Snelle afhandeling en voortgang van de bestelling. Ook nog eens keurig ingepakt. Blij mee, al vaker besteld en heeft de voorkeur om vaker te bestellen.

GOED

HEEL GOED

Fijne webshop!

Bij de laatste levering was één schaaltje niet rond helaas, maar had een vreemde vorm.. het past ook niet goed bij het opstapelen. Verder zeer tevreden met de bestelling!

Tevreden met het product en met de snelle levering.

Perfekt en snel

Heel goed verpakt en snel geleverd. Dank Christien M

Zeer klant vriendelijk

Zeer klant vriendelijk. Goede oplossing gegeven voor een klein probleempje. Ik ben zeer blij met de oplossing.

Slecht; niks weer gehoord van bestelling.....

Bestelling geplaats met optie afhalen en dan betalen. Tot op heden niks weer gehoord.

Netjes verpakt, goeie prijs

Uitgebreid assortiment. Leuke aanbiedingen. Heel netjes en leuk verpakt. Je kan het zo cadeau geven.

Prima snelle service

mijn bestelling werd keurig verpakt en snel bezorgd!

Te hoge verzendkosten

Mijn ervaringen met Bunzlau Castle zijn goed. Alleen in dit geval vind ik de verzendkosten a euro 6,95 wel erg veel voor een eierdopje van 10, 95!! Ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat nog een keer zou doen.

goedemiddag, Bij ons op de webshop is het boven de €50.- gratis verzenden. helaas moeten wij de verzendkosten ook gewoon betalen als wij iets versturen aan de pakketdienst en die zijn voor een gewoon pakket €6.95, we kunnen de eierdop niet door de brievenbus doen ivm breekbaarheid. Wij vinden het wel jammer dat we hierdoor een negatieve beoordeling krijgen terwijl u zelf de keus heeft gehad om het wel of niet te doen.

Snelle en correcte levering

Veel keuze op de site. Snelle en correcte levering. Zelfs door dpd waar ik over het algemeen slechte ervaringen mee heb.

Keurig verzorgd

Hoi Petra bedankt voor je hulp bij het bestellen en de snelle verzending. Het is keurig verpakt aangekomen. Ik ben er blij mee.

Na wat problemen met cadeaubonnen invullen kreeg ik goede hulp om het toch te kunnen bestellen.

Fijn dat Petra snel reageerde met mijn hulpvraag. Zo heb ik iets moois kunnen kopen van mijn cadeaubonnen. Heel leuk! Goed verpakt en ben er blij mee!

Dat is leuk kopen!

Aanbieding, libelle korting en gratis verzending. Tja, dan kan ik die mooie kopjes toch echt niet laten liggen!

Goed, erg leuk verpakt, een cadeautje

Leuk om de producten zo mooi ingepakt te ontvangen.

Prachtige spullen,

Goed verpakt en snel verzonden. Klein minpuntje, op 1 item stond op de bodem een prijsplakkertje van 21,95 en op de factuur 22,95. Maar de korting maakte het ruimschoots goed.

Goede website, mooie collectie, snelle service.

Goede website, mooie collectie, snelle service.

Snel, veel keuze... en keurig verpakt!

Leuk ingepakt, ook al was het voor mezelf, ha!

prachtige producten

een mooie website en prachtige producten. duidelijke omschrijving.

goede adequate levering en verpakking en verstuurd.

zie boven.

Prachtige spullen en snelle reactie

Precies gevonden wat ik zocht en heel snel een reactie gekregen op mijn vragen.

Keurig

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan en ben zeer tevreden. Een extra verrassing was dat de bestelde dingen keurig en in mooi papier waren ingepakt. Ik had nog een mok besteld maar deze bleek waarschijnlijk niet meer leverbaar. Ik ben daar niet over geïnformeerd. Beetje jammer anders had ik waarschijnlijk een andere erbij uitgezocht. Ervaring is positief en ik zou zeker nog eens opnieuw bij Peets Lifestyle bestellen.

Supergoed

Snelle levering, mooi verzorgd ingepakt en netjes afgeleverd

Ziet er goed uit, snel en goed verpakt

Top web shop

Goede service, goed telefonisch te bereiken, leuk ingepakt!

Goede service, goed telefonisch te bereiken, leuk ingepakt!