Perfect!

Perfecte service! Producten in perfecte staat en vlotte en correcte levering.

Mooie kwaliteitsproducten en top service

Meerdere keren een bestelling geplaatst en de producten werden netjes en op tijd geleverd. Het zijn producten van goede kwaliteit.

Mooi product, goed verpakt, op tijd geleverd, gewoon erg goed.

Ik heb hier een mok besteld voor een surprise. De mok kwam ruim op tijd aan, het product ziet er mooi uit en het was prachtig verpakt in cadeaupapier. Als je een meester of juf bent, of als je iets moet bestellen voor een meester of juf is deze winkel zeker een aanrader.

Mooi product, goed verpakt, op tijd geleverd, gewoon erg goed.

Een fijne en snelle levering van top producten!!

Een fijne en snelle levering van top producten!!

Mooi product!

Mijn gekozen producten zijn schitterend! Ze werden netjes verpakt én waren zeer snel verzonden. Bedankt!

Een pakket met net een beetje meer

Dank jullie wel voor de goede verzorging van jullie producten. Mijn juffendochter was er erg blij mee

Ik had op instagram wat leuke spullen voor meester gezien en ik dacht die moet ik hebben. Her pakketje is netjes binnen gekomen en ik heb er veel plezier van.

Leuke website, snelle levering

Leuke website, snelle levering en mooi ingepakt! Klein puntje opbouwend kritiek, ik bestelde 2 paar kerstsokken, deze had ik apart ingepakt willen hebben, maar dat kon ik niet aangeven.

Echt geweldig materiaal en zo gemakkelijk te gebruiken

Ik ben iemand die al veel water drinkt, maar door de drinkfles drink ik nu nog meer water. De balpen schrijft zo vlot en ligt gemakkelijk in de hand. Het notieboekje is iets dat altijd van pas komt.

Prima service en duidelijke communicatie.

In orde!

Ik kocht een fluojas aan. Deze kwam snel en verzorgd aan! Dik in orde!

Mijn kennismaking met jullie firma was aangenaam.

Ik kreeg een goed product thuis opgestuurd.

Tof assortiment, verzorgde verpakking, vlotte levering

Prima! Voor herhaling vatbaar…

Super fijn cadeau

Mijn dochter en vriendin van zoon hebben beide hun Pabo diploma gehaald. Super prestatie! En daar hoorde een super leuke tas bij!. Goede kwaliteit, mooi stevig en mooi bedrukt.

Goede snelle levering

Zeer tevreden over het product

Heel snel mijn mooie stoere mok ontvangen

Heel goede service en een veelzijdigheid van mooie kwaliteitsproducten op de website.

Makkelijke webshop en snelle levering

Leuke producten op de webshop Snelle verzending Ik ga zeker nog eens een kijkje nemen op de webshop

Fijne samenwerking

Bestelling en betaling, levering vlot

Goede kwaliteit artikelen, maar uiteindelijk met de verzendkosten te prijzig.

Het zijn goede, leuke artikelen. Ik gebruik ze met veel plezier. De artikelen zijn zelf niet heel prijzig, maar als je ze besteld (ik woon aan de andere kant van Nederland, dus ophalen gaat niet) maken de verzendkosten het uiteindelijke bedrag toch hoog. Dat weerhoudt wel van het bestellen. Verder snelle verzending en ik krijg er complimenten voor van mijn collega’s.

Maat

Truien vallen echt wel klein

Beste Inge, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat de trui klein valt voor je. Bij ons mag je een trui altijd ruilen of retourneren indien de maat niet goed is. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Angela Zwagerman MEES&CO

Snel, makkelijk en zorgvuldig!

T-shirtsjes besteld bij Mees & Co en direct het goede gevoel gehad. Zeker toen ik de doos met de ingepakte shirtjes ontving. De zorgvuldigheid spat er vanaf! Daarnaast denk ik heel veel plezier te zien bij dit leuke bedrijf - check de site maar eens. Dikke aanrader mensen!

Prima service!

Ik had hoody's en vesten besteld voor mijn collega's en mij. Deze wilden we aan tijdens ons schoolkamp. Ik heb Mees & co gebeld met de vraag of ze zo snel mogelijk konden worden verzonden. De bestelling werd keurig op tijd geleverd! Top!

Over MEES&CO

MEES&CO is een merk speciaal voor leerkrachten! Leerkrachten zijn zo vaak negatief in het nieuws over werkdruk, burnouts, etc. Maar wij vinden: het is een beroep om trots op te zijn en dat laten we zien met onze producten!