Top producten

Top producten

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering ruime keuze

Heel veel keuze. Snelle levering.

Goede prijzen en snelle service

Snelle, goede levering!

Snel, goed verpakt en duidelijke communicatie!

Top Leverancier

Ik bestel regelmatig wijnen en deze worden altijd zeer spoedig geleverd en top kwaliteit!

goede en vriendelijke service

snelle levering en redelijke prijzen

Super service en snelle levering

Heb voor verschillende gelegenheden wijn besteld wat snel werd geleverd. Netjes verpakt en heel afgeleverd. Zelfs het verkeerde en het vergeten keurig afgehandeld Top

Super makkelijk besteld!

Goede prijs een attente persoonlijke notitie bij de bestelling.

Lekkere wijn, snelle levering

Jammer dat de levering niet inner avond geleverd is terwijl daar welkom gevraagd was

Super.... besteld, volgende dag binnen!

Ik hou ervan ik zag nog 2 flessen witte wijn staan dacht chips ik krijg van het weekend visite, gaan we niet redden..... volgende dag binnen, helemaal mooi

geweldig

mooie wijnen snelle service . hoef niet te veel te bestellen om gratis thuis te laten bezorgen . goede aanbiedingen .

snel en betrouwbaar

Bestelling on line gedaan en laten bezorgen op een ander adres: als gelukwens. 2 maal gebeld om zeker te zijn dat alles goed zou verlopen. Bijzonder prettig en vriendelijk te woord gestaan.

Prima en snel geregeld!

Keuze prima. Bestelling netjes en vlot ontvangen. Voldoende om tevreden op terug te kijken.

Alles naar wens

Snelle levering en netjes en degelijk verpakt. Topper!

Alles snel en correct. Goede prijs

Compleet goede ervaring met dit bedrijf

Heel goed en vriendelijk

Ik werd telefonisch erg vriendelijk geholpen. Hele fijne ervaring

Goede service, snelle levering

Levertijd zou minimaal 3 werkdagen in beslag nemen, maar toch was de bestelling 2 dagen later al binnen, klasse service

Super service!

Erg correct! Erg tevreden!

Prima snelle levering

Keurige levering met een leuke kaart erbij

Snelle levering, per abuis kreeg ik de verkeerde wijn. (Zelfde wijnhuis) geleverd. Op mijn mail kreeg ik een snel antwoord en een prima oplossing. Ik raad zeker aan hier te bestellen.

Snel gevonden, makkelijk besteld en snel en correct geleverd.

Eerste bestelling bij Boonstra vanwege een door mij gezochte wijn. uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.