Heerlijke Kopke port

Snelle levering van een proeverij van Kopke Port.

Goede wijnen en prima dienstverlening

Mooi assortiment en een goede en snelle levering

Snel levering

Wijn besteld deze is op tijd bezorgd.

Mooie producten en correct geleverd

Wordt vervolgd

Snelle levering goede prijs,

LS. de prijs is prima en de levering uitermate snel. Blij me.!

Zeer klantvriendelijk, uitstekende wijnen

In de winkel in Westbroek nam men alle tijd voor mij. De wijnen waren stuk voor stuk voltreffers. De Glupwijnen van Longavi zijn echt ontdekkingen en de Beaujolais was in de roos. Joost Maas

Betrouwbaar en volgens afspraak

Alles klopt, bevestiging , afgesproken tijd en gelukkig ook de bestelde wijn :-)

Fantastische snelle service!!

Ben een aantal jaar geleden bij een wijnhuis in Italië geweest, wijn nergens te vinden. Behalve bij boonstra! Top assortiment

Na bestelling volgende dag geleverd, juiste product en goed verpakt!

perfecte service

Goed verpakt, snelle levering

Prima assortiment

Ik kon vinden waar ik op zoek was, een prachtige wijn uit de Franciacorta streek in Italië. De afhandeling en levering waren snel, de prijs gunstig.

Super, snel levering

Prima ervaring. Super snel levering niets op te merken

Great wine , and excellent communication and delivery

Manage to find a great Portuguese wine Mirabilis Reserva Branco 2020 in stock : this wine is quite popular and not easy to find anymore. So a compliment to the offer in the website As there was a small delay in the delivery, I received a call communicating that

Snelle en goede service

Makkelijk bestellen en rap geleverd.

Bijzondere Nederlandse wijnen op voorraad, belde zelf nog even naar ons voor afstemmen

We hadden een Nederlandse aperitief wijn besteld, die beviel uitstekend en was snel op, nieuwe bestelling geplaatst, maar ze hadden er nog maar 2 ipv de bestelde 3, ze belden persoonlijk en gaven advies om deze wijn alvast te reserveren voor volgend jaar, ivm kleine oplages. Daarvoor dank!

Ik zocht iets speciaals en vond het meteen!

Een speciale Port wilde ik graag hebben. Jullie hadden precies wat ik zocht. Heel snel en mooi verpakt verstuurd. Heel blij mee.

Mijn bestelling bleek niet compleet geleverd. Zoiets kan natuurlijk gebeuren. Na w'app contact met Wieger is de ontbrekende fles meteen nageleverd. Wieger reageert snel en adequaat op berichten via w'app en handelt daar ook naar. Prima service dus.

Top geholpen

Snel vriendelijk makkelijk

Fijne en lekkere wijnen, mooie prijzen en snelle bezorging.

Prima Service!

Snelle reaktie en levering!

Uitstekend!!

Fijne mensen, zeer goed contact gehad en de wijnen die ik besteld had snel geleverd en ondanks de drukte bij postnl toch op tijd ontvangen voor oudjaar!! Ook zeer goed verpakt!! Echt meer dan tevreden!!

Bij BoonstraWijnen heb ik mijn favoriete Van Nahmen Prosecco uit Duitsland gevonden. De flessen zijn op de dag van bestelling verstuurd, maar helaas heeft postnl ze twee dagen vastgehouden en daardoor werden ze later bezorgd dan ik had verwacht. Vandaar een 9 en geen 10.

Goed persoonlijk advies en ook lekkere alcohol vrije wijnen en bubbels

Vanwege medicijnen mag mijn partner geen alcohol drinken. Maar we houden wel van een wijntje op zijn tijd. Wieger kwam aan met lekker alcohol vrije wijn en voor mij lekkere wijn uit blik. Persoonlijk stond ik er wat sceptisch tegenover, maar na een smaaktest was ik om. Geen half aangebroken flessen die weg kunnen na paar dagen maar gewoon twee glazen uit 1 blik en genieten. Top.

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.