Gewoon goed

Bestelling gedaan--na 2 dagen in huis--keurige doos.

Super vriendelijk, fijne en snelle service!

Bij het bestellen ervoor gekozen de bestelling op te halen. Vrijwel direct te horen gekregen dat de flessen klaar stonden. Super vriendelijk, goede service. Ik ga hier zeker vaker komen!

Voldoet

Overzichtelijk, snel en mooi assortiment

Overzichtelijk, snel en mooi assortiment Met een prima uitleg over de wijnen. Hoe leuk zou het zijn als er een combinatie gemaakt kan worden met spijzen dus een soort wijnadvies.

De levering was vertraagd waardoor er geen 5 sterren zijn.

Correct, bereikbaar en snel

Heerlijke wijn besteld, helaas in eerste instantie de verkeerde. Daarna gebeld en mijn wijziging werd eenvoudig aangepast en verwerkt. Daarna ben ik nog netjes terug gebeld. Is fijn in dit digitale tijdperk

Makkelijk te bestellen, prompte levering

Bestellen via de website gaat makkelijk. Levering volgt prompt. Eenmaal was levering 1 dag vertraagd, toen ontvingen we direct mail van deze vertraging. Uitstende opvolging, erg blij mee. En meest belangrijke: de wijn is erg lekker!

Heerlijke wijnen, goede prijs/kwaliteit, en snelle bezorging!

Supersnel geleverd

Mijn eerste ervaring met Boonstra wijnen was prima. Lekkere wijn uitgezocht en supersnel geleverd. Ik ga zeker meer van hun afnemen.

Goede en snelle levering.

De bestelde wijn was ik al bekend mee, de levering was snel en goed. Fijn dat er een keuze voor een pakketpunt was.

Zeer snelle bezorging

Wijn besteld die we in Groede in een restaurant hadden gedronken. Heerlijke wijn en bezorgd de volgende dag. Super service!

Bestelde wijn was niet meer volledig voorradig, belde meteen en kwam met een zeer goed alternatief. Hierdoor ook geen vertraging in de levering, Super service!

Ik bestel regelmatig wijnen deze keer bij Boonstra, zeer prettige ervaring, makkelijk bestel menu via de computer, en een zeer snelle levering van de Bernardus Roses , dus zeker 5 sterren waard, mooi bedrijf om zaken mee te doen.

Netjes en snel afgeleverd

Snelle levert en Ontzettend vriendelijk personeel

Mijn pakket ging via postnl, hij werd verstuurd op een tijdstip dat ik niet thuis was en is daarna naar een aflever punt gegaan. Meneer belde mij om dit door te geven. Het pakket kwam in een mooie, stevige doos aan. Ik ben tevreden!

Netjes verpakt

Een paar flessen wijn besteld en kwamen netjes verpakt aan. Bezorgdienst heeft het wel 2 dagen later bezorgd dan gepland.

Geen

Kan nog niet delen geen pakket ontvangen is retour naar jullie

Niet best

Op foto ziet het er heel mooi uit. Maar in werkelijkheid is het heel simpel in elkaar geniet en is het hout heel grof

Uitstekend. De juiste wijn en snel geleverd

Mooie herinneringen.

Lekkere wijn en snel geleverd

Goede webshop en een mooi gevarieerd aanbod. Heerlijke wijnen, snelle service en een keurige levering. Een heel prettig en betrouwbaar bedrijf.

Heerlijke wijn besteld en binne 2 dagen geleverd

Heerlijke wijnen, eerlijke omschrijving van wijnen!!

Echt verstand van wijnen, goed omschreven qua smaak en kwaliteit!

extra documentatie , stuk chocola 100% cacao ,

Werd zelfs nog even gebeld, omdat mijn bestelling een dagje later kwam.

Makkelijk bestellen,zeer snelle levering. Alles netjes verpakt.

Dokter Welfferweg 11 F

3615 AK Westbroek

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.