Snel en correct

Juiste product heel snel geleverd, binnen een dag

Goed aanbod snelle levering goede ondersteuning

Uitgebreide hydrauliekopbouw voor miditractor samengesteld. Na montage bleek het zweefstandventiel niet goed te werken. Navragen bij klantenservice gaf snel en duidelijk antwoord hoe de montagevolgorde was. Bij verwisselen van de plunjer had ik zelf de fout gemaakt dat een O-ringetje waarschijnlijk niet goed zat. In ieder geval met de hulp en alles voorzichtig terug monteren werkt alles als bedoeld.

slechte service

item gekocht dit werkte niet door een vertalings fout op de website en kon niet meer ingewisseld worden wegens het is al gemonteerd resultaat volledig nieuw moeten kopen om het werkend te krijgen

perfecte levering van het gevraagde product

mijn ervaring is dat ik het zo rap geleverde product op die tijd niet zelf ergens kan gaan aankopen. Het was ook het juiste product zoals ik het wilde

Ben zeer goed geholpen, elke als ik een mail stuurde met een vraag kreeg ik heel snel een antwoord terug.

Heel goed geholpen

Was een heel lange levertermijn en ze hebben een goed alternatief aan geboden.

Goeie uitleg, tevreden.

Ben goed geslaagd en geholpen

degelijk goed materiaal, snel geleverd ondanks feestdagen

Altijd sceptisch als we iets bestellen op internet, wat krijg je geleverd en wat voor kwaliteit is het. Ik was aangenaam verrast over hydrauliek24, materiaal snel geleverd (ondanks feestdagen dag later). Materiaal keurig ingepakt, en ook wat er uit de doos tevoorschijn kwam is echt degelijk en netjes en gewoon exact wat we nodig hadden voor een scherpe prijs, ik zou iedereen die wat op hydraulisch gebied nodig heeft hydrauliek24 aanbevelen.

Goed bedrijf.

Snelle levering, goed verpakt en een redelijke prijs.

snelle bezorging

Bestelling was goed en snel verstuurd

Super duidelijk en overzichtelijk Snel verzonden Prijs technische ook niks van te zeggen

Aanrader degelijke producten

Al vaak bestelling geplaatst bij hydrauliek24 Snelle levering goede service en degelijke kwaliteit aan betaalbare prijs.super top 10

we hadden het product snel nodig en de volgende werkdag was het er al!

Prima producten en snel geleverd

Ik ervaar het bedrijf als een bedrijf met een ruim assortiment en snelle levering, dus prettig.

Redelijk

Alles ging perfect maar ik woon op Curaçao en dat is niet als factuuradres in te vullen op jullie site. Dit is erg lastig ivm de btw teruggave.

tiptop leveringen

alles heel vlug en altyd in orde alle leveringen

Top service!

Pakket afgehaald en ik had nog een onderdeel extra nodig die ik niet kon vinden. Erg goed geholpen en vriendelijke mensen!

matige kwaliteit eigen merk, netjes opgelost

retourfilter 3/4 bsp gekocht. (klacht is netjes afgehandeld en er is een nieuw product aangeboden en kostenloos opgestuurd) de kwaliteit was matig te noemen. De bypass die openen moet wanneer de druk, door een vol filter, oploopt, kon niet open. De veer, die de bypass dicht houdt bij lage druk was zo lang dat deze al compleet samengeperst was. dus verder inveren (lees: bypass openen) kon niet! jammer dat ik dat zelf moest zien en 2 wikkelingen van de veer moest knippen en weer assembleren.

Snelle levering en super service

Snelkoppelingen besteld Bij 1 was een productiefoutje Doorgemaild met foto’s Volgende dag al een nieuwe geleverd . Top Danny

Redelijke prijs

Levering o.k zoals het hoort.

Kloverventiel besteld mooie uitleg in filmpje. Ventiel ging niet terug in neutraalstnd. Gebeld instelling bijgesteld werkt nu zoals het hoort. Kleine lekkage bij kap van overdrukventiel nieuwe afdichtring gemonteerd , nu keurig droog.

Prima in orde.

Goed en gemakkelijk te bestellen. Heel goede kwaliteit onderdelen gehad! Netjes en correct. Alleen de levering via post NL was weer slecht. Maar dat licht absoluut aan post NL. Daar kan Hydrauliek 24 nix aan doen!

Snel en duidelijk

Duidelijke website

Zeer correcte afhandeling.

Op al mijn vragen en duidelijk antwoord, zo heb ik mijn keuze kunnen maken , ook de verzending is heel netjes af gehandeld.

Goed advies en correct

Ik werd goed goed geadviseerd. Daarna prettig afgehandeld.

Lonnekerbrugstraat 102 A

7547 AK Enschede

Over Hydrauliek24

Het assortiment van Hydrauliek24 bestaat uit vele onderdelen en complete hydrauliek systemen voor diverse toepassingen. Bij Hydrauliek24 bent u verzekerd van kwaliteit en garanderen wij onze klanten de laagste prijzen. Producten op voorraad worden binnen een dag geleverd. Voor vragen zijn wij dagelijks bereikbaar op telefoonnummer 053-7113861 of mailen kan ook naar [email protected]