Eenvoudig bestelproces, snelle levering. Netjes verpakt en het was een brievenbuspakje. Ik hoefde niet thuis te zijn voor levering.

Mooie kwaliteit

Levertijd niet helemaal duidelijk, valt een tas onder assecoires of onder kleding. Super leuke spullen te vinden op de site. Rugzak is van een mooie kwaliteit!

Goed en snelle service

Je word goed op de hoogte gehouden waar en hoe je pakketje geleverd word.

Super vlot

De bestelling en ontvangst verliepen vlot en vlug.

Fijn!

Netjes geleverd, fijne producten.

Snelle verzending, zag er net zo uit als de afbeelding

Mooie rugzak, fijne maat, mooie kleur groen. Blij mee!

Hele goede service en persoonlijk mailcontact.

Ik had de juf geslaagd vlag eigenlijk te laat besteld maar deze was op tijd binnen voor het slagen van onze dochter, super! De prachtige vlag kon in top!

Super snel en netjes en verzorgd afgeleverd

Super snel en netjes en verzorgd afgeleverd

Uitstekend!

Super service, goede kwaliteit. Een tip: een mailtje als het product verstuurd is, zou wel fijn zijn geweest.

Fantastisch product

Zeer fijne drinkfles en alle beloften die op de site staan werden nagekomen. De fles was leuk ingepakt, een cadeautje om het pakketje open te maken!

SUPER!

Ik kocht voor het eerst de mystery-box bij Mees&Co. Een soort cadeautje voor mezelf, zo op het einde van het schooljaar. Het pakketje kwam toe net voor we op reis vertrokken. Vooral het koelzakje deed al heel veel dienst!!!

Geweldig pakket!

Zeer verrast met dit leuke pakket! Erg blij mee!

Helemaal top!

Super website en super snelle reactie bij een vraag!

Onze collega wilde als afscheidscadeau een rugtas. We waren al bekend met de rugtassen van Mees & Co, want een andere collega en ik hebben al producten (waaronder een tas) van jullie. Iedere keer weer worden de producten netjes verpakt en snel verzonden!

snelle levering, product super

Mooie producten, met drie dochters en een schoonzoon in het onderwijs, erg interessante producten.

Zeer matige kwaliteit, geen goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik had een tas en een sleutelhanger besteld (cadeautjes voor een vriendin). De tas was 15 euro maar de stof is echt ontzettend dun en deed super cheap aan en daar betaal je dan 15 euro voor. De sleutelhanger van vilt was scheef genaaid en je moest ook nog de sleutelhanger zelf even in elkaar zetten. Ik was dus behoorlijk teleurgesteld in de producten en ik ga de volgende keer op zoek naar betere kwaliteit.

Beste Anna, Bedankt voor je eerlijke beoordeling! Vervelend om te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. De tas die je hebt besteld is €8,95. Als je de tas echt te dun vindt dan ontvangen we graag een foto op onze mail: [email protected]. Dan kijken we graag met je mee en gaan op zoek naar een eventuele oplossing. Wat betreft de sleutelhanger, deze wordt standaard geleverd met een ring. Sommigen mensen maken de sleutelhanger gelijk vast aan hun sleutelbos, anderen vinden het fijn om de ring te gebruiken. Vandaar dat deze er niet standaard aan zit. Mocht je de sleutelhanger echt ondermaats vinden qua kwaliteit dan ontvangen we ook graag foto's van de sleutelhanger om met je mee te kijken. Dit kan naar bovengenoemd e-mailadres. Een hele fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Jeroen Zwagerman MEES&CO

Leuke juf & meester spulletjes, goede en snelle levering!

Prachtige spullen

Een paar mooie juf flessen bij jullie besteld, ze zijn prachtig. Daarnaast wat leuke spulletjes, liniaal etc. Alleen jammer dat de kleur groen niet bij alle producten dezelfde kleur groen is, maar dat kan de pret niet drukken. Paar lichte beschadigingen op de achterkant van mijn notitieboekje, maar die achterkant zie je meestal toch niet.

Aangenaam verrast!

Om dubbele verzendingskosten te vermijden had ik de mystery box samen met de afscheidscadeautjes voor de juffen besteld. Maar ik had geen rekening gehouden met de langere levertijd van de mystery box. Gevolg: de afscheidscadeautjes zullen voor de juffen van volgend schooljaar zijn. Maar de mystery box is een echte aanrader!! Wat een verrassende en nuttige producten, zo leuk dat het uniek is en dat deze apart niet te verkrijgen zijn. Je voelt je hierdoor wel speciaal :) Dankjewel!

De verassing was compleet!

Leuke spullen

Altijd leuke en originele spullen voor meesters juffen en onderwijs assistenten.

Prima webshop !

Keurig op tijd geleverd, mooie producten.

Mooi product met snelle levering!

Prachtige vlag gekocht voor mijn geslaagde dochter!

Leuke en goede afgewerkte service

Goudenregenstraat 24 2201 NL Noordwijk

06 39432420

Over MEES&CO

MEES&CO is een merk speciaal voor leerkrachten! Leerkrachten zijn zo vaak negatief in het nieuws over werkdruk, burnouts, etc. Maar wij vinden: het is een beroep om trots op te zijn en dat laten we zien met onze producten!