Prima op alle fronten

Lekker en op tijd

Erg goed

Ben telefonisch benaderd voor overleg en de bestelling is prima afgehandeld.

Heerlijke kwalitatieve wijnen, snelle bezorging!

Heerlijke kwalitatieve wijnen, snelle bezorging!

Duidelijk en snelle levering

Prima op tijd geleverd. Prima!

Heel goed geadviseerd

Ik, totale wijnleek, wilde een wijnliefhebber een goede fles cadeau doen. Telefonisch heeft Wieger mij een wijn geadviseerd die ‘niet kon missen’. En hij miste inderdaad niet, de fles viel goed in de smaak!

Heerlijke wijn in prachtige verpakking !

Levering oké

Zo hoort het

Op zoek naar een Grappa zoals die ene, wie kent dat gevoel niet.. Toch naar even bellen om feedback te krijgen. Keurig en vriendelijk te woord gestaan en direct een bestelling geplaatst die dag er na precies zoals aangeven bezorgd werd. Al met al een plezierige ervaring dus deze sla ik op

Prima verpakt en verzorgt en op tijd bezorgd.

Prima verzorgde verpakking en op tijd bezorgd

Vandaag besteld, morgen in huis

No nonse bij Boonstra Wijnen. Overzichtelijke website. Prima wijnen voor een prima prijs. en snel geleverd. Aanrader.

Perfect en snel geleverd

Boonstra heeft wijnen die nergens anders te krijgen zijn. Donderdags besteld en vrijdags al geleverd

Geen aanmerkingen, snelle levering, goede prijs

Idem

Goede service, snelle levering

Heerlijke wijn, gemakkelijk besteld en geen verzendkosten!

De wijn leeft

Je wordt door Wieger Boonstra meegenomen de wijngaarden in en maak je kennis met de wijnmaker, de familie en de omgeving. Proeven in je hoofd, voordat de fles open is... da's mooi toch!?

Vanuit huis besteld, snel thuisgeleverd

Heerlijke wijn keuze en betaalbaar

Prima leverancier

Doet wat hij moet doen Af en toe e-mail met aanbiedingen maar niet storend.

Goede servies

Heel snelle leve levering. En de flessen waren goed verpakt

Prima service en heerlijke wijnen

Zeer tevreden. Heerlijke wijnen en uitstekende service. Zeer snelle levering aan huis op de dag die ik wenste. Ga hier zeker nog eens bestellen.

Perfecte afhandeling van bestelling!

Bovenstaande zin spreekt voor zich!

Afspraak is afspraak

De wijn die ik kocht had ik in een restaurant geproefd! Dus op zoek naar een leverancier! Gevonden bij Boonstra! Doosje besteld en volgens afspraak nerje op tijd geleverd! Betrouwbaar dus !

Altijd lekkere wijn en snelle levering

Verkeerde wijn geleverd, maar zeer netjes opgelost!

We bestellen wel vaker wijn bij Boonstra. Goede Italiaanse wijnen en, in tegenstelling tot andere aanbieders, ook nog voor een leuke prijs. Dit keer hadden we i.p.v. witte wijn rode wijn geleverd gekregen. Na dit via email gemeld te hebben, ging al na een paar minuten de telefoon. We konden de wijn terug sturen en zouden de volgende dag de witte wijn ontvangen. Voor het ongemak zat er zelfs nog een klein flesje bubbels bij. Toen we per ongeluk 6 flessen wijn hadden geretourneerd i.p.v. 7 flessen, boden we aan om deze gewoon te betalen boven op de rekening. Het was tenslotte onze fout. Als reactie kregen we dat dit niet nodig was en dat we de fles rode wijn gewoon mochten houden. Dat is nog eens service! Kunnen vele webshops nog wat van leren. Een echte aanrader dus! En niet geheel onbelangrijk: de wijn is ook nog eens heerlijk.

Snelle en keurige afleveringen.

Ben nog niet zo lang klant maar de leveringen zijn zeer correct afgehandeld.

Helemaal top

Goed assortiment, heerlijke wijn en snelle bezorging.

Je merkt direct online dat de selectie van wijnen door kenners is gedaan. Als het dan nog eerder wordt bezorgd dan verwacht én de 1e fles smaakt direct heerlijk, dan is Boonstra wat mij betreft een blijvertje!

Great selection of hand-chosen Italian Wines

Nice people, fabulous selection of wines in various price ranges. Speedy, friendly delivery and service. Highly recommended.