alles wel niet op stock,levering in tweemaal,maar was wel aangekondigt en stond ook bij het product dat het niet meer in vooraad was,dus oke

Alles klopt en op tijd

Zoals verwacht: goed en voordelig

Gewoon goed!

Bestelling op zaterdag geplaatst en op maandag ontvangen. Een leverancier die doet wat het in de webshop belooft!!

Bedankt voor de fijne woorden! Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24.nl

Prachtig online aankopen

Snelle respons en levering, goede producten

Goede service, snel geleverd

Goede service, snel geleverd

Goed, overzichtelijk, en duidelijk

Zeer snel en prima materiaal

Ok

Snelle ontvangst

Goed en snel ontvangen.

Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24.nl

goede en snelle levering

Heel snelle levering ; Meestal binnen de 24 uur

ontgoocheld over de levering

deze week een telefoon oproep gekregen van een persoon uit POPERINGE dat het pakketje daar werd afgegeven het afleverings adres was wel VEURNE(zwaantje18 8630 veurne) dit is zomaar 20 km verder

Beste klant, Weet u zeker dat het om uw bestelling van Hydrauliek24 ging? Het adres voor de aflevering is namelijk gewoon het gewenste afleveradres dat u heeft opgegeven en er is een handtekening verplicht geweest van de ontvanger (alleen op afleveradres mag dit). Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Snelle levering goede service

Goede website makkelijk alles te vinden snelle levering

Prima service en oog voor eigen functioneren.

Vlotte levering van de onderdelen en toen bleek dat er deels verkeerde onderdelen geleverd zijn is dit zonder poespas opgepakt en in behandeling genomen. Alle lof zover.

prima service en vlotte aflevering

even contact opgenomen welke olie ik moest nemen kreeg keurig uitleg dus een tevreden klant !!

Alles ok.

Alles ok

Ook aan de telefoon prima geholpen. Bestelling prima geleverd. Goed ingepakt. Voor herhaling vatbaar Was mijn eerste keer bestellen bij hydroliek 24

Fijn om te horen en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24.nl

Goed overzicht en snel geleverd

Goed en overzichtelijk

Bedankt voor de vriendelijke woorden en hopelijk tot een volgende bestelling! Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24.nl

Heel goed ervaring

Spullen heel netjes verpakt netjes afgeleverd

Goede opvolging en tijdige levering

Helemaal perfect

Fijne snelle levering

Duidelijk en supersnel

Overzichtelijk website en ruime keuzen

Fijn om te lezen, bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24.nl

Producten zijn echt prima. Ook worden we normaal snel en goed geholpen. Ook op technisch vlak krijgen we goede ondersteuning. Behalve bij een zending die nooit is aangekomen.... Bij herhaaldelijk verzoek om hulp hierbij worden we niet meer geholpen, wordt er niet op emails gereageerd en dat is best wel beetje schandalig.

Beste klant, Alle bestellingen die ik kan vinden in uw order historie zijn aangekomen dus ik weet niet precies waar dit over gaat. Maar uiteraard kunt u ons direct contacteren als er iets niet is opgelost! Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24.nl

Niet duur Goeie site

geweldig,,helemaal top.

bestelling en levering,,helemaal top.

Snel geregeld

Snel en goed geregeld

Bedankt voor de review, Vriendelijke groet, Team Hydrauliek24.nl

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar info@hydrauliek24.nl