Snelle levering na bestelling, maar ook verrassend een dag eerder dat vermeld.

Uitstekende service.

Super snelle levering, was volgende ochtend al in huis

Heerlijke cherry

Heerlijke sherry voor een eerlijke prijs.

Uitstekende service en bereikbaarheid

Uitstekende service bij levering en betaling. Ook goed telefonisch bereikbaar bij vragen, hetgeen je bij webwinkels zelden tegenkomt

Levering prima geregeld.

De wijnen moet ik nog proberen maar levering was prima. Een oprechte tip: als jullie er een op zich leuk presentje bij doen, doe dat dan niet van flutkwaliteit. De kurkentrekker valt zowat uit elkaar als je er naar kijkt. Dat doet het beeld dat klanten van jullie hebben geen goed….

Kwaliteit en service is top

Snel kunnen vinden wat ik zocht op de webshop, makkelijk besteld en bezorgd. Echt een aanrader.

waardeloos

Ik heb mijn bestelling 3SUADM269942569 NOG STEEDS NIET

Beste Joop, Dank voor je review. We hebben inmiddels contact met je gehad over de problemen met de bezorging van je bestelling door PostNL. Ik hoop dat je de vandaag opnieuw verstuurde wijnen snel ontvangt. Met vriendelijke groet, Wieger Boonstra

Beetje ver weg maar verder prima. Wel een leuke rit door Nederland. Ik ken het assortiment van Boonstra niet. Ik kan daarom geen verder oordeel geven. Graag de mogelijkheid geven om cookies te weigeren, vooral de cookies onder het kopje "delen met partners".

Prima levering

Besteld, betaald en netjes afgeleverd. Het was een heerlijk wijntje

Vlotte service.

De bestelling werd zeer snel verwerkt. Helaas kost het Post.NL vijf dagen om de bestelling te bezorgen.

Snelle levering en prima wijn.

Erg service gericht

Toen bleek dat de door mij bestelde wijnen niet allemaal te leveren waren, kregen we een prachtig alternatief aangeboden en geleverd.

Goede communicatie en snel leveren

Goede wijn en goed geleverd

Zie boven

Snelle levering, prima wijn

Heerlijke witte wijn besteld

Goed geregeld!

service øke na verkeerde bestelling door ons

zie boven

Top service en snel geleverd

Nadat de eerste bestelling niet aan kwam via PostNL contact opgenomen met Boonstra en werd zonder probleem mijn bestelling nogmaals opgestuurd, volgende dag al in huis. Fijn opgelost en ik bestel een volgende keer weer bij Boonstra!

Bezorging PostNL beneden alle peil

De bezorging werd 2x op het laatste moment verplaatst. Ivm de leeftijdscontrole moest ik thuis zijn terwijl ik buitenshuis werk. Anders kon ik het pakket ophalen. Wat is dan nog het voordeel van online bestellen?

Snel en lekker

Dit was mijn eerste bestelling bij Boonstra omdat ons favoriete wijntje niet meer leverbaar was bij onze lokale wijnhandel. Het was een snelle levering, correcte afhandeling dus we komen zeker terug.

Goede wijnen. Helaas verlengde levertijd

De wijnen waren prima en goed geleverd. Echter, de levering was 3 keer uitgesteld waarbij de 3de keer werd teruggedraaid. Uiteraard ligt dit aan post.nl . Indien dit proces beter was verlopen, had ik de wijnen nog in het weekend gehad voor het feestje waarvoor het bedoeld was.

Grote selectie wijnen en top bezorging

Precies de wijn die ik zocht en snelle bezorging. Erg tevreden.

Hele fijne service & heerlijke wijnen!

Heerlijke wijnen besteld. Van een aantal het 'normale' label ontvangen, maar de reserva besteld. Dit werd zeer snel opgelost doordat diezelfde week in persoon de flessen omgewisseld werden aan de deur :)

super

keurige behandeling, duidelijk en snel geleverd

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.