prettige ervaring

Eerste aankoop hier, en goede ervaring. Overzichtelijke website, goed product, en snel geleverd. PRIMA !

Goede producten, snel geleverd

Hebben een divers aanbod aan hydraulische producten, de slangen op maat vond ik ook bijzonder interessant. Snel geleverd, goede kwaliteit. Weldra opnieuw voor ons.

Kwaliteit en snelle levering

Ruime keuze aan cilinders, goede prijs en snel geleverd.

Snel, goed, goedkoop

Kunnen heel kort zijn, alles prima voor elkaar.

Goed genoeg

Snelle samenwerking, goed genoeg voor nu.

Snelle behandeling , snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Zeer prettige samenwerking

Meerdere keren nu slangen en delen gekocht Altijd service gericht Snelheid levering hoog

Prima bestelprocedure

Alles liep vlot en zonder gedoe met goede support.

Afgesproken levertijd niet nagekomen!

Telefonisch afgesproken levertijd niet nagekomen. Op woensdag ochtend vooraf gebeld, cilinders zouden dezelfde dag worden verstuurd. Cilinder zijn twee dagen later, vrijdag pas verstuurd.

Fantastische site om àlles samen te stellen

Cilinders en slangen vervangen een makkie op de site van dit hydrauliek bedrijf

Duidelijke website en correcte levering !

Duidelijke website en correcte levering !

Geweldig ervaring

We moeten onze spulletjes snel geleverd hebben omdat we op een schip werken en ploegen diensten draaien! De volgende torn naar boord met de juiste spullen! Geweldig

Doen wat ze beloven

Overzichtelijke site , goede uitleg over materiaal , snelle levering

Juiste producten met goede omschrijving eenvoudig te vinden. Prijzen concurentiewaardig. Verzending netjes. Bedankt

correct en vlug

service is zeer goed

Vlotte invoer en verwerking van het product

Vlotte invoer en verwerking van het product. Ik wist wat ik nodig had en daarom ging de invoer vlot en de verwerking naar hier ging ook goed

Snelle en goede service

Ik heb een goede samenwerking ervaren

Correcte en snelle verzending

Het pakketje was zoals beloofd geleverd, de onderdelen waren perfect

zeer goede en correcte service

Duidelijke site, producten zoals ze omschreven staan, snelle en correcte levering degelijke producten

Ok

Vlot en correct

Zeer vlotte levering Correcte prijs

Niet goed

Moest er lang op wachten vervolgens gebeld. Was idd mis gegaan werd er gezegd dag later was het er gelijk

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een hydraulische handpomp, ik had hier een aantal vragen over en deze via de mail gesteld. Hierop heb ik netjes een reactie terug gekregen. Op basis hiervan de geschikte handpomp besteld. Deze is snel en netjes verpakt geleverd.

Duidelijke product keuze op de site

Product na wens.

Excellent rapport qualité/prix

C'est la première fois que je commande chez Hydrauliek24 et je le recommande. La possibilité de choix est très bonne, très bon suivi administratif et très grande rapidité d'envoie de la marchandise. Je vais recommander de la marchandise les yeux fermé. Merci.

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]