Heerlijke wijnen voor goede prijs

Wat fijn dat de wijnen thuis bezorgd worden. En dat voor een goede prijs

No attempt to deliver the wine to my home!

Despite waiting the entire day at home the delivery post NL never showed up and then left the wine at at pickup point 900m away forcing me to pick up 8 heavy bottles by bike! Not nice! Luckily Boonstra had a second box delivered to my home when the firstborn was lost by post NL!

Snelle service!!!

Mooi assortiment en de snelste service tot nu toe van een wijn leverancier!

levering post nl slecht

levering wordt elke keer uitgesteld na een week nog niks in huis

Beste Ricardo, Dank voor je review inzake de bezorging door PostNL. We merken afgelopen week inderdaad vertragingen in de verwerking op sommige sorteercentra van PostNL. Erg vervelend dat je daardoor zo lang moet wachten. Volgens PostNL hebben ze het pakket zaterdag aangeboden (niet thuis) en gaat het nu naar een pakketpunt. Ik hoop dat je de wijn nu snel kunt afhalen. Met vriendelijke groet, Wieger | Boonstra Wijnen

Geweldig assortiment en super sneller levering

Grote sortering

Altijd een grote sortering en snelle levering

Goede wijnen voor scherpe prijs met gebruiksvriendelijke website

Zoals hierboven omschreven (;

Vlotte afhandeling

Snel besteld en verzonden. Alleen PostNl deed moeilijk over de bezorging. Wel drie of vier keer een wijziging leverdatum ontvangen. Bleek uiteindelijk een dag eerder dan gepland

Vandaag besteld morgen in huis

Snel en dat is ok

Supersnel en supervriendelijk

Pakket kon ik eerst niet volgen maar na een belletje kreeg ik de Heer Boonstra aan de lijn, die mij zeer vriendelijk vertelde dat het pakket al bezorgd was bij het PostNL punt. Pakket was keurig ingepakt voor 9 wijnen, en uiteraard goede wijn (maar die had ik zelf uitgekozen, dus logisch).

Heel goed!

Er was iets mis met mijn bestelling en deze is onverwachts retour gestuurd. Achteraf bleek dat dit was omdat de flessen beschadigd waren. De nieuwe bestelling was zelfs als onderweg. Was echt super geregeld. Enigste minpuntje is dat je moeilijk telefonisch contact met ze krijgt. Maar als je ze eenmaal aan de telefoon hebt zijn ze super vriendelijk.

Eenvoudig, snel en prima kwaliteit

Bestellen gaat heel gemakkelijk, de wijnen worden snel en goed verpakt geleverd. Ook over de kwaliteit van de wijnen ben ik tevreden.

Top bedrijf

Bestellen gaat soepel en netjes geleverd.

Super service! Goed pruduct

Ben prima op de hoogte gehouden van de levering, Goede keuze in wijnen . Fijne communicatie

Positief

Bestelling werd op tijd en correct geleverd

Snelle bezorging

Prima, snelle en correcte bezorging.

Besteld via de webshop, aankoop en gebruik van de webshop verliep voorspoedig. Enkele dagen later had ik bericht van zowel Boonstra als PostNL dat m'n pakket was aangekomen op het pakketpunt. Fles was goed ingepakt en beschermd, en kreeg daarnaast nog een klein notitieblokje erbij. Top service. Bedankt!

Toppers

Mooi assortiment en snel in huis

Zeer goed, alleen levering een dag eerder dan gepland.

Van uit de winkel alles prima Post NL waardeloos

De bezorging zou op dinsdag zijn. Iedere dag bericht van Post NL dat het uitgesteld was. Tenslotte gedumpt bij een Post NL depot.

Goede klandizie

Voor het eerst een bestelling gedaan. Helaas ging er iets mis met de bezorging door post.nl. Boonstra wijnen belde of de bestelling al ontvangen is en dat geeft al aan wat voor goede service men aanbiedt.

Betrouwbaar en service verlenend en bovendien een mooi assortiment

Nette verzending

Na bestelling correcte en snelle levering

Professioneel bedrijf

Na een foutieve afhandeling van een order door de koerier belde Boonstra wijnen mij persoonlijk om toelichting te geven op de oorzaak en afhandeling van het probleem. Dat waardeer ik zeer.

Niet hetgeen besteld

Paradiso 1954 primitivo 2021 besteld maar 2022 ontvangen 7 stuks. Op factuur staat 2021. Is dus niet juist.

Dokter Welfferweg 11 F

3615 AK Westbroek

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.