Snelle levering en goede service

Zeer klantgericht bedrijf

De op maat bestelde hydrauliekslang werd eerst verkeerd gemaakt maar werd onmiddellijk gecorrigeerd door de juiste opnieuw te sturen. Goed materiaal aan scherpe prijzen en een betrouwbaar bedrijf!

perfect

Alles is naar wens verlopen .

Simpel en snel

Bestel proces was simpel en duidelijk levering was zeer snel erg fijn

Zeer snelle levering

Vriendelijk en goed geholpen

Goed bedrijf !

gewoon goed

gewoon goed netjes alles afgehandeld

Super service!!

Super goeie service alleen jammer dat post-nl de bezorgingen doet!!

De Vacuümmeter is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een nauwkeurige, duurzame en gebruiksvriendelijke vacuümmeter. Het is vooral geschikt voor professionele toepassingen waar betrouwbaarheid cruciaal is.

Snelle levering aan een goede prijs

Prima en vriendelijke klanten service

Bestelling is snel geleverd.

Correct snel en super voor elkaar

Ik heb een 3 fase motor besteld en is super snel en correct geleverd voor een goede prijs ik vind het super goede service

Geweldige service!!

Super handige duidelijke site! Na een aantal problemen met de levering hebben we dit samen super op kunnen lossen. Top bedrijf zal er zeker vaker mijn hydrauliek onderdelen bestellen.

tevreden

Perfecte uitleg voor de eerste keer dat ik besteld heb.

Goede service met een perfecte uitleg ivm de bestelling die ik gedaan had.

Zeer goed geholpen

Top zeer goed geholpen en snel geleverd!

snelle levering zeer tevreden

bestelling volgende dag al in huis zeer tevreden

goed en snelle levering.

Zeer goed.

Goed geholpen

Correcte service, stipte levering

Doch sommige obderdelen van de set waren niet van de juiste maat voor mijn pel job, maar het belangrijkste onderdeen( de dichting van de cilinderkop) paste wel, waardoor ik mijn probleem kon oplossen, waarvoor dank

besteld en 2 dagen later geleverd

snelle service

Geweldig bedrijf, zeer kundige klantenservice en gigantisch assortiment!

Heel goed geholpen door Hydrauliek24 bij de samenstelling van mijn hydraulisch systeem/powerpack. Ik vind de klantenservice erg kundig, Jasper en Stefan hebben mij van goed advies voorzien. Er ging iets mis met een levering maar dat werd meteen opgelost en binnen 24u was ik voorzien van nieuwe producten. Ook fijn dat ze goed telefonisch bereikbaar zijn. Daarnaast heeft het bedrijf diverse youtube filmpjes met goede uitleg in het Nederlands. Het assortiment is zeer riant en ook veel uit voorraad leverbaar. Ik bestel hier graag weer!

Had wat nodig, wis het niet precies. Uitleg gehad Voorstel gedaan Ter plekke gemaakt Klasse Top ervaring

Goede website en snelle levering

Goede en overzichtelijke website met fotos. Leveren doet men zoals beloofd. Ik ben dik tevreden

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]