Goed materiaal, en snel geleverd

Bestelling geplaatst op zondag van ongeveer 30 items. En geleverd op maandag. Prijs/ kwaliteit zeker een aanrader!

super

zeer goed

team dat bereid is hulp te bieden aan klanten

ik werd goed geholpen met het zoeken naar de juiste spullen al vond ik het wel lastig om ze te vinden via de site.

Hydrauliekslang van houtkliever defect. Voor 16u besteld, volgende dag geleverd! Voldoet perfect !

Goede service en snel geleverd

De hydrauliek slangen zijn van goede kwaliteit. Zeer tevreden over

Gewoon goed !

Goede snelle levering, een foutje bij een eerste bestelling, maar dit werd zéér snel opgelost dankzij de klantendienst !

Zeer snelle service en top website

Zoeken op de website gaat snel en gemakkelijk, bestelling gaat zonder problemen en verzending dezelfde dag. Dag erna geleverd, wat wil je nog beter? Geen idee. Top

Snelle afhandeling.

Webpage duidelijk met extra info betreffende maatgeving , en waar op te letten betreffende te bestellen materialen. Snelle levering.

Top Service

Top Service

Prima geregeld

Mijn 1e ervaring met Hydrauliek24 is goed verlopen, het onderdeel paste helaas niet maar werd allemaal netjes opgelost.

Helemaal super.

Ik had het verkeerde artikel besteld en het terugsturen hiervan was geen enkel probleem.

uitstekende uitleg en goede navolging van de firma

zeer aangename samenwerking en accurate beschrijving van de geleverde goederen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel verzonden en netjes ingepakt. Producten waren van goede kwaliteit.

Indien op voorraad, snel geleverd

Voorraadig artikelen werden keurig op tijd geleverd De niet voorradige artikelen, moesten met de juiste levertijd vermeld staan op de website zodat je als klant eventueel een een andere keuze kunt maken. Nu werd het vermeld toen we al betaald hadden. Positief was wel dat we de vooraadige artikelen direct konden laten leveren

Goede en snelle service Had cilinders besteld maar waren verkeerd en kon ze zonder probleem omruilen

goed zoals het hoort te zijn

perfect in orde

levering zoals gevraagd

Matig

Wat ik besteld had ging goed, waar wat ik er bij schreef als opmerking werd helaas niks mee gedaan

Beste Johan, Fijn om te horen dat de bestelling verder goed verlopen is. Wij werken met een geautomatiseerd bestel en magazijn systeem. Hierdoor zien wij niet de vragen om extra artikelen die niet besteld zijn in de bestelling staan. Mocht u deze artikelen willen bestellen kan dit uiteraard gewoon via de webshop en zullen deze gelijk verwerkt worden.

Snel en correct

Juiste product heel snel geleverd, binnen een dag

Goed aanbod snelle levering goede ondersteuning

Uitgebreide hydrauliekopbouw voor miditractor samengesteld. Na montage bleek het zweefstandventiel niet goed te werken. Navragen bij klantenservice gaf snel en duidelijk antwoord hoe de montagevolgorde was. Bij verwisselen van de plunjer had ik zelf de fout gemaakt dat een O-ringetje waarschijnlijk niet goed zat. In ieder geval met de hulp en alles voorzichtig terug monteren werkt alles als bedoeld.

slechte service

item gekocht dit werkte niet door een vertalings fout op de website en kon niet meer ingewisseld worden wegens het is al gemonteerd resultaat volledig nieuw moeten kopen om het werkend te krijgen

perfecte levering van het gevraagde product

mijn ervaring is dat ik het zo rap geleverde product op die tijd niet zelf ergens kan gaan aankopen. Het was ook het juiste product zoals ik het wilde

Ben zeer goed geholpen, elke als ik een mail stuurde met een vraag kreeg ik heel snel een antwoord terug.

Heel goed geholpen

Was een heel lange levertermijn en ze hebben een goed alternatief aan geboden.

Goeie uitleg, tevreden.

Ben goed geslaagd en geholpen

Lonnekerbrugstraat 102 7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]