Slordige levering

Ik heb 2 slangen besteld van 8000mm de één is 8200mm en de ander 8660. De inschroefnippels welke ik had besteld zijn verkeerd geleverd 8l ipv 10l.

Beste klant, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou u willen vragen contact op te nemen met de klantenservice zodat wij de fouten kunnen herstellen. Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Ruim aanbod en zeer degelijke kwaliteit!

Web bestelling is top alsook de service verwerking verpakking en verzending!

Top om te lezen! Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

correcte en snelle service

Zelf maatwerk (hydraulische leidingen op maat) wordt binnen de 24 uur verstuurd, mooi zo!

Bedankt voor de vriendelijke review! Hartelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Goede, snelle service en competitief geprijsd.

De Website werkt vlot en bestellen is heel eenvoudig. De orders worden heel snel verwerkt en verstuurd. De producten zijn van een goede kwaliteit en competitief geprijsd.

Super om te lezen! Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Mooie site. Snel en prima geleverd.

Waar ze voor staan maken ze ook waar !!!

Reeds eerder al bestellingen gedaan klopt altijd ,snelle levering ! Vorige week houtklover ventiel besteld gemonteerd werkte uitstekend maar om de een of andere reden een storing aan het ventiel ,contact opgenomen kon het meteen kosten loos terug sturen ,en gaan meteen kijken wat de oorzaak is ,dat is service !!!

Bedankt voor de review! En hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Snelle en correcte levering

Door een foutje tijdens de betaling werd deze afgebroken. Gebeld met contact nummer waar ik direct iemand aan de lijn kreeg, winkelmandje was nog bekend, nieuwe betaal link ontvangen en de volgende dag de spullen in huis. Top.

Goede prijs kwaliteit

Goed snel en behulpzaam

Als je er afgerekend heb en je komt er achter dat je iets verkeerd aangeklikt heb dan stuur je ze een mail en ze wijzigen het zo voor je

Goede materialen, ga hier opnieuw bestellen!!

Goede en snelle service.

Mijn bestellingen werden volgens afspraak snel bezorgd. Bij een betalingsfoutje van mijn kant, was dat via een telefoontje binnen 5 minuten geregeld. Eindelijk een bedrijf die zich aan de afspraken houd.

Zeer tevreden!

Van A tot Z alles goed gegaan! Dik in orde. Top!

Niet correct

Van de totale levering zijn er 3 stuks koppelingen niet geleverd. Hierover gemailt en de koppelingen zijn alsnog geleverd

Beste klant, Wij hebben de mail niet ontvangen maar ik heb begrepen dat deze nu nogmaals door u is doorgestuurd en wij pakken dit direct op! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Mooi produkt, eenvoudig besteld, snel en correct afgelverd.

Dank voor de snelle en correcte service. Mooi product

Graag gedaan en hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Vlotte service, goede prijs

Vlotte service en een goede prijs

Fijn om te lezen! Bedankt voor de review! Hartelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Correcte levering

Goede service.

Snel geleverd en zeer netjes verpakt

De levering was erg snel en alle onderdelen waren netjes individueel verpakt.

Fijn om te lezen, bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Vlotte bestelling

zeer snel geleverd en correct verwerkt. Betrouwbare partner. Een stuk dat door corona niet leverbaar was, werd het bedrag de week erna terug gestort.

Goede service en snelle levering

Ik werd snel en goed geholpen, kreeg goede informatie over de producten en een goede ondersteuning nadien ook. Was binnen de 24u geleverd, zeer snel, moest wel niet maar vond het heel tof.

Van deze review worden wij heel vrolijk! Bedankt voor de complimenten! Hartelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Goed advies

Ik wist niet zeker welke aansluiting ik moest bestellen. Even gebeld: juiste advies gekregen en de volgende dag al in huis.

Goeie kwaliteit

Netjes snel geleverd, Vraag via mail gestuurd en snel antwoord gekregen, meerdere malen besteld

Supersnel

Levering compleet en supersnel geleverd, zeer tevreden.

Geweldig om te lezen! Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Uitstekende service en snel geleverd

Uitstekende service en snelle levering

Bedankt voor de beoordeling! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

goed geregeld

Kort maar krachtig, bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Het besteld product binnen 24 in huis Schakelaar was al volledig bekabeld Inbouwen en klaar In een woord Top

Dat is super! Bedankt voor de review. Hartelijke groet, Donny Hydrauliek24.nl

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar info@hydrauliek24.nl