Zeer snel en goed werk met een goede prijs

super

super snel

Bedankt voor de review! Hartelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Gewoon goed

Alles op tijd goede producten geen opmerkingen

Zo horen wij het graag! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Vandaag besteld, morgen bezorgd, top geregeld 👍

Snelle bezorging en geweldig product

Voor herhaling vatbaar!

Zo horen we het graag! Tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

monteur de machine industriel

très bien, service de qualité et très rapide dans la mesure du possible.

goede site, snelle terugkoppeling. geen deellevering mogelijk

het is gemakkelijk om producten te selecteren, zeer goede orderbevestiging etc. wel jammer dat de gehele levering vertraging opliep doordat er enkele delen niet op voorraad waren.

woedend

Hebben ze een 220 volt cartridge en een 24 volt spoel geleverd. Alles moest 24 volt zijn. Een beetje jammer dat het 4 uur heeft geduurd voor dat ik daar achter kwam.

Zou u contact willen opnemen met de klantenservice zodat wij dit kunnen oplossen? Bellen kan naar 053 71 13 861 of mailen naar info@hydrauliek24.nl Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

normaal wel goed

helaas had ik van jullie bij de laatste bestelling transport schade waar door ik meer dan twee uur bezig was om de machine draaiende te krijgen weet dan ook niet hoe ik hier mee aan moet adres arend pekel pakbon no 478434 zal proberen een foto te sturen arend pekel tel 0622994092

Goedemorgen! Dat is niet zoals het hoort natuurlijk! Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice zodat wij dit kunnen uitzoeken en oplossen. Bellen kan naar 053 71 13 861 of mailen naar info@hydrauliek24.nl Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

is goed in orde de firma

goed product

Bedankt voor de review! Hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

is zeer goed

ben dik tevreden

Tevreden :) !

Zeer tevreden. Ook een op maat gemaakte slang met een niet alledaagse koppeling was snel gemaakt en geleverd !

Super om te horen. Daar worden wij ook blij van! Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Spotgoedkoop en snel geleverd !

Blij dat ik deze shop gevonden heb.

direct gevonden, besteld en geleverd

zeer tevreden

Snel goed geleverd en daarbij een perfecte prijs

Zocht hydrauliek delen en kwam hier terecht en was verbaast dat dit nog kan goede prijs lage verzendkosten en snel geleverd Ik zou dus zeggen Vraag niet hoe het kan maar profiteer hievan

Dit zijn nog eens geweldige beoordelingen om te krijgen! Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor! Hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Snel en goed geleverd

Precies datgene wat ik moest hebben heb ik hier gevonden, Prima zaak

Alles naar wens .

Ik ben eigenlijk 100% tevreden over communicatie , leveringstermijn . Kortweg all OK !!!

Spijtig past niet zeer jammer

Onderste bus 2 cm te breed zeer jammer kan hem dus niet gebruiken

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u het product niet kunt gebruiken. Zou u even contact met ons willen opnemen zodat we er samen naar kunnen kijken? Dat kan via bellen naar 0537113861 of mailen naar info@hydrauliek24.nl. Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Netjes en vakkundig geholpen. Zeker een aanrader

CORRECT, SNELLE LEVERING, ZEER TEVREDEN !!

NIET BESTELD ONLINE MAAR TELEFONISCH, ZEER BEHULPZAAM, WISTEN DIRECT WAT IK NODIG HAD EN STELDE ALLES SAMEN. DIT VERLIEP ZEER VLOT EN BEN UITERST TEVREDEN. DANK AAN HET TEAM VAN HYDRAULIEK 24.

Bestellingen en levering korrect en volgens afspraak en tijd geleverd

Zeer goed en passend product. Geleverd volgens afspraak.

Zeer overzichtelijke site

Wat ik zocht kon ik snel en adequaat vinden. Zeer snelle levering

zeer tevreden

zeer snelle en correcte behandeling en levering van mijn bestelling

Dat is erg goed om te horen! Hopelijk tot een volgende bestelling! Hartelijke groet, Donny Hydrauliek.nl

Snelle reactie, goed en kundig personeel, top levering

Had geen ervaring, maar dat is nu top

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar info@hydrauliek24.nl