Erg vriendelijke communicatie

De communicatie was ontzettend vriendelijk maar de levertijd langer dan aangegeven, dit was overmacht.

Blij met kanttekening

Over het algemeen wel leuke dingen. Maar waarom zo’n strandbal? Als volwassenen ga je toch niet meer met een strandbal spelen. En dat kleine koeltasje snap ik ook niet. Alsof je met 2 blikjes op pad gaat? Had dan liever materiaal gehad om echt te kunnen gebruiken. Misschien juist zo’n thermosfles. En verder iets kleins. (Winter) Bril, water fles, hamamdoek, sleutelhanger vond ik top.

Beste Janneke, Bedankt voor je eerlijke beoordeling! Jammer om te horen dat je zo denkt over de inhoud van de mystery box. We hebben ons best gedaan en met veel zorg de box samengesteld. Helaas is het lastig om aan ieders wensen te voldoen. De strandbal zou je bijvoorbeeld voor verschillende werkvormen in kunnen zetten in het klaslokaal. In het koeltasje passen vier blikjes of je kunt er bijvoorbeeld je lunch goed koel houden. We hopen dat je de producten alsnog kunt gebruiken of iemand anders er blij mee kunt maken. Met vriendelijke groet, Jeroen Zwagerman MEES&CO

Keurig

Netjes de mails etc wel jammer afhalen en niet thuis bezorgd maar kan het ook zelf verkeerd gedaan hebben

Beste D. van Groningen, Bedankt voor je eerlijke beoordeling! We zien dat je bij je bestelling inderdaad zelf hebt gekozen voor een pakket- en briefautomaat. Hierdoor moest het pakket inderdaad opgehaald worden op een afhaal locatie. Voor een eventuele volgende keer kun je tijdens het bestelproces ook aanvinken dat het gewoon naar het factuuradres verstuurt moet worden. Met vriendelijke groet, Jeroen Zwagerman MEES&CO

Prima, alleen lettertype niet mijn ding

Met Mees en Co is er niks mis dus vandaar de 4 sterren. Ze hebben geleverd wat ik heb besteld. Een thermosfles met naam. Het lettertype daarin tegen vind ik een rare hoofdletter F hebben. Dat is meer een 7. Ik heb het opgezocht en het klopt maar persoonlijk vind ik dit een rare hoofdletter F

Leuke verschillende artikelen. Alles is handig om te gebruiken.

Teleurstellende mystery box

Ik had een mystery box besteld..natuurlijk weet je dan niet wat je krijgt en is en blijft het een verrassing... maar viel me wel erg tegen... een donker blauwe waterfles en een grijze sleutelhanger leuk! Maar de bijna doorzichtige licht groene hamandoek, erg dunne kwaliteit...strandbal (serieus...in een volwassen pakket), zwarte zonnebril en licht blauw koeltasje... Viel me een beetje tegen voor de prijs die je er voor betaald. Ik zou het niet meer doen.. Voor de gewone dingen zou ik Mees en Co zeker wel aanraden; leuke spullen..maar een mystery box..nee dan niet

Beste Marjolein, Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Jammer om te horen dat je zo denkt over de inhoud van de mystery box. We hebben ons best gedaan en met veel zorg de box samengesteld. Helaas is het lastig om aan ieders wensen te voldoen. De strandbal zou je bijvoorbeeld voor verschillende werkvormen in kunnen zetten in het klaslokaal. We hopen dat je de producten alsnog kunt gebruiken of iemand anders er blij mee kunt maken. Met vriendelijke groet, Jeroen Zwagerman MEES&CO

Mysterie box was qua inhoud en waarde niet in verhouding

De mysterie box was echt een tegenvaller. Voor €40 had ik echt meer bruikbare producten verwacht. Het leek op een aantal items na meer goedkoop promotiemateriaal. Echt heel jammer.

Goedemorgen Marloes, Bedankt voor je eerlijke beoordeling. Jammer om te horen dat je zo denkt over de inhoud van de mystery box. We hebben ons best gedaan en met veel zorg de box samengesteld. De waterfles en sleutelhanger in de box zijn in onze webshop favoriet vandaar dat we deze in de box hebben gestopt. Helaas is het lastig om aan iedereens wensen te voldoen. We hopen dat je de producten alsnog kunt gebruiken of iemand anders er blij mee kunt maken. Met vriendelijke groet, Angela Zwagerman MEES&CO

Helemaal top geregeld, zoals altijd!

Mooie mysterybox, ondanks late levering wel goed op de hoogte gehouden. Inhoud en kwaliteit weer top!

