Helemaal top

Positief, prettig, met belangstelling voor de klant En met altijd iets extra’s

Alle was erg snel.

Ik ben erg blij met de aankoop en service

Levering was snel. Prijs is wel 40% hoger van bestelde Duitse wijn dan in Duitsland.

Kado besteld om bij een ander te laten bezorgen en gevraagd of het mogelijk was er een briefje bij te doen. Dat is gedaan dus dat was super. Ik kon ook kiezen wanneer ik het wilde laten bezorgen, wat handig was ivm een jubileum. Het enige jammere was dat post nl besloot het toch al eerder te leveren. Maar ach, beter te vroeg dan te laat.

Beste Italiaanse wijnkoper van Nederland!

Privé en zakelijk kopen wij onze wijnen bij Boonstra. Een fijn familie bedrijf dat altijd met ons meedenkt en kwalitatief fantastische wijnen heeft!

Beste Service..

Topservice ... Kreeg mijn bestelling meteen de volgende dag.

Alles goed, niets op aan te merken

Snelle levering, heerlijke wijn

De wijn werd na een eenvoudige bestelling heel snel geleverd. De wijn zat goed verpakt. De tips in een persoonlijk briefje waren welkom.

Fantastische service

Wauw, wat een ontzettend goede, vriendelijke en snelle service!! Ik belde met Boonstra Wijnen voor 150 flesjes prosecco piccolo, ze hadden het op voorraad. Ik heb het besteld via internet en de volgende dag had ik al 3 dozen op mijn bureau staan. Heel erg blij mee!

Toppers

Prima service.

Prima! Via de website besteld, duidelijke bevesting ontvangen, met factuur, en conform afspraak bij mij thuis geleverd!

Snel en top afgehandeld!

Snel en top afgehandeld!

Zelfs tussen de feestdagen snelle verzending

Op 30-12-2020 bestelling geplaatst. Deze werd bezorgd op 02-01-2021.

Super snelle levering

Ik bestel regelmatig online wijn. Dikwijls komen ansdere web web shops hun afspraken niet na en wordt er veel te en slecht ingepakt geleverd ( flessen stuk). Bij boonstra top service. Dank hiervoor

Altijd betrouwbaar, altijd goed!

Bestellen op de site. Binnen een half uur een persoonlijke reactie! Altijd een prettige manier van aflevering. Wat kun je nog meer wensen!

Jammer dat jullie het kaartje er niet bij hadden gedaan.

Ik had nog gemailt of jullie een er een kaartje bij konden doen. Het was als verassing voor vrienden. Toen de bestelling aankwam, zat er geen kaartje bij en ze moesten jullie bellen om te vragen van wie het kwam. Jammer, kleine details maken het verschil. Wijn was verder prima en een goeie prijs.

Hi Marcha, Dank voor je review. Je hebt helemaal gelijk, mijn excuses voor het ongemak. De e-mails en de webshop bestellingen komen binnen op verschillende e-mailadressen. Helaas is daarbij niet tijdig de e-mail met jouw tekst gekoppeld aan jouw bestelling. Als je bij een volgende bestelling de tekst invult in het boodschap-veld op de betaalpagina gaat het de volgende keer zeker goed. Groet, Wieger Boonstra

Uitgebreide wijnkeuze, goede prijs/kwaliteit, snelle verzending!

Ik was op zoek naar mijn speciale wijn! Bij Boonstra Wijnen kon ik deze vinden tegen een scherpe prijs. Daarnaast, ondanks de drukke kerstperiode, toch super snel verzonden! Heel veilig en netjes verpakt. Kortom: een zeer tevreden klant!!

Op 28 december besteld en 30 december in huis.

Gezellig bedrijf

altijd gezellig zet zo als de Italiaan

In een woord; geweldig

Vlotte levering, precies zoals het hoort. We komen op zeker weer terug.

Topwijn voor redelijke prijs

Mooie wijn uitgezocht. Op tijd geleverd. Uitstekende kwaliteit!

Snel en goede service

aanrader

Snel geleverd!

Besteld en de volgende dag in huis!

Ik heb meerdere malen besteld bij Boonstra wijnen, de bestelling werd altijd binnen 2 dagen bezorgd, erg fijn.!

Goede service, snelle levering

Lekkere port en super snel geleverd! Bedankt!

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.