PRIMA

Ik vroeg vriendelijk of ze een tas wilde inpakken en dat deden ze zonder een meerprijs te vragen! Snelle verzending en prima materiaal! Dankjewel!

Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit boekjes, pennen schrijven fijn!

Alles was goed en snel geregeld.

geweldige service en nakomen van afspraken!

Ik werd uitermate vriendelijk geholpen. Ze hebben ook zulke leuke spullen, ik ga zeker nog een keer bestellen!

Perfecte klantenservice

Mees&Co denkt met je mee. Ik had met spoed een trui nodig en dankzij de perfecte klantenservice had ik de trui super snel in huis. En de trui is heerlijk zacht en is van mooie kwaliteit. Dank jullie wel

Ik had een tas besteld op vrijdag en op maandag ging er kortingactie in op tassen ik heb mail gestuurd en kreeg de korting als nog top hoor Mvg carin

Ontzettend klantvriendelijk

Ik wilde graag een kaart bij mijn eerste bestelling laten doen. Dit hebben zij (gratis) bijgevoegd! Snelle levering en goede klantenservice. Bij mijn tweede bestelling ook enthousiast! De grijze, grote Juf. tas is snel binnen en van mooie kwaliteit.

Snelle levering van mooie producten

De levertijd was iets uitgelopen. Had meteen snel en prettig persoonlijk contact. Uiteindelijk nog een snelle levering. De producten zijn precies zoals verwacht. Ook de kleuren komen erg goed overeen met de kleuren op de site.

Prima levering

Je krijgt precies wat je besteld en ook snel

Voor 15.00 besteld en ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis! Super en snelle levering. Kwaliteit is ook tip top!

Perfect!

Heb een tas besteld super! Grote inhoud en zit lekker op je rug!

Mooie, leuke producten. Snelle levering!

Product ziet er super leuk uit en goede service. Ook toen ik mailtje stuurde, snel antwoord... top!

Ik heb heel veel besteld bij Mees&co en van hun een super leuke korting gekregen doordat ze 10% van alle producten af hadden gehaald

Zeer snelle levering

Prettig

Alles top

Duidelijke site en goede communicatie en service.

Het bestellen ging gemakkelijk. De site was duidelijk. De service is prima. Het enige minpunt is de verzending via PostNL. Jullie hebben tijdig het product aangeleverd maar vervolgens is het 3 dagen onderweg geweest voordat het bezorgd werd.

erg trage bestelling

Erg trage bestelling, jammer Je wordt blijkbaar ook weer automatisch opgezadeld met een nieuwsbrief, dat vind ik waardeloos. Jammer leuke producten maar er omheen niet zoals ik prettig vind. Goedemiddag Bert, Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt met onze service. De levertijd van de kleding is 1 á 2 weken. Dit staat overal op de website aangegeven. Helaas heeft PostNL in deze tijd grote vertragingen. Dit komt door de coronamaatregelen en de extra bestellingen. Hierdoor heeft de bezorging van het pakket vertraging opgelopen. Hiervoor vragen wij je begrip. Wat betreft de nieuwsbrief, je wordt niet automatisch ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Dit dient zelf aan/uit gezet te worden tijdens het bestelproces. Hopelijk heeft u veel plezier van de bestelling. Een fijn weekend gewenst!" Gek, dat stond niet op de website en ik vind het raar dat jullie vragen om mijn reactie aan te passen. jullie zakken verder omlaag in service. heel erg jammer dit, nogmaals, leuke producten maar er om heen krijg je wel twijfels over functioneren.

Slecht

Ik heb vorige week donderdag een pakketje besteld. Ik zou deze dinsdag krijgen tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Deze dag zou ik ook slagen van de PABO. Helaas was mijn vlag er niet. Dit kan gebeuren en zeker in deze tijd met corona. Nu zijn we twee dagen verder en hij is er nog niet! Dit vind ik wel slecht!

Beste Fabriëne, Bedankt voor je beoordeling en je feedback! Allereerst van harte gefeliciteerd met het slage, onwijs knap van je! We vinden het erg vervelend dat je vlag niet op tijd is geleverd. Hij is op 13 juni meteen verstuurd naar je, helaas heeft PostNL vertraging opgelopen met je pakketje. Dit komt door de grote drukte bij PostNL door de extra online bestellingen door het corona virus. Onze excuses voor het ongemak hierin. Ik zie dat je vlag vandaag is bezorgd bij je. Hopelijk kun je de vlag alsnog uithangen!

Makkelijk te bestellen, snelle levering, mooi product

Helemaal top

Supersnelle service en de producten zijn precies als op de foto. Hele leuke afscheidskadootjes voor de meester en juf.

Erg lange levertijd.

Bij het bestellen stond binnen 2 werkdagen geleverd. Dit werd uiteindelijk 2 weken. Erg jammer omdat het een cadeautje was.

Beste Simone, Wat vervelend dat je een nare ervaring met ons hebt gehad. Ik ben bang dat je ergens overheen gelezen hebt. De levertijd voor de accessoires is inderdaad binnen 2 werkdagen. Echter is de levertijd van de kleding 1 - 2 weken. Dit in combinatie met de coronamaatregelen en extra bestellingen bij PostNL heeft ervoor gezorgd dat je bestelling er twee weken over heeft gedaan. Vandaar dat je bestelling even op zich heeft laten wachten.

Zeer leuke webwinkel

Erg leuke spullen.

Super snelle levering. Keycords zien er goed uit.

Goede service Snelle afhandeling Netjes verpakt Optijd geleverd