Leuke mysterie box

Alleen vond ik het heel jammer dat de mysterie box pas na aantal weken verstuurd werd. Al weken voor 1 juli wordt er aangekondigd dat er maar een aantal boxen beschikbaar zijn dus ik verwachte eigenlijk dat hij wel binnen een week geleverd zou worden.

Mooie Mystery box zomereditie

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Het pakket zag er goed uit. Veel producten zijn goed te gebruiken in de zomervakantie. Het was ook leuk om de zonnebril, de koeltas en hamamdoek te ontvangen, deze komen goed van pas. Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat er een aantal producten in zitten die ik al had gekocht. De waterfles en de sleutelhanger heb ik nu dus dubbel.

Zomerbox was supertof!

Supertoffe items. Bruikbaar!

uitstekende service!

Door het succes van de Mystery Box, heeft mijn pakketje wel zeer lang op zich laten wachten. Maar dit was het zeker en vast wel waard! Ik ben ontzettend tevreden met alle materialen die ze verkopen, want dit is ook allemaal gewoon van zeer goede kwaliteit - + prijsverhoude-ing ok.

Leuke mysterybox

Diverse inhoud, kwalitatief goede producten.

+ fijn dat alles op voorraad is. + fijn dat de levertijd snel is. + fijne en kwalitatieve spullen. - jammer dat het personaliseren van producten niet altijd beschikbaar is. Op het moment van bestellen kon de vlag alleen gepersonaliseerd worden. Ik had graag de thermosfles net als een keertje eerder willen personaliseren.

Hele leuke verrassingen

Ik heb de verrassingsbox besteld en vindt alles wat erin zit super bruikbaar

Duidelijk en snel

Snelle levering. En goede informatie betreffende de levering.

Snelle levering, leuk verpakt.

Leuke producten. Alleen jammer van de verzendkosten.

Zeer snel en goed

Snelle levering.

Geweldige service

MEES&CO is een leuke site om rond te kijken. De service is top!

Mooie producten Beloofd om ook producten te maken voor zorgkundigen?! Nog wachten

Super klantvriendelijk

Altijd een feestje om een bestelling te plaatsen en ontvangen.

Leuk aanbod, goede kwaliteit, mindere retourservice

Ik heb met plezier hoodies en sweathers gekocht bij Mees en Co. De communicatie verloopt ook zeer goed en het enthousiasme is te proeven. Heel fijn! Een klein verbeterpuntje zou het retourneren mogen zijn. Als je iets wilt retourneren moet je zelf verzendkosten betalen en ook weer voor het geretourneerde artikel. Dat vind ik erg jammer en komt bij bijna geen enkele online shop meer voor. (In ieder geval niet bij degenen waarbij ik bestel ;-) )

Beste Hannie, Hartelijk dank voor je mooie en eerlijke beoordeling. Dat waarderen we enorm! We begrijpen helemaal dat je de retourkosten prijzig vindt. Helaas zijn dit ook de kosten die wij aan PostNL dienen te betalen als klein bedrijf. Daar hebben wij geen speciale regelingen voor die bijvoorbeeld een bol.com of Zalando wel hebben. Vandaar dat wij genoodzaakt zijn deze kosten door te berekenen aan de klant. Hopelijk kunnen wij in de toekomst deze kosten verlagen. Met vriendelijke groet, Angela Zwagerman MEES&CO

Slechte kwaliteit katoen tas

Het katoen van de tas is heel dun, ik kan erdoorheen kijken. Verder ben ik tevreden, het ziet er leuk uit en goede levertijd.

Beste Katena, Hartelijk dank voor je mooie en eerlijke beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de katoenen tas erg dun is bij je. Deze klacht hebben wij niet eerder gehoord. Zou je ons misschien per mail een foto willen sturen van de tas? Dan kunnen we met je meekijken en met een juiste oplossing komen. Dit kan naar: [email protected]. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Angela Zwagerman MEES&CO

Klantvriendelijk en goede service

Mijn cadeau werd mooi ingepakt en erg goed ontvangen! Hij kwam wel later aan dan verwacht, maar gelukkig nog net op tijd.

Mijn ervaring is heel goed.

Het bestellen ging gemakkelijk. De leverjng was snel en de kwaliteit is heel goed.

Goudenregenstraat 24

2201 NL Noordwijk

06 39432420

Over MEES&CO

MEES&CO is een merk speciaal voor leerkrachten! Leerkrachten zijn zo vaak negatief in het nieuws over werkdruk, burnouts, etc. Maar wij vinden: het is een beroep om trots op te zijn en dat laten we zien met onze producten!