Laden reviews...
Laden reviews...
1 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Pluspunten
* héél klantvriendelijk * snelle reacties op vragen via mail/Messenger * goede klantenservice * bij een technische fout (vlek bij ontvangst) - onmiddellijk nieuw exemplaar ontvangen. * snelle levering
Beveelt aan
29 March 2018
anoniem
België
Bedankt voor je mooie en eerlijke beoordeling Wendy! :) Fijn dat je zo tevreden over ons bent.
Beveelt aan
29 March 2018
anoniem
Bedankt voor je mooie beoordeling Manon! :)
Pluspunten
Leuke artikelen en snelle levering.
Beveelt aan
29 March 2018
Diana
Den Haag
Bedankt voor je mooie beoordeling Diana! :)
Pluspunten
- super snelle levering, mijn thermosfles hadden ze op vrijdag binnen en ik had hem op zaterdag al! - altijd mooie producten van hele goede kwaliteit, de kinderen in mijn klas vinden het altijd top als ik met iets nieuws binnenkom.
VerbeterpuntenDe trui die ik eerder heb gekocht had wel vrij lange levertijd, en de bezorgkosten zijn erg hoog. Ik hoop dat door steeds meer verkoop dit omlaag zal gaan.
Beveelt aan
28 March 2018
Tessa
Amsterdam
Bedankt voor je mooie en eerlijke beoordeling Tessa! We zijn het zeker met je eens over de verzendkosten. Helaas is dit ook wat wij aan PostNL moeten betalen..
Pluspunten
Snelle levering en de spullen zijn van mooie kwaliteit!
Beveelt aan
28 March 2018
Dana
Spijkenisse
Bedankt voor je mooie beoordeling Dana! :)
Pluspunten
Prachtige spullen
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
27 March 2018
Gilberte
Wetteren
Bedankt voor je mooie beoordeling Gilberte! :)
Pluspunten
Snelle service. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Beveelt aan
27 March 2018
Steffie
Schoten
Bedankt voor je mooie beoordeling Steffie! :)
Pluspunten
Goeie service
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
27 March 2018
Marjolein
Bedankt voor je mooie beoordeling Marjolein :) Erg fijn om te horen dat je onze service als goed beoordeeld!
Pluspunten
snelle levering goed op de hoogte van levering makkelijke site goede producten
Beveelt aan
27 March 2018
Kayla
Rumbeke
Bedankt voor je mooie beoordeling Kayla! :) Dat vinden we erg leuk en fijn om te horen!
Pluspunten
Snelle en keurige levering
VerbeterpuntenIs het mogelijk om de mannen shirtmodellen ook met "Juf" te bedrukken ? Soms zit dit gewoon lekkerder.
Beveelt aan
27 March 2018
anoniem
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Dat vinden we fijn om te horen! Het kan zeker om een mannen shirt model te bedrukken met JUF. Dit doen wij regelmatig voor klanten :) Mocht je dit graag willen kun je altijd contact met ons opnemen!
Pluspunten
Levering, persoonlijke benadering, oplossingsgericht
Beveelt aan
26 March 2018
Martijn Legius
sint oedenrode
Bedankt voor je mooie beoordeling Martijn :) Dat vinden we erg fijn om te horen!
Pluspunten
Vlotte en nette afhandeling/levering.
Beveelt aan
26 March 2018
Kathleen
Stabroek
Bedankt voor je mooie beoordeling Kathleen :) Fijn om te horen dat je een vlotte en nette levering had. Veel plezier van je bestelling!
Beveelt aan
26 March 2018
anoniem
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Dat waarderen we enorm!
Pluspunten
Reageren snel op mail, denken met je mee, snelle levering en prettige schrijfwijze in de mails. Produkten zien er goed uit.
Beveelt aan
26 March 2018
J van Die
Hendrik-Ido-Ambacht
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Dat vinden we erg fijn om te horen!
Pluspunten
Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van wanneer het pakketje thuisbezorgd werd.
VerbeterpuntenDe maten van de trui kloppen in verhouding niet. Maat XL besteld omdat ik 1.86 m ben. De trui is vrij kort en de omgang van buik en armen erg groot.
Beveelt aan
26 March 2018
Keshia
Bedankt voor je mooie beoordeling Keshia :) Fijn om te horen dat je een snelle levering had! Erg vervelend om te horen dat je de maten van de trui niet vindt kloppen. Kunnen wij hier nog iets voor je in betekenen?
Beveelt aan
26 March 2018
jildou
HAREN GN
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Daar zijn we erg blij mee!
Pluspunten
Prima levering. Binnen een week de bestelling binnen en alles netjes verpakt. Verder ook geen bijzonderheden gehad.
Verbeterpunten/
Beveelt aan
25 March 2018
Els
Vlissingen
Bedankt voor je mooie beoordeling Els :) Erg fijn dat je de bestelling binnen een week had en het netjes was verpakt. We wensen je veel plezier van je bestelling!
Beveelt aan
25 March 2018
anoniem
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Daar zijn we erg blij mee!
Beveelt aan
25 March 2018
anoniem
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Dat waarderen we enorm!
Pluspunten
Fijn bedrijf! Leveren goede kwaliteit en leveren daarbij ook op tijd! Goede service!!
VerbeterpuntenGeen!
Beveelt aan
25 March 2018
Monique
Zwartemeer
Bedankt voor je mooie beoordeling Monique :) Dat vinden we erg leuk om te horen! Zeker van jou als vaste klant bij ons!
Pluspunten
Snel, efficiënt!
Beveelt aan
25 March 2018
anoniem
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Daar zijn we erg blij mee!
Beveelt aan
25 March 2018
anoniem
Bedankt voor je mooie beoordeling :) Dat waarderen we enorm!
Beveelt aan
22 March 2018
Gianna
Antwerpen
Bedankt voor je mooie beoordeling Gianna :) Dat waarderen we enorm!
Pluspunten
- snelle levering - duidelijke communicatie - toffe spulletjes
Beveelt aan
22 March 2018
Elien
Meerhout
Bedankt voor je mooie beoordeling Elien :) Dat vinden we erg leuk om te horen!
Pluspunten
snelle levering goede service
VerbeterpuntenIndien producten op voorraad zijn vermelden op de website (dit ivm snellere levering).
Beveelt aan
22 March 2018
Eline
Urmond
Bedankt voor je mooie beoordeling Eline :) Erg fijn om te horen dat je een snelle levering had. We vinden het een goed idee om op de website te vermelden wat er op voorraad is. Daar gaan wij mee aan de slag!
MEES&CO is een merk speciaal voor leerkrachten!
Leerkrachten zijn zo vaak negatief in het nieuws over werkdruk, burnouts, etc. Maar wij vinden: het is een beroep om trots op te zijn en dat laten we zien met onze producten!
Goudenregenstraat 24
2201 NL Noordwijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops