Prima geholpen, maar als leek is het wel puzzelen.

Als leek op het gebied van hydrauliek heb ik een maatwerk oplossing uitgevraagd. Ik ben vervolgens prima geholpen met de uitwerking en offerte van mijn systeem. Na bestellen is er snel geleverd. Wel heel lastig dat er geen montagehandleiding of aansluitschema's bij een systeem worden geleverd. De video's op jullie site en de klantenservice schieten vervolgens nét te kort om het geheel vlot en foutloos in elkaar te zetten.

Volgende dag geleverd

Snelle levering, goede site

Ik had 2 hydroliek koppelingen nodig, vrij snel gevonden bij Hydroliek 24. Snel on huis en past en werkt perfect.

Perfect produkt

Heel snelle levering en produkt zoals beschreven en van degelijke kwaliteit

Super!!!

Goed geholpen, correct advies gekregen en goederen snel en correct verzonden. Een voorbeeld!

Snelle correcte levering

Goede overzichtelijke site

TOP!

Snel en netjes geleverd

Super snelle correcte levering!

Goed bedrijf

Doen wat zij beloven.

Diverse hydraulische onderdelen gekocht op meerdere dagen en volgende dag altijd bezorgd. Dat geeft vertrouwen.

Gewenste product en snelle levering

Duidelijke omschrijving en ruime keuze

Snelle en top service en goede site

Alles was uitstekend! Kan wel heel verhaal houden, maar dit is niet nodig.

Zeer goed !!!

Professioneel en snel. Doe zo voort.!!!

naar tevredenheid

makkelijk besteld en snel in huis

Snelle levering, nette prijs

Snelle levering, nette prijs

Eindelijk een goede meter

Na elders een paar slechte meters weg te hebben moeten gooien, nu eindelijk een degelijk ogende meter die doet wat hij hoort te doen namelijk; precies vertellen hoe het zit. Buiten dat om is de klantenservice super! Ik heb mijn verkeerde bestelling spoedig kunnen herstellen alvorens verzending. Dus... blij met Hydraliek24. Dank

Geweldige site en ondersteuning!

Voor het eerst via de site zelf hydrauliek slangen samengesteld en besteld. Door de uitermate duidelijk opgezette configurator is het kinderlijk eenvoudig om de juiste slangen zelf samen te stellen. Er is veel uitleg bij alle stappen en keuzes die je kunt maken. Met de uitgebreide uitleg over de vele verschillende soorten schroefdraad maakt het kiezen van de juiste koppelingen écht eenvoudig. Kortom, samengesteld, besteld en de volgende dag ontvangen en gemonteerd! Een dikke aanrader!! Vriendelijke groet, Henk

Na niet opvoorraad Toch snel geleverd

Best OK

....

Topmateriaal en snelle verzending.

Volledige hydrauliek slangen besteld

Niet de goedkoopste, wel goed

Vlotte levering

prima service snelle levering top

besteld ,betaald en bezorgd gekregen, top!

zeer goed

alles duidelijk om te zoeken en te bestellen

Ze doen wat ze zeggen.

Goede website, met goede filters, breed assortiment, snel en netjes geleverd.

Geweldig, met gedetailleerd zelkeuzehulp

Al wel eens eerder met hydrauliek gewerkt. Hydrauliek24 maakte het voor mij mogelijk door de zelfkeuzehulp en antwoorden op de door mij gestelde vragen via de email, dat ik mijn eigen houtklover heb kunnen bouwen en vandaar dat ik uitermate tevreden ben over Hydrauliek24. En de betaalde goedkope prijzen natuurlijk.

Groot assortiment.

Goed advies betreffende hydr. olie.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]