snel en goed

snel en goed

Klantvriendelijk en meedenkend

Klantvriendelijk en meedenkend

Vlot geleverd !!

De bestelde wijn hadden we in een restaurant gedronken en konden we tegen een goede prijs kopen bij Boonstra.

Tevreden klant

Duidelijke website met goede beschrijving van de wijnen. Veel keuze en tot nu toe steeds heerlijke Italiaanse wijnen kunnen bestellen.

Vlotte levering

Wijn is prima maar kwam 3 dagen later

IK bestelde bij jullie omdat het er (carnavals) zaterdag kon zijn. Vergeefs zitten wachten. De wijn kwam maandag middag en feitelijk voor mij dus na carnaval aan. Verder bleek ik de verkeerde te hebben besteld dus al met al niet echt tof, al is dat niet iets waar jullie veel aan kunnen doen.

Goede en snelle service, ook in de afronding en levering.

Goede en snelle service, ook in de afronding en levering. Er werd nog nagebeld of alles goed was aangekomen.

Behulpzaam

Met een bestelling van 2 mooie flessen port ging het even mis maar ze hebben dit fantastisch opgelost. Dank hiervoor. Edwin

Snelle levering nette afhandeling

Snelle levering nette afhandeling goed assortiment

Aan te bevelen wijnleverancier

Goed geprijsde wijnen, vlotte levering.

Hartstikke goed!

Service geweldig, wijntjes waren snel geleverd en wat smaken ze toch lekker!

Snelle bezorging en perfect verpakt.

Vlotte service, scherpe prijzen

Vlotte levering en scherpe prijzen

Ik ben tevreden

Uk ben tevreden

Goede en snelle service, top!

Was de eerste keer dat ik hier iets heb besteld, maar ben zeer tevreden!

Alles keurig geregeld, alleen was gevraagd om bezorging op zaterdag en het kwam op vrijdag. Dan iets waar Boonstra niets aan kan doen, toevallig wel thuis die vrijdag maar Post.nl zegt dan gewoon er was niemand thuis, maar dit schijnt vaker voor te komen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding- snelle levering!

De titel zegt het eigenlijk al: Goede prijs-kwaliteit verhouding- snelle levering!

Ruim assortiment en zeer vlotte levering

Bij het zoeken van een bepaalde wijn kwam ik terecht bij Boonstra. Dat was een verrassing, want ze hadden niet alleen de gezochte wijn, maar ook een wijn waaraan ik zeer goede herinneringen heb. En ook nog voor een scherpe prijs.

Makkelijk bestellen, snel geleverd, niet duur

Allemaal prima

Lekkere wijn

Jullie hebben lekkere wijntjes. Bestellen gaat ook eenvoudig. Jammer van de transportkosten die je moet betalen, maar verder tevreden klant

Heerlijke wijn!

Fijn bedrijf om aankopen bij te doen. Correcte levering volgens afspraak.,

Positief

Tijdens kerst wijn besteld wat niet helemaal goed ging. Dit is zeer netjes opgelost door Boonstra. Nu voor de tweede keer wijn besteld en dat ging vlekkeloos. Snelle bezorging en goede wijnen.

Prima ervaring

Op internet heb ik gekeken naar een specifieke fles wijn. Het bleek dat jullie die hadden. Direct besteld en binnen een dag in huis. Was fantastisch

Zeer accurate levering

Erg prettig dat je tijdslots en data kan vastleggen voor levering.

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.