Filters

3

Wel mail contact

Nog niet veel over te zeggen daar ik de bestelde producten nog niet ontvangen heb.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service, ook als je een probleem hebt!

Er was een bordje gebroken, heel vervelend was dat voor allebei. Het was nml. super goed ingepakt. Zonder moeite mocht ik een nieuwe uitzoeken en is dit opgestuurd. Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen bestelling ontvangen

Zonde voor mijn tijd!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Best, Als u contact met ons opneemt of een mail stuurt naar info@peetslifestyle.nl Met u ordernummer kunnen wij kijken waarom u geen bestelling heeft ontvangen. Als u geen contact met ons opneemt kunnen wij het ook niet oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Peets Lifestyle

2

Niet zo positief

Helaas ben ik niet zo tevreden met mijn bestelling. De schaal lijkt b-keuze te zijn. Er zitten veel kleine blauwe stipjes waar niks hoort te zitten. Verder was de schaal viezig/stoffig. Er zaten verder op twee plekken stickerresten enneagram originele stickers zaten er niet op. De schaal lijkt haast wel tweedehands/gebruikt. Het was voor mij een teleurstelling. Ik bestel wel eens elders online bunzlau en dan is het altijd schoon en netjes en staat het er altijd duidelijk bij als het om B-keuze gaat.

  • Aanbevelen? Nee
9

heel behulpzaam en klantvriendelijk

Het lukt niet om mijn webshop giftkaart in te leveren. Ik heb telefonisch contact gezocht en ze waren heel behulpzaam en hebben mij vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen contact

Na het plaatsen van een bestelling en het doorlopen van een betaalproces, eindigt het met een error melding: "neem contact met ons op". Helaas is er geen contact te krijgen, want tot op heden heb ik op geen enkele wijze antwoord gekregen van Peers Lifestyle, tot ik zojuist het verzoek tot beoordelen van de website kreeg....

  • Aanbevelen? Nee
6

Voldoende

Mooi product, snel ontvangen. Betaald met cadeaukaart maar resterend saldo kwijt en daarnaast wel verzendkosten moeten betalen. Heel klantonvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee
10

Heel netjes verpakt

De mokjes die ik had besteld kwamen super goed verpakt aan met bubbeltjes folie en karton papier als beschermingsmateriaal. En de mokjes waren zelfs nog ingepakt in een prachtig cadeaupapier. Ik kan deze winkel zeker aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zorgvuldig

Er was wat onduidelijkheid over mijn bestelling, maar dat probleempje werd snel, vriendelijk en zorgvuldig opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webwinkel met scherpgeprijse spullen, afhandeling top.

pools aardewerk scherp geprijsd, mooi & goed verpakt, geleverd volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi product, bij verzending heel goed verpakt

Goede service, heel goed verpakt voor verzending en het presentje erbij waardeer ik zeer

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering zoals beloofd en mooie geschenkdoos erbij. Waarschijnlijk omdat ik ook een cadeaukaart heb besteld. Maakt het extra leuk om zo de cadeaubon als cadeau te geven!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi snel en keuze

Aardige geholpen en snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goede service, meedenkende mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Er was even wat onduidelijkheid over mijn bestelling,maar vervolgens van peets lifestyle een mail gehad en het was opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

super service!

Heel fijn contact, mooie webshop met mooie producten. Snelle levering, en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er is heel goed gereageerd op het ontbreken van deel van de bestelling.

Na afleveren pakket door een koerier bleek de bestelling niet volledig, reactie, napluizen waar het mis is gegaan was fantastisch, zeer adequaat en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi assortiment, mis nog iets.

Goede webshop, snelle levering, prachtig product. Ik mis alleen de factuur, waar ik wel om gevraagd heb. Zal nog wel komen per Email.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Optijd geleverd

  • Aanbevelen? Nee
1

Verkeerd geleverd product

Persoonlijk ga ik hier niets meer bestellen. Een verkeerd geleverd product en er wordt geen oplossing geboden. Het kost mij enorm veel tijd, werk en ergernis dat dit niet serieus wordt genomen. Ben er klaar mee!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wij hebben alles netjes geprobeerd af te handelen en nog steeds u heeft alle tijd om mij door te geven wat de maten zijn van u ontvangen product. We hebben alle begrip voor de situatie en hebben daarom ook gezegd dat u meer tijd heeft om de afmetingen door te geven. wij vinden het dan ook jammer dat dit u reactie is.

10

Uitstekend

Het was de eerste keer dat ik bij Peets Lifestyle heb besteld, maar zeker niet de laatste keer . Super snel verzonden en netjes ingepakt ....helemaal blij mee

  • Aanbevelen? Ja
7

Ruime sortering, snelle en prettige bezorging

Wat een mooie website en wat hebben jullie een ruime sortering. Ik vond het fijn om mooie spullen van Bunzlau Castle te bestellen. En een feestje om (mooi ingepakt) te ontvangen Wat betreft de webshop, vond ik het onhandig dat ik niet tussendoor in mijn winkelmandje kon kijken (mogelijkheid van winkel naar winkelmandje en terug naar "verder winkelen'. Dat is wel een verbeterpunt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor u reactie we gaan dit aanpassen zodat het wel mogelijk is om "verder te winkelen" en tussendoor in het winkelmandje te kijken.

10

Zeer goede service

Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik deze binnen een paar uur geannuleerd. Gelukkig was er nog niets verstuurd. Binnen no time bevestiging van de annulering en mijn geld is ook heel snel teruggestort op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg klantgericht en een snelle leveren

Een van de bestelde artikelen was niet op voorraad. Ik werd gebeld met de vraag of ik een vergelijkbaar artikel wilde bestellen of mijn geld terug wilde, Alles keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP

Ik heb een setje theedoek en handdoek besteld. Boven verwachting ben ik geholpen. Mijn e-mail met de vraag of ik het pakketje kon ophalen werd binnen een half uur beantwoord en ook de mailcorrespondentie daarna was erg vriendelijk en snel. Ook was de bestelling mooi ingepakt. Ik ben zeer tevreden en zal hier zeker nog een keer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd