Goed product en super service!

Fijn product, goede service en overzichtelijke site.

Zeer goede service en vriendelijk.

Vriendelijk en snel ook nadat ik verkeerde postcode had gegeven heel snelle levering, top.

Prima duidelijk en goed geregeld

Super geregeld, snel antwoord op mijn mails en volgende dag mn pakketje kunnen ophalen Stond klaar voor het rolluik.

Goed contact via email

Mijn favoriete wijn voor een redelijke prijs zonder verzendkosten als ik voor €50,00 bestel, prima deal

Top. Snel, gemakkelijk en een mooi assortiment

Goede website, mooie wijnen. Snelle levering, keurig verpakt

Heerlijke wijn en heel snel geleverd

Top !!

Snlele levering, goed verpakt zeer tevreden !

Vriendelijk en kwaliteit

Bij Boonstra is het echt altijd goed! Mooi aanbod, prima prijzen, snelle verzending en vriendelijke communicatie.

Altijd iets goeds onder de kurk dankzij Boonstra.

Bestellingen via de website worden direct, persoonlijk en vriendelijk afgehandeld. Voor elk probleem wordt een oplossing gevonden! Bezorging is nooit een bezwaar! Helemaal top!

Goede service en gezellig aan de telefoon!

Super snelle correcte levering

Na het bekijken van de website, hier mijn wijn besteld. Omschrijving klopte met mijn smaak beleving. Omdat je per fles kan bestellen 2 andere flessen extra besteld om te proeven, deze viel iets tegen tov de inschrijving. Tevens een handgeschreven persoonlijk bedankje in de doos erbij wat zeer attent is.

Keurig!

Duidelijke website. Bestelproces is vlot en simpel. Stevige doos waarin artikelen onbeschadigd bezorgd worden. Met een persoonlijk kaartje erbij, leuk!

goede wijnen

snelle levering en de wijnen zijn erg goed

Klanttevredenheid ten top!

Niet alleen werd er vriendelijk gebeld wanneer de bestelling benodigd was. De bezorger kwam ook nog uit eigen beweging naar boven om te helpen de wijnen te dragen. Wij zijn enorm tevreden en blijven voor onze events zeker bij Boonstra bestellen.

Snel geleverd en de wijn lekker

Top service en snel geleverd!

Voor de tweede keer hier een rosé besteld die nergens anders te koop is. Top service en snel geleverd.

Heerlijke wijnen, goede klantenservice

Ik heb hier meerdere bestellingen geplaatst en naar volle tevredenheid. Mooi assortiment van Italiaanse wijnen. Een keer was een keuze niet op voorraad en werd ik gebeld en in overleg werd een lekkere vervangende wijn gekozen. Netjes geregeld. Ik blijf hier bestellen.

Zeer goed in alle opzichten.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Prima wijnhandel.

Goede wijn voor een prima prijs. Vlotte levering.

Handige site en goed geregeld

Bestellen ging eenvoudig en snel! Was top geregeld.

Snel geleverd, goed assortiment

Goede wijn supersnel bezorgd

Goede prijs kwaliteit snel in huis

Persoonlijk kaartje leuk!

Snel producten ontvangen met leuk persoonlijk kaartje!

Perfect geregeld

Na mijn bestelling is de order snel geleverd, netjes verpakt en vergezeld met een handgeschreven kaart.

Mooie wijnen, snelle levering

Mooie wijnen, snelle levering

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.