Addy

Op 13 maart een pizzabord besteld en betaald. Nu een week later nog steeds geen enkele reactie gehad. Eigenaresse gebeld op zaterdag, zou mij terugbellen. Niets. Contactformulier en mail gestuurd, nog twee maal gebeld, maar krijg voicemail. Ik ben het helemaal zat met deze zaak. Wel 65 euro betaald!!!!!

Besteling was niet compleet, 1 telefoontje en meteen een nalevering. Netjes afgehandeld top?!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Erg goed geholpen bij het plaatsen van de bestelling. Snel bezorgd en mooi en leuk ingepakt! leuk om cadeau te geven zo.

Weinig keuze, slechte communicatie

Ik had een cadeaubon gekregen en zag dat ze in deze winkel Bundslau verkochten. Ik had een vraag. Via de chat functie heeft niemand gereageerd, terwijl er staat: we reageren onmiddellijk. Ook de volgende dag geen reactie. Daarna gemaild met de vraag of de voorraad ovenschalen nog bijgevuld wordt, aangezien veel is uitverkocht/niet op voorraad. Nooit antwoord op gehad. Daarom maar een schaal gekocht en bijbetaald zodat ik me vooral niet meer hoef te ergeren aan de slechte communicatie!! Ps de schaal is prachtig.

Matig

Tijdens het klaarzetten van mijn bestelling werd ik geïnformeerd over het niet leverbaar zijn van een bepaalde kleur theedoek. Ik had vier kleiren besteld en stelde voor de missende kleur voor geel te vervangen. Dan blijven er 3 kleuren over. Na ontvangst bleek er slechts rood en geel (en heel veel) te zijn opgestuurd. Jammer dat ik dat niet wist. Er komt dan ook geen volgende keer. Vriendelijke groet van Margreeth

Ik weet niet waar mijn bestelling blijft.

Ik heb nog niets ontvangen. Geen mail over de bestelling gehad. Niets. Bijzonder vreemd.

Klantgericht en denkt mee

Gemakkelijk via de duidelijke website bestellingen te plaatsen en af te rekenen. Wel jammer dat er niet op het chatbericht werd gereageerd (om de mogelijkheid van ophalen te bespreken). Op bellen wel. Een afspraak om de bestelling op te halen werd zo snel geregeld, ook bij afwezigheid van Petra zelf. Het bordje kon opgehaald worden bij de buren, garage Hooijmans. Perfect afgehandeld. En het bordje is schitterend!

Gevarieerd assortiment

Hele mooie spullen voor elk wat wils! Gewoon een mooie winkel waar iedereen naar tevredenheid kan slagen!

Heel fijn geholpen , super aardig.

Ik kwam onverwacht, wist niet dat het op afspraak ging. Winkel speciaal geopend voor mij. Leuke dingen uitgezocht. Veel keuze en leuke aanbiedingen.

Mooie mokken

Wat een mooie tulip mokken en wat snel verstuurd. Goed verpakt en prima geleverd door DPD. Leuk dat ik weer een adresje erbij heb buiten Zwolle, waar ik ook decors kan kopen die je in de meeste winkels met BC servies niet ziet. Dank je.

Nog geen pakket ontvangen

Ik vind het lang duren voor dat het pakketje bij de klant is

Perfect!

Mooie bunzlau spullen en heel zorgvuldig verpakt! Dank je wel Peet!

Cadeaus, keurig ingepakt en op tijd geleverd

Ik had 4 cadeautjes besteld, alle 4 waren keurig ingepakt, zonder meerkosten of wat dan ook. Voelde me echt een gewaardeerde klant en zal zeker vaker terugkomen.

Zeer zorgvuldig verpakt tegen breuk en ook nog in cadeaupapier.

Tevreden over het product en de verzending. Top!

Geweldig een goed boek met artikelen keuze .oeilijk te maken alles is leuk

Snel verwerkt. Goed ingepakt

Wel mail contact

Nog niet veel over te zeggen daar ik de bestelde producten nog niet ontvangen heb.

Perfecte service, ook als je een probleem hebt!

Er was een bordje gebroken, heel vervelend was dat voor allebei. Het was nml. super goed ingepakt. Zonder moeite mocht ik een nieuwe uitzoeken en is dit opgestuurd. Heel blij mee!

Geen bestelling ontvangen

Zonde voor mijn tijd!!!

Best, Als u contact met ons opneemt of een mail stuurt naar [email protected] Met u ordernummer kunnen wij kijken waarom u geen bestelling heeft ontvangen. Als u geen contact met ons opneemt kunnen wij het ook niet oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Peets Lifestyle

Niet zo positief

Helaas ben ik niet zo tevreden met mijn bestelling. De schaal lijkt b-keuze te zijn. Er zitten veel kleine blauwe stipjes waar niks hoort te zitten. Verder was de schaal viezig/stoffig. Er zaten verder op twee plekken stickerresten enneagram originele stickers zaten er niet op. De schaal lijkt haast wel tweedehands/gebruikt. Het was voor mij een teleurstelling. Ik bestel wel eens elders online bunzlau en dan is het altijd schoon en netjes en staat het er altijd duidelijk bij als het om B-keuze gaat.

heel behulpzaam en klantvriendelijk

Het lukt niet om mijn webshop giftkaart in te leveren. Ik heb telefonisch contact gezocht en ze waren heel behulpzaam en hebben mij vriendelijk geholpen.

Geen contact

Na het plaatsen van een bestelling en het doorlopen van een betaalproces, eindigt het met een error melding: "neem contact met ons op". Helaas is er geen contact te krijgen, want tot op heden heb ik op geen enkele wijze antwoord gekregen van Peers Lifestyle, tot ik zojuist het verzoek tot beoordelen van de website kreeg....

Voldoende

Mooi product, snel ontvangen. Betaald met cadeaukaart maar resterend saldo kwijt en daarnaast wel verzendkosten moeten betalen. Heel klantonvriendelijk

Heel netjes verpakt

De mokjes die ik had besteld kwamen super goed verpakt aan met bubbeltjes folie en karton papier als beschermingsmateriaal. En de mokjes waren zelfs nog ingepakt in een prachtig cadeaupapier. Ik kan deze winkel zeker aanraden.