De wijnhandel is perfect, het versturen met PostNL een ramp.

Helaas is de leverring met PostNL totaal mis gelopen. terwijl ik thuis vrijdag tussen 11.00 en 13.00 uur wachtte kreeg ik om 12.28 uur de volgende email. Je pakket gaat naar een PostNL-punt Beste ontvanger, De bezorging is niet gelukt vandaag. Daarom brengen we je pakket naar een PostNL-punt in de buurt. We laten je snel weten waar en wanneer je het kan ophalen.

Beste Johan, Dank voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd. We gaan dit vanzelfsprekend aankaarten bij PostNL. We hopen dat je snel weer bestelt voor een herkansing! Wieger | Boonstra Wijnen

Zeer vriendelijke, goede service en fijne communicatie!!

Zeer vriendelijke, goede service en fijne communicatie!!

Genieten van goede wijnen

Makkelijk bestellen en snel leveren van geweldige selecte wijnen. Snelle service

Prima service en prijs/kwaliteit

Niks op aan te merken, alles helder en duidelijk. Met aantrekkelijke prijzen en aanbod.

Bijzonder lekkere wijn bij Boonstra. En direct op de stoep.

Mooie persoonlijke selectie wijnen en supersnelle levering. Voor je het weet, is het in huis.

Het enige wat mij stoort is dat in een paar maanden tijd het aantal flessen dat je moet bestellen om gratis verzending te verkrijgen omhoog is gegaan van 8 naar 12.

Hi Marja, Dank voor je trouwe klandizie, review en je punt van aandacht. Door corona en nieuwe wetgeving zijn de kosten voor verpakking en verzending hoger geworden. Dat wilden we niet doorbelasten door iedereen verzendkosten te laten betalen. Daarom hebben wij ervoor gekozen om de besteldrempel te verhogen. Ik hoop dat dit het iets duidelijker maakt. Wieger | Boonstra Wijnen

Mooie wijnen, mooie aanbiedingen en persoonlijk contact

Nu een paar keer wat lekkers besteld, wordt keurig geleverd. Eé keer een foute levering gekregen en dat was met 1 belletje opgelost.

Prima wijn.

Heerlijke wijn. Goede service

Zeer goed!

Ik had een wijntje kado gehad dus dit lekker wijntje ff opgezocht op het internet. Cantine Sacchetto pinot Grigio L’elfo 2020 Dit een zeer zachte pinot Grigio Ik kwam op de site van Boonstra wijnen terecht deze was ook nog eens in de aanbieding! Meteen besteld en was zeer snel geleverd!

service en kwaliteit

Bestel al enige tijd wijnen bij Boonstra. Tot volle tevredenheid. Mooie wijnen voor hele schappelijke prijzen! Nu zat er een fles witte wijn bij die een kruk smaak had. 1 mailtje er aan gewaagd en binnen een paar dagen had ik zonder moeilijk te doen een nieuwe fles wijn. Dat noem ik goede service!!!

Lekkere wijn

Deze wijn is voor mij een topper (sacchetto pinot grigio) Hij blijft mij verrassen.

Snelle levering en prettige site

Bestellen ging makkelijk en snel. Jammer dat Post.nl heeft verzaakt mbt de levering. Duurde 4 dagen en moest pakket zelf afhalen ipv thuisbezorgen, maar daar kan Boonstra niets aan doen.

Snelle levering voor een prima prijs

Makkelijk te bestellen en een goede prijs voor heerlijke rose! De bezorging gaat snel

Uitstekende wijnen, divers aanbod en hospitality zoals het hoort!

Een bijzonder mooi aanbod van wijnen, die niet op de gebruikelijke plekken elders te verkrijgen zijn. Van vrienden krijg ik altijd de vragen waar ik mijn lekkere wijnen haal. Vriendelijke omgang met klant en snelle bezorging.

Positief

Netjes en op tijd

Goed verpakt

Snelle levering van goede wijn

Snelle levering van goede wijn en de mogelijkheid om zelf een afhaalpunt te bepalen. Dus ook bezorging bij ons vakantiehuisje….

12 flessen rosé besteld welke een lange levertijd hadden. Na de bestelling werd ik gebeld aangezien de levertijd (zoals aangegeven op de website) tegen de 6 weken liep, met de vraag of een andere rosé in dezelfde soort zou willen hebben, en dat het geen probleem voor hen was dat deze in een iets duurdere klasse lagen. Top service, hier gaan we zeker vaker bestellen!

dit keer slecht!

Het bezorgen van de wijn leek nergens op. PostNl beweerde dat we niet thuis waren (dat was niet waar) en ik kreeg een email dat de wijn bij Primera was bezorgd. Ik naar Primera (wel een paar straten verder!). Geen wijn. Een dag later weer een email: sorry , we hadden ons vergist , de doos wordt vandaag bij Primera bezorgd. Ik weer naar Primera: geen doos. Weer een email: morgen zal de doos bij Primera bezorgd worden. Ik dus de volgende dag voor de derde keer naar Primera en ja daar was de doos. Ik ben 81 jaar, heb veel last van mijn rug en die doos moest dus door iemand anders naar de auto gebracht worden. Thuis weer uitladen. Als dit een volgende keer weer zo gaat, laat ik de doos bij Primera staan en vraag ik restitutie van het betaalde bedrag.

Erg vervelend dat de bezorging van uw bestelling door PostNL deze keer compleet fout gaat. Wat de reden ook is, zoals u uit ervaring van uw vorige bestellingen weet kan het ook anders. Wij zullen dit zeker melden bij PostNL. Geniet van de wijn en tot de volgende bestelling!

Snel geholpen, ook telefonisch, ondanks negatieve ervaring met PostNL

Wilde graag deze rosé, eindelijk 1 die ik echt lekker vind, zal hier ook blijven bestellen, door rare bezorging door PostNL telefonsich contact gehad en werd goed geholpen aangezien het bedrijf hier ook niks aan kon doen. Maar vanmiddag eindelijk de rosé ontvangen.

Snelle levering en het meest belangrijke, goede wijn.

Zeer snelle levering!

wijn die ik zocht in het assortiment!

Sachetto is heerlijk en service is goed

De sachetto pinot grigio ergens gehad , was een heerlijke drank Op diverse sites gekeken waar deze te krijgen was en onder welke "voorwaarden "om te bestellen Hier uit gekomen en de gratis bestelling bij een bepaald bedrag viel hier als beste uit de bus In de toekomst als onze flessen op zijn zeer zeker weer bij jullie bestellen Ook de bestelling verliep vlotjes en was binnen 3 dagen in huis

Snel en correct

PrimA

De eerste bij Boonstra en de ervaring is orima

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.