Snelle service, vriendelijke bezorging, heerlijke wijn

Snelle bezorging

Goede service en heerlijke wijn. Van de 8 bestelde ben ik aan de derde fles Domaine Guillaman toe. Lekker bij het eten.

Prima wijnen

Breed assortiment van witte en rode wijnen uit Italië. Makkelijk bestellen en een snelle levering. Top.

Voor herhaling vatbaar!

Uitgebreid assortiment aan wijnen, wanneer je een van de mooie wijnen in je winkelmand plaats krijg je ook nog eens suggesties voor andere heerlijke wijnen. De levering was erg snel en heel netjes verpakt met een mooi informatie boekje over Boonstra wijnen en informatie over alle soorten wijn.

Excellent service

Fast delivery, wide assortment. Thank you!

Duidelijk, snel en goed verzorgde bestelling.

................

Uitstekend!!

snelle bezorging, mooi ingepakt & lekker makkelijk afrekening procedure! helemaal TOP!!

Klantvriendelijk

Op zoek naar goede wijn, terechtgekomen bij Boonstra wijnen via wine-Search. Door de overzichtelijke site, het goede en snelle contact hadden we de wijn 1 dag later in huis. Mede door een aangename verrassing ;) heeft Boonstra wijnen bij ons de gunfactor verdiend.

snel en betrouwbaar.

Vlotte en correcte service

Eenvoudige bestelproces via de site. Wijn werd vlot bezorgd in stevige verpakking en track and tracé. Voor herhaling vatbaar.

De heerlijkste amaretto op advies van vrienden gevonden bij Boonstra. Eenvoudig besteld en snel geleverd !!

Snel kunnen bestellen

Ik zocht een bepaalde wijn. Deze vond ik bij Boonstra op de website. Bestelling geplaatst voor 15.00 uur en volgende dag bezorgd. Zeer snel dus en dat wil je met een lekkere wijn!

Vriendelijke firma

Hele snelle service

Ik ben zeer tevreden. Een bepaalde track&trace was niet doorgekomen maar ze gingen meteen voor mij aan de slag om hem te fixen en alles te regelen. De wijn was fantastisch!

Super service en, uiteraard, heerlijke wijnen

Ik heb Boonstra ontdekt na een tip van vrienden en inmiddels alweer een aantal bestellingen verder. Leveringen zijn snel, stipt en de kwaliteit van de wijnen is voortreffelijk! Ook is men zeer flexibel en mochten wij onlangs een rondleiding van de heer Boonstra genieten. Wat een fijn bedrijf met alles wat je hartje begeert op het gebied van wijnen.

Snelle bezorging en prima verpakt

Via Google een wijn gezocht en deze werd binnen 2 dagen bezorgd.

prettig en snel bedrijf

efficiënt, snel en voortvarend. goede website en rappe levering

Super selectie

Zij hebben en super selectie, maar helaas had ik en lever tijd gekozen, en die word eer ignored. Gelukkig was het en kleine Bestelling, dus geen probleem voor de Buren, maar niet goed als jij iets anders hebt gekozen.

Beste Benedikt, Dank dat je de moeite hebt genomen om een review te geven. Vervelend dat het niet is gegaan zoals het hoort. We pakken jouw aanmerking op en gaan ermee aan de slag om het in het vervolg beter te doen. Goed om te horen dat ons assortiment wel naar wens is, ik hoop dat je later weer bestelt om ons opnieuw de kans te geven het dan 100% goed te doen. Met vriendelijke groet, Wieger Boonstra Wijnen

Fijne, duidelijke site en houd zich aan de afspraken

Nadat we een heerlijk wijntje (Sacchetto Pinot Grigio blush) in een restaurant gedronken hadden, wilde ik deze wijn thuis ook kunnen drinken. Via google kwam ik terecht bij Boonstra Wijnen. Ik vind het een duidelijke en fijne site, waarbij het bestelproces ook goed verliep. Zoals gezegd, voor 15.00 u besteld de volgende dag geleverd. Het viel me op dat de wijn stevig, luxe en mooi verpakt was. Inmiddels heb ik al 2 bestellingen gedaan. De wijn is zo lekker, dat hij te snel op is :) Ik blijf zeker bij jullie bestellen. Ga zo door.

Mooie wijnen voor een goed prijsje

Snelle levering, lekkere betaalbare wijnen. Aan te raden!

Heerlijke wijn en snelle bezorging

Na de snelle bezorgservice heb ik kunnen genieten van de Anselmi San Vincenzo Bianco '19. Dit is een heerlijke witte wijn uit Veneto waarvan de kwaliteit de prijs totaal teniet doet. Het openen van zo'n fles garandeerd een geslaagde avond

Topservice én Topkwaliteit wijnen!

Heerlijke wijnen, genoeg diversiteit. Veel wijnkenner, leuke open (wijnproef-) dagen. Hier zitten mensen die dit met hun en passie doen, en dat proef je! Daarnaast altijd snelle levering en goede service, maatwerk op de persoon wanneer nodig!

Snelle levering, prima communicatie

Vlotte levering en goede communicatie. En heerlijke wijn, maar dat is dan weer te danken aan de wijnmakers ;)

Snelle levering en keurig verpakt

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.