Prima service.

Prima! Via de website besteld, duidelijke bevesting ontvangen, met factuur, en conform afspraak bij mij thuis geleverd!

Snel en top afgehandeld!

Snel en top afgehandeld!

Zelfs tussen de feestdagen snelle verzending

Op 30-12-2020 bestelling geplaatst. Deze werd bezorgd op 02-01-2021.

Super snelle levering

Ik bestel regelmatig online wijn. Dikwijls komen ansdere web web shops hun afspraken niet na en wordt er veel te en slecht ingepakt geleverd ( flessen stuk). Bij boonstra top service. Dank hiervoor

Altijd betrouwbaar, altijd goed!

Bestellen op de site. Binnen een half uur een persoonlijke reactie! Altijd een prettige manier van aflevering. Wat kun je nog meer wensen!

Jammer dat jullie het kaartje er niet bij hadden gedaan.

Ik had nog gemailt of jullie een er een kaartje bij konden doen. Het was als verassing voor vrienden. Toen de bestelling aankwam, zat er geen kaartje bij en ze moesten jullie bellen om te vragen van wie het kwam. Jammer, kleine details maken het verschil. Wijn was verder prima en een goeie prijs.

Hi Marcha, Dank voor je review. Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses voor het ongemak. De e-mails en de webshop bestellingen komen binnen op verschillende e-mailadressen. Helaas is daarbij niet tijdig de e-mail met jouw tekst gekoppeld aan jouw bestelling. Als je bij een volgende bestelling de tekst invult in het boodschap-veld op de betaalpagina gaat het de volgende keer zeker goed. Groet, Wieger Boonstra

Uitgebreide wijnkeuze, goede prijs/kwaliteit, snelle verzending!

Ik was op zoek naar mijn speciale wijn! Bij Boonstra Wijnen kon ik deze vinden tegen een scherpe prijs. Daarnaast, ondanks de drukke kerstperiode, toch super snel verzonden! Heel veilig en netjes verpakt. Kortom: een zeer tevreden klant!!

Op 28 december besteld en 30 december in huis.

Gezellig bedrijf

altijd gezellig zet zo als de Italiaan

In een woord; geweldig

Vlotte levering, precies zoals het hoort. We komen op zeker weer terug.

Topwijn voor redelijke prijs

Mooie wijn uitgezocht. Op tijd geleverd. Uitstekende kwaliteit!

Snel en goede service

aanrader

Snel geleverd!

Besteld en de volgende dag in huis!

Ik heb meerdere malen besteld bij Boonstra wijnen, de bestelling werd altijd binnen 2 dagen bezorgd, erg fijn.!

Goede service, snelle levering

Lekkere port en super snel geleverd! Bedankt!

Geweldig fijne, persoonlijke en snelle service

Omdat het digitaal niet lukte, heb ik Boonstra Wijnen gebeld en ik werd alleraardigst geholpen. ook is ervoor gezorgd dat het cadeau de volgende dag meteen werd bezorgd. Hele fijne service, goed advies en een blijvertje wat mij betreft!

top geregeld

zeer snelle en correcte levering

Ondanks de drukte bij Postnl kwamen onze bestelde wijnen mooi op tijd binnen! De Sparkling Tea is trouwens een echte aanrader voor zwangeren of mensen die überhaupt geen alcohol drinken. Mooie fles om te poppen tijdens oud en nieuw en andere feesten!

super goed

er was iets mis gegaan maar na 1 mailtje direkt de volgende dag opgelost! Super goed

Mooi assortiment wijnen en bubbels

Goeie eerlijke prijzen, duidelijk overzicht en correcte smaakomachrijving

Super snel en netjes bij de klant afgeleverd

Eerst even voor 1 klant een test gedaan maar dat ging zo snel en netjes dat ik vervolgens voor meerder klanten direct bij hun thuis een relatiegeschenk heb laten bezorgen.

Informatieve website en vlotte bezorging

Doordat je zo uitgebreid kan filteren vind je altijd een passende wijn bij Boonstra. Mijn 4 verschillende flessen en een Port proeverij waren heel schokbestendig ingepakt en vlot bezorgd.

Prettige partij om te bestellen

Ik vond het een overzichtelijke site, mooie wijnen en snelle levering. Kortom ik ga zeker nog een keer bestellen. Ik werd alleen een tikkie onvriendelijk aan de telefoon geholpen maar miss was dat een momentopname. Mvg,

Lekker, ruime keuze, snelle levering

Zie boven.

Bestelling netjes en op tijd

Zelfs tussentijdse verandering van bestelling en nieuwe factuur, geen probleem en correct afgehandeld.

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.