Alles keurig geregeld, alleen was gevraagd om bezorging op zaterdag en het kwam op vrijdag. Dan iets waar Boonstra niets aan kan doen, toevallig wel thuis die vrijdag maar Post.nl zegt dan gewoon er was niemand thuis, maar dit schijnt vaker voor te komen.

Goede prijs-kwaliteit verhouding- snelle levering!

De titel zegt het eigenlijk al: Goede prijs-kwaliteit verhouding- snelle levering!

Ruim assortiment en zeer vlotte levering

Bij het zoeken van een bepaalde wijn kwam ik terecht bij Boonstra. Dat was een verrassing, want ze hadden niet alleen de gezochte wijn, maar ook een wijn waaraan ik zeer goede herinneringen heb. En ook nog voor een scherpe prijs.

Makkelijk bestellen, snel geleverd, niet duur

Allemaal prima

Lekkere wijn

Jullie hebben lekkere wijntjes. Bestellen gaat ook eenvoudig. Jammer van de transportkosten die je moet betalen, maar verder tevreden klant

Heerlijke wijn!

Fijn bedrijf om aankopen bij te doen. Correcte levering volgens afspraak.,

Positief

Tijdens kerst wijn besteld wat niet helemaal goed ging. Dit is zeer netjes opgelost door Boonstra. Nu voor de tweede keer wijn besteld en dat ging vlekkeloos. Snelle bezorging en goede wijnen.

Prima ervaring

Op internet heb ik gekeken naar een specifieke fles wijn. Het bleek dat jullie die hadden. Direct besteld en binnen een dag in huis. Was fantastisch

Zeer accurate levering

Erg prettig dat je tijdslots en data kan vastleggen voor levering.

Prima.

Op mijn aanvraag voor advies ben ik buitengewoon prettig te woord gestaan. Ook de service bij het ophalen van mijn bestelling was uitstekend. And last but not least: de wijn was perfect.

Snelle service, heerlijke wijnen!

De wijn die ik besteld had, hadden we in een restaurant geproefd en zo blij dat bij jullie gevonden te hebben! Super fijn dat jullie de wijn in het assortiment hebben en dat het snel opgestuurd is!

Supersnelle en correcte levering van de wijn. Er werd zelfs contact opgenomen dat de wijn op een ander adres was afgeleverd. Dat is nog eens service.

Doen wat ze zeggen.

Ik had snel een wijn nodig voor een cadeau. Met een mooi assortiment heb ik de juiste keuze kunnen maken voor een mooie wijn. Het moest dus op tijd geleverd worden. De wijn kwam keurig op tijd aan. Zeer goede service een mooie collectie.

Wijn online besteld Een betere wijn zelfs Een duidelijke website en assortiment

Goede wijn, snel geleverd

En plezierig telefonisch contact

Snelle service!

Lekkere wijn en super snel geleverd!

Fijn bedrijf, toegankelijk en adequaat!

Eerste instantie niet geleverd door PostNL. Na contact met Boonstra de volgende dag alsnog geleverd. (Was schade tijdens transport)

Goede keuze

Makkelijk bestellen, goede keuze. Iets vertraagde levering maar dat lag bij de bezorger.

Snelle verzending en goede service!

Snelle verzending en goede service!

Zeer snelle levering en goede communicatie via de mail!

Verrast

Eerste keer buj jullie besteld. Wel naar tevredenheid.

Prachtige wijnen voor een gunstige prijs

Snelle levering. Mooie wijnen voor een gunstige prijs.

TOP!

Bestellen en leveren! Kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren.

Wijn snel en goed geleverd

De bestelde wijn werd binnen een dag geleverd, top!

Snelle levering!

Dokter Welfferweg 11 3615 AK Westbroek

Over BoonstraWijnen

Import en verkoop van wijnen.