Zorgvuldig

Er was wat onduidelijkheid over mijn bestelling, maar dat probleempje werd snel, vriendelijk en zorgvuldig opgelost

Prima webwinkel met scherpgeprijse spullen, afhandeling top.

pools aardewerk scherp geprijsd, mooi & goed verpakt, geleverd volgens afspraak

Mooi product, bij verzending heel goed verpakt

Goede service, heel goed verpakt voor verzending en het presentje erbij waardeer ik zeer

Snelle levering zoals beloofd en mooie geschenkdoos erbij. Waarschijnlijk omdat ik ook een cadeaukaart heb besteld. Maakt het extra leuk om zo de cadeaubon als cadeau te geven!

Mooi snel en keuze

Aardige geholpen en snelle verzending

Goede service, meedenkende mensen

Gewoon goed

Er was even wat onduidelijkheid over mijn bestelling,maar vervolgens van peets lifestyle een mail gehad en het was opgelost.

super service!

Heel fijn contact, mooie webshop met mooie producten. Snelle levering, en goed verpakt.

Er is heel goed gereageerd op het ontbreken van deel van de bestelling.

Na afleveren pakket door een koerier bleek de bestelling niet volledig, reactie, napluizen waar het mis is gegaan was fantastisch, zeer adequaat en vriendelijk.

Mooi assortiment, mis nog iets.

Goede webshop, snelle levering, prachtig product. Ik mis alleen de factuur, waar ik wel om gevraagd heb. Zal nog wel komen per Email.

Optijd geleverd

Verkeerd geleverd product

Persoonlijk ga ik hier niets meer bestellen. Een verkeerd geleverd product en er wordt geen oplossing geboden. Het kost mij enorm veel tijd, werk en ergernis dat dit niet serieus wordt genomen. Ben er klaar mee!

Wij hebben alles netjes geprobeerd af te handelen en nog steeds u heeft alle tijd om mij door te geven wat de maten zijn van u ontvangen product. We hebben alle begrip voor de situatie en hebben daarom ook gezegd dat u meer tijd heeft om de afmetingen door te geven. wij vinden het dan ook jammer dat dit u reactie is.

Het was de eerste keer dat ik bij Peets Lifestyle heb besteld, maar zeker niet de laatste keer . Super snel verzonden en netjes ingepakt ....helemaal blij mee

Ruime sortering, snelle en prettige bezorging

Wat een mooie website en wat hebben jullie een ruime sortering. Ik vond het fijn om mooie spullen van Bunzlau Castle te bestellen. En een feestje om (mooi ingepakt) te ontvangen Wat betreft de webshop, vond ik het onhandig dat ik niet tussendoor in mijn winkelmandje kon kijken (mogelijkheid van winkel naar winkelmandje en terug naar "verder winkelen'. Dat is wel een verbeterpunt.

Bedankt voor u reactie we gaan dit aanpassen zodat het wel mogelijk is om "verder te winkelen" en tussendoor in het winkelmandje te kijken.

Zeer goede service

Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik deze binnen een paar uur geannuleerd. Gelukkig was er nog niets verstuurd. Binnen no time bevestiging van de annulering en mijn geld is ook heel snel teruggestort op mijn rekening.

Erg klantgericht en een snelle leveren

Een van de bestelde artikelen was niet op voorraad. Ik werd gebeld met de vraag of ik een vergelijkbaar artikel wilde bestellen of mijn geld terug wilde, Alles keurig verpakt.

TOP

Ik heb een setje theedoek en handdoek besteld. Boven verwachting ben ik geholpen. Mijn e-mail met de vraag of ik het pakketje kon ophalen werd binnen een half uur beantwoord en ook de mailcorrespondentie daarna was erg vriendelijk en snel. Ook was de bestelling mooi ingepakt. Ik ben zeer tevreden en zal hier zeker nog een keer bestellen.

Top!! Voor herhaling vatbaar!!

Super snelle en perfect ingepakte levering..

Geweldig geholpen !!

Fijne hulp en vakkundige visie van petra. Ik ben weer blij met mijn aankopen. Zeker Tot volgende keer, ineke

Niets mis mee

Snelle en correcte levering

Makkelijke website, snelle levering, goede kwaliteit

Netjes verpakt. Snel ontvangen.

super snel

super snel met leveren goed verpakt was goed tevreden

Snelle en goede service

Bestelling werd snel en mooi verpakt geleverd.

Nette service, mooie artikelen, vlot verzonden.