Zeer goede service

Nog op de valreep voor kerst wat besteld als kadootje, werd direct ingepakt en verzonden en daardoor had ik het op tijd binnen. Goede snelle communicatie erg tevreden, aanrader!

Goede snelle levering van mijn bestelling

Goede snelle levering van mijn bestelling. Zorgvuldig ingepakt. Helaas tijdens vervoer een bordje beschadigd naar dit lag zeker niet aan peetslivestyle. Na dit gemeld te hebben een nette afhandeling. Ben zeer tevreden!!

Prima conform verwachting.

Super leuk ingepakt en goed verpakt

Mijn zeer blij

De theedoeken en handdoeken die ik had besteld zagen er erg mooi uit! Snelle levering, zelfs net voor kerst!

Snelle levering, mooi verpakt, product naar verwachting

Super snelle service

top

ondanks drukte met de post kwam het pakket snel en goed verpakt aan

Goed verpakten snellelevering

Zeer tevreden!

prima!

Vlotte verzending en als een feestje verpakt!

Mooie aanbieding en snelle levering!

We genieten van het mooie servies dat we hebben gekocht. De korting was fijn en het werd heel snel geleverd. Alleen ondervinden we op de I-pad wel problemen met het openen van vensters op de website.

Goed verpakt prachtig servies thuis gestuurd gekregen. Het pakket was er, ook in deze tijd, heel snel.

Goed verzorgd en ingepakt

Op tijd geleverd ondanks drukte en klaar voor sinterklaas omdat het keurig ingepakt was

Super!!

Ik werd echt heel netjes geholpen. Vriendelijk, hele snelle levering.

Peets Lifestyle heeft een uniek aanbod. Ik vond het erg leuk dat de aankopen mooi ingepakt arriveerden. Zeker een aanrader!

Snelle en mooi ingepakte levering

Snelle levering en de aangekochte spullen worden ook nog mooi ingepakt gewoon als service.

Vlotte service, aan de telefoon vriendelijk . Gaan we weer iets bestellen.

Heel erg goed

Snelle levering heel goed verpakt! Heel tevreden

Snelle goede levering.

Prima. Snelle reactie op een vraag en de artikelen werden snel en mooi verpakt geleverd.

Alles naar wens

Goed leveringsproces, goed geïnformeerd, keurig verpakt

Snel en goed bezorgd. Blij mee

Zeer snel verzonden. Mooie spullen

Heel mooi!

Zeer vriendelijk! Heel goed verpakt en snel verstuurd. Volgende keer bestel ik weer bij Peets Lifestyle!

Snel geleverd en artikel doet aan de verwachting.

Bestelling is snel verzonden. En Bunzlau voldoet altijd aan de verwachting. Bedankt maar weer.

Provincialeweg 96

5334 JK Velddriel