Goed en snel

Mijn bestelling was makkelijk te vinden goed gedocumenteerd en snel te vinden.

Gewoon goed

Prima levering en snel alles goed verlopen .

Perfect geholpen.

Door de verbouwing een rommeltje maar dat is onvermijdelijk. Ik ben prima geholpen en kon wachten op mijn bestelling. Dank U voor het meedenken. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug.. Groet Herman.

Snel en makkelijk zoeken

Goede en overzichtelijke site alles is makkelijk te vinden

Correct bedrijf met goede afspraken

Cilinder online besteld en volgende dag bericht gekregen dat deze niet op voorraad was maar 1 week later zou verzonden worden. Precies een week later verzendbevestiging gekregen en s'anderendaags aangekomen. Blij met de communicatie en de cilinder! Top!

Geweldige klantenservice en uitstekende producten

Ik had een specifieke klus en de klantenservice nam alle tijd terwijl het totale orderbedrag niet persee hoog was. Dat noem ik nog eens service. Uitstekende producten van goede kwaliteit en snel verzonden. Wat mij betreft die 5 sterren dik waard!

Goed geholpen

Bedankt voor de goede en duidelijke informatie. Grt Zlocki Bruno

Alles is goed verlopen En bij telefonische contact goede uitleg

Mooie website en vriendelijk personeel

Duidelijke omschrijvingen van de onderdelen en je ziet gelijk hoe de hydrauliekslang eruit ziet.

prima zaak ,komen na wat ze beloven

goed advies en correcte levering

Niet volgens de afbeelding

De aftappluggen zijn niet volgens de afbeelding o de site, ze zijn langer en hebben niet de o-ring afdichting, maar een aluminium ring. die dus steeds vernieuwd moet worden. Ze zijn nog steeds bruikbaar maar ik had toch liever die van de afbeelding. En als die niet meer beschikbaar is moet je de afbeelding aanpassen.

Prima service….!

Ik had een bestelling geplaatst die qua afmeting klaarblijkelijk niet vaak voorkomt. Dit werd keurig nog even geverifieerd. Dit noemen we klantvriendelijk. Top service!

snelle service

gemakkelijk en handige website. bestelling snel ter plaatse

Prima prijs en geleverd volgens afspraak.

Goed bedrijf.

Prima en correct.

Besteld en enkele weken moeten wachten dan correct geleverd. Spijtig dat er voor de levering altijd iemand dient aanwezig te zijn voor af te tekenen voor ontvangst. Alhoewel de aflegplaats achteraan en overdekt is.

Goed bedrijf

Een goed bedrijf

snel geleverd

precies op maat geleverd

post NL in gebreke?

Van hydroliek24 kreeg ik de verzendbevestiging van mijn bestelling via post NL. Post NL mailde me de ontvangst en de levering ervan op zaterdag 3/02/2024. Vandaag 8/02/2024 is de zending nog steeds niet aangekomen. Hydroliek24 zal navraag doen bij post Nl. Ik wacht op het antwoord.

Goede onderdelen snel geleverd

Ik had een paar kleinere onderdelen besteld en die voldeden precies aan wat ik had verwacht. Goede kwaliteit en snel geleverd. No problems.

snelle levering goede kwaliteit producten

snelle levering goede kwaliteit producten, maar behoorlijk prijzig vind ik.

Makkelijk bestellen en zeer snel leveren

zeer goed

snelle levering en doet wat het moet doen

Zeer tevreden mee

Kwalitatief goed!

Goed materiaal, en snel geleverd

Bestelling geplaatst op zondag van ongeveer 30 items. En geleverd op maandag. Prijs/ kwaliteit zeker een aanrader!

super

zeer goed

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]