals ze in het begin hadden vermeld.

Prachtige shirts, fantastische service!

Snelle reactie op mijn vraag, vervolgens geweldig meegedacht om onze bestelling mogelijk te maken en razendsnelle levering. Wij hebben zo na de herfstvakantie een geweldige start kunnen maken!

Goede communicatie, prima producten

Overzichtelijke website, er was snel duidelijkheid over de levering en leuke producten.

Prijs/kwaliteit

Héél tevreden, behalve levering 2 dagen na bestelling was 7 dagen na bestelling...

Fijne service!

Ik kreeg snel reactie op mijn opmerking (dat ik het jammer vond dat ik de rode paraplu niet vast kon bestellen nadat hij tijdelijk uitverkocht was) en dat werd super geregeld! Ik ben er blij mee!

De communicatie verloopt vlot en de producten zijn ook heel goed!

Wat fijn om bij jullie te bestellen. De trui is perfect in orde en ook de verzending ervan gebeurt heel vlot. Het is zeker een aanrader om in de toekomst nog eens tussen de 'juf' spulletjes te gaan kijken.

Superleuk assortiment

Dit keer twee geweldige tassen gekocht. Snelle en hulpvaardige medewerkers

Oke

Op de site staat dat je binnen twee dagen je levering binnen hebt helaas was het bij mij niet het geval. Mail gestuurd en snel antwoord gekregen. Zeiden dat het komt omdat ik een kledingstuk er bij had besteld. Staat niet op de site dat het dan langer duurt. Ben heel blij met de snelle en nette reactie. Mijn tip is het duidelijker op de site zetten