Goed op de hoogte gehouden en snel bezorgd

Ben zeer tevreden

Ik heb een doos wijn besteld bij Boonstra wijnen en dat is uitstekend bevallen. Géén verzendkosten en snelle levering. En ook nog eens de goedkoopste. Ik kom hier zeker nog vaker om wijn te kopen.

Gevestigde naam in een concurrerende markt!

Zeer professioneel en behulpzaam team, uitstekende sortering van mooie wijnen!

Helderheid, duidelijkheid en mooie wijnen.

zeer slechte leveringsbetrouwbaarheid

zending besteld op zaterdag 6 april, op maandag 8 april aangemeld bij PostNL, bezorging aangekondigd voor dinsdag 9 april tussen 09.00 en 17.00, later tussen 13.15 en 15.15, daarna tussen 15.45 en 17.45, daarna tot uiterlijk 22.00, vervolgens opnieuw aangekondigd voor twee dagen later op donderdag 11 april tussen 13.10 en 15.10, uiteindelijk afgeleverd om 12.45, ik was bij toeval iets eerder thuis, anders had ik de zending de volgende dag na 15.00 zelf kunnen afhalen op een afhaalpunt van PostNL, werkelijk beneden alle peil, de abominabele 'service' van PostNL haalt de beoordeling flink omlaag, maar het is de keuze van Boonstra om met deze zeer onbetrouwbare partner in zee te gaan, heel erg jammer!

Speedy Gonzalez

Kent u die snelle muis nog? En dan nu met een mooie doos rose vlak voor het weekend. Top!!

Snelle en keurige service

Overzichtelijke website Snelle respons Stevige verpakking Tijdige levering Nette prijs

Goede sevice

Lekkere wijn

Prima service en kwaliteit

Uitstekende service en goede prijs kwaliteit.

Perfecte levering

Prima voor elkaar

Prima voor elkaar Lekkere wijn en snel geleverd

Subliem!

Snelle levering, vlotte afhandeling. En prima wijnen. Enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat ze niet in België leveren, waar ik eigenlijk woon. Verder zal ik zeker opnieuw bestellen.

top, vandaag bestellen en dan morgen of de dag erna in huis!

top

grote collectie en snel bezorgd

uitstekend

mooi assortiment tegen goede prijzen

hebben mooie wijnen (naar mijn smaak) in alle prijscategorieën. Daarnaast goede en snelle service. Ook als een keer iets niet helemaal goed gaat, wordt het direct hersteld Meer dan tevreden

Snelle levering zoals afgesproken

Niet de meest gangbare wijn in Nederland besteld, maar via Boonstra was het snel en correct geregeld.

Heerlijke wijnen

De wijnen zijn heel goed en werden thuis netjes bezorgd.

Het gaat om kleine maar belangrijke zaken!

Ieder bedrijf kan, wanneer je verstand van wijn hebt en weet wat je wilt kopen, 12 flessen wijn leveren. Daarin kun je je niet onderscheiden. Maar wel als er door toedoen van PostNL onze nationale ‘trots’ weer eens iets fout gaat. Dan is op een klantvriendelijke manier blijven communiceren van hert grootste belang. Bij Boonstra verstaan ze die kunst! Complimenten.

Prima levering!

Mooie fles port besteld, en die kwam keurig netjes op tijd aan

snelle levering, wijn precies als omschreven

Mooie houterige Chardonnay met mooie vanille smaak. Niet te zwaar.

Snelle bezorging en goede prijzen!

super goed

heb voor het eerst bij u besteld via de website ben dik tevreden over de wijn en de levering

De wijn kwam een paar dagen later en ik werd netjes gebeld.

snelle bezorging en topwijmen

snelle bezorging en topwijmen

Heldere communicatie, netjes gebeld over bestelling.

Heldere website. Makkelijk bestelproces en keurig gebeld dat levering een dag later zou komen. Keurig.

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.