Precies wat ik verwacht.

Duidelijke site, goede foto’s en correcte levering.

zeer positief

Ik had een fout gemaakt met de bestelling end at hebben ze prima opgelost

Top voor elkaar.

Snel en correct geleverd volgens afspraak.

prima bedrijf

Goed duidelijke website. met chatfunctie. uitstekend assortiment.

prachtige electromotor!!

Er iep een electromotor stuk, Zocht online naar een nieuwe en vond in eerste instantie een goedkoop chinees model... maar ben blij dat id die NIET gekocht heb :-) ! Want daarna vond ik voor een paar tientjes meer een duidelijk strakker model bij hydraulike24. Bij hydrauliek 24 verkopen ze geen troep is mijn ervaring - en toen de motor gebracht werd zag ik dan hermedisch ook dat hij supermooi was afgewerkt; op het afgedraaide metaal waren niet eens sporen van het draaien, zo GLAD wat het. En daaraan herken je kwaliteit! Na montage bleek dat de motor ook sneller opstart- en rustiger loopt. IDEAAL! AANRADER!

Snelle levering, product zoals weergegeven

Eenvoudige en overzichtelijke website, product geleverd zoals afgebeeld en besteld

Juiste art en snel geleverd

Snelle en goede levering.

No nonsens online verkoop! Wat je besteld krijg je snel via de post toegestuurd. Netjes hoor.

Prima schakelaar

Mooi op tkjd geleverd en werkt prima

zeer duidelijke uitleg

goede uitleg en bedankt voor het mee denken.

duidelijk en overzichtelijk te bestellen, uitlevering was snel en 100% ok.

de bovenstaande zin geeft kort en bondig aan hoe ik deze levering heb ervaren.

Ruime keuze, snel geleverd.

Prima website met een ruime keuze. Levert snel en houd je goed op de hoogte van voortgang bestelling

Onoverzichtelijke factuur leid tot fouten

Ik hoor niets dan perfecte recensies over hydrauliek24. Van goede spullen tot assistentie bij vragen. Toen ik mijn bestelling deed had ik 4 leidingen besteld. 2x 500mm 1x 1000 en 1x1200 op maat gemaakt omdat ik bang was dat de 1000 tekort zou zijn voor de laatste leiding. Bij de levering zie ik dat ik maar 3 leidingen heb gekregen en als ik contact opneem word er gezegd dat het alles is wat ik besteld heb.. Ik neem de factuur door die onoverzichtelijk is omdat de op maat gemaakte in 8 onderdelen vermeld staat valt mijn 1000mm slang niet meer op. Er word mij een extra 1000mm opgestuurd en ik zie dat deze exact even lang is als de op maat gemaakte die ze al hadden opgestuurd.. gelukkig past het dus voor die paar euro wil ik er geen probleem van maken. De grootste frustratie was dat ik er zelf achteraan moest omdat het systeem voor de facturen verwarring zaait. Mini foutje, word echt allemaal opgelost

Perfect geregeld .

Ik was zeer tevreden over product en levering.

Perfecte snelle service!!!

Uitstekend!

Zeeg goed en meedenkend

mooie voorraad hydrauliek producten en snel leverbaar

Bedrijf met veel kennis

Goed ter woord gestaan door Jasper. En snelle levering . En uitleg gegeven en uitgezocht welke pomp ik moest hebben.

FFFFFFF

Het juiste onderdeel op de juiste tijd

Prima levering en, na er voor goede begeleiding voor het juiste onderdeel. Doe zo verder

Slechts

Had fitting van1/4 op knel koppeling 6mm besteld En krijg een nippel zonder knelling en wartelmoer en kan er niets met doen Als ik mijn bestelling zie was het heel duidelijk het enige dat goed was is de snelle levering

Beste Etienne, Vervelend om te horen dat u een verkeerd product ontvangen heeft. Ik heb dit laten controleren en deze zijn inderdaad verkeerd aangeleverd. Hiervoor excuus. Ik heb er gelijk voor gezorgd dat de snijring en wartelmoer nageleverd worden. Mocht u vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Eerst de cilinder compleet verstuurd, we hadden hem niet in een deel besteld.

Maar een bedrijf is pas goed, als het daarna uitstekend wordt opgelost! En dat deden ze zonder gezeur. Daarna kwam direct de juiste cilinder met losse ogen. Grt John van Hooff Hoch -Elten Duitsland

snelle levering top

gewoon goed

Goeie zoek functie om mijn produkt te vinden. Levering volgens planning.

De levertijd. Niet naar gekomen

Levertijd niet naar gekomen. 4 weken later geleverd. Heeft mij veel geld en hoofdpijn gekost.

Beste Jan-Friso, Wij vinden het heel vervelend dat een slechte ervaring had wat betreft de levertijd. Het gaat in deze om een niet veel voorkomende pomp waarbij wat problemen bij de fabrikant en transport zijn geweest. Excuus van onze kant voor het ongemak dat u hierdoor gehad heeft.

Zeer snelle levering.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]