zoals het hoort !

heb hier al een massa aan onderdelen besteld onder andere perskoppelingen, persmachine, snelkoppelingen, enz ... zeer transparante hulp snelle levering reageren heel snel op de mails ik ben vaste klant !

Goed advies via de chat.

Prima service, kon wat ik nodig had niet vinden op de site, gelukkig konden ze mij via de chat goed helpen. Bij het uitpakken de volgende dag bleek 1 onderdeel verkeerd te zijn geleverd. Nogmaals contact gehad met de klantenservice via de chat. Waren heel behulpzaam en de volgende dag had ik het juiste onderdeel binnen.

Supersnelle en correcte levering

Slechts weinig nodig voor een spoedreparatie. Zeer snelle levering!

Duidelijke tool om slangen samen te stellen en snelle levering

Vlotte levering

Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Veel materiaal, goede kwaliteit, perfecte prijs

Beste, Ik ben zeer tevreden over hydrauliek 24. Veel op voorraad en snel geleverd! Ik koop zeker nog. Bedankt! Mvg, Lievens Pieter

Dat is nog eens fijn om te lezen! Tot de volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Vakkundig en efficient!

Zeer goed geholpen bij het vinden van een afwijkende schroefdraad, snel teruggebeld, en op het laatste moment nog een leiding geperst. Die de volgende dag al in huis was. Blij!

Snel en vaardig geholpen

Onderdeel wat Ik had ontvangen was stuk ,gebeld en krijg gelijk een nieuwe

top motor besteld en volgende dag geleverd

Snelle levering, duidelijke beschrijving met alle kern informatie

Snelle levering, duidelijke beschrijving met alle kern informatie bij de artikelen in de webshop

Bedankt voor deze positieve woorden! Vriendelijke groet, Donny Hyrauliek24.nl

perfect en snel

perfecte en snelle levering en zeer goede communicatie

Fijn om te lezen! Hopelijk zien we u in de toekomst terugkeren als klant. Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

snelle en correcte afhandeling

Eerste betaling vooraf en vervolgens op rekenning

Was al een tijdje op zoek naar nieuwe cilinder voor mijn oud minigravertje van 500KG.maar deze was nog moeilijk te vinden. De maandag bestelling geplaatst en de dinsdag al ontvangen in België! (west-vlaanderen) vlotte levering! Na het lassen van de oude stangkoppen op de nieuwe cilinder en het monteren , weer klaar voor gebruik.

Mooi om te lezen dat we u zo snel hebben kunnen helpen aan het gewenste product! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

prima in orde

Was niet op voorraad maar ik had ook helemaal geen haast. Prima verpakt en geleverd.

prima service, en bereid oplossingen te zoeken.

Ben goed tevreden over Hydroshop, prima dat ze mmedenken voor een gerichte oplossing.

Ze doen wat ze beloven

Kwaliteit en prijs is correct en Levering is netjes op tijd

Bedankt voor deze beoordeling, dat lezen wij graag! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

prima, snel geleverd

Duidelijke site, je kunt vlot de juiste artikelen vinden

Precies zoals gewenst, geen voorraad product, maar wel snel geleverd

Precies zoals gewenst, geen voorraad product, maar wel snel geleverd

Alles snel geleverd zoals besteld

Perfect, alles precies zoals ik het wou, en binnen het aangegeven tijdsbestek.

Snelle levering, stevig ingepakt

Levering ging razend snel, volgende dag al in huis. Producten zaten in een stevige doos verpakt met voldoende vulling tegen beschadigen! Producten zijn zoals ze zijn beschreven.

Dat zijn de dingen die we willen horen! Bedankt voor deze review! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

inflexibel

Levering was op zich snel, maar wat we besteld hadden werd anders geleverd. Wij hadden meerdere volle lengtes hydrauliek leiding besteld, maar helaas werd dit geleverd in stukken van 1 meter?? We werden na meerdere telefoontjes verwezen naar een zin helemaal onder aan de web-pagina van het product. Daar stond inderdaad dat er per meter geleverd zou worden. Heel raar dat je dan wel per 3 en 6 meter lengtes aanbied. Verder nergens staat dit vermeld ook niet op de orderbevestiging en factuur of pakbon. Na het eerste telefoontje waren ze behoorlijk behulpzaam en wilde het geleverde wel retour nemen en dan alsnog het bestelde leveren. Helaas kregen wij even later een mailtje met een heel ander antwoord. De flexibiliteit is ineens ver te zoeken.

Beste klant, Zoals u schrijft in uw review geven wij inderdaad op de productpagina op 2 plaatsen aan dat wij deze leiding per meter leveren. Dit in verband met de verzending. Aangezien het product op bestelling wordt geleverd kunnen wij dit ook niet meer retour nemen. Daarnaast was er tijdens het eerste contact sprake van een klein gedeelte dat verkeerd geleverd zou zijn en dat zouden we dan eventueel terug kunnen nemen als het onze fout was. Echter bleek na onderzoek dat de gehele bestelling juist geleverd was en daardoor kunnen wij de bestelling niet terugnemen omdat wij deze producten verder niet in onze voorraad kunnen opnemen. Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Zoals het hoort

De onderdelen zijn in goede orde ontvangen en ook de volgende dag. Wat wil een mens nog meer?

Alles perfect geleverd zoals besteld

Duidelijke website . Makkelijk bestellen en betalen. Prima communicatie van bestellen tot leveren

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Snelle levering en alles in orde.

Correcte en snelle verwerking van mijn bestelling, alles in orde!

Zeer goede service en wanneer het even fout gaat wordt het professioneel opgelost

Ik bestel reeds een aantal jaren onderdelen bij Hydrauliek 24. Laatste maal ontbrak er een onderdeel, maar dit werd vlug verholpen

Wij zijn blij dat we de fout hebben rechtgezet en hopen dat u nog jaren klant bij ons blijft! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar info@hydrauliek24.nl