Goed en betaalbaar glas. Lange levertijd, maar het wachten wordt beloond.

Goed maar duur

Niks te melden

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Snelle levering, goede communicatie bij vragen

heldere en gebruiksvriendelijk website. we hadden nog een aanvullende vraag en we werden telefonisch heel professioneel te woord gestaan. fijn dat we een dag voor de levering nog even gebeld werden. Na 4 maanden verbouwing, was Glasboertje 1 van de weinigen waar we in 1 keer tevreden mee zijn.

• Wat vond je van ons advies?

Snelle levering, lage prijs, en plezierige communicatie

Na de keuze via de website goed geïnformeerd via de mail. Contacten via telefoon en e-mail verliepen snel en plezierig. Glazen platen afgehaald in Oosterhout waar je goed geholpen werd en de platen in de auto gelegd werden. Al met al een adres om te onthouden voor een volgende bestelling.

Een 10 verdiend

Product zelf afgehaald in den Bosch, medewerkster was erg vriendelijk en heeft mij goed geholpen

Niet slecht

Wel raar dat je een spiegel koopt en mee moet nemen zonder een verpakking, glas is toch wel kwetsbaar om zomaar mee te nemen

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Beste Frenk, Dank voor uw beoordeling. Het verpakken van glas en spiegels is standaard niet nodig maar we bieden dit wel als optie aan in de configurator. U heeft hier echter niet voor gekozen en niet voor betaald toen u de bestelling heeft geplaatst. Dat is uw eigen keuze geweest. In de mail die u heeft ontvangen met leverdatum staat ook duidelijk beschreven dat de bestelling onverpakt klaar zal staan als u niet heeft gekozen voor het laten verpakken van de bestelling. Daar had u nog op kunnen reageren en ons kunnen vragen om de spiegel te laten verpakken. Dit verzoek hebben we niet van u ontvangen. Tevens hebben we dit onderwerp in onze veelgestelde vragen staan, op de pagina die gaat over verzenden en afhalen, op de productpagina van de spiegels en zelfs op een aparte pagina die gaat over de verpakking https://www.glasboertje.nl/verpakking Deze pagina's zijn te vinden onder het hoofdmenu, onder de knop "informatie". Het zou geen verrassing hoeven zijn dat een bestelling onverpakt klaar staat voor afhalen. PS. We vinden het wel een beetje jammer dat u bij deze beoordeling niet meeneemt dat we u meerdere malen telefonisch hebben geadviseerd, uw bestelling met enige spoed hebben verwerkt en bij hoge uitzondering de kleine ordertoeslag voor maatwerk glas hebben laten vervallen. En dat voor een maatwerkbestelling van nog geen 30 euro. Dat had de beoordeling net wat completer gemaakt voor degenen die deze lezen :-). We wensen u veel plezier toe met de bestelde spiegel. Met vriendelijke groet, GlasBoertje.nl

Super goed

Heel mooi glas ontvangen voor onze vide. Na verschillende offertes besloten onze vide zelf van glas te voorzien. Wij hadden 6-6-2 geslepen glasplaten besteld die we goed verpakt hebben laten bezorgen. Zware platen maar probleemloos geleverd en prachtig eindresultaat. Goed contact met glasboertje ondanks verzoek tot iets latere levering. Helder, duidelijk en zeer concurrerende prijs. Top!

Goede service snelle levering

Goed snel netjes geleverd

Goed gehold . Snelle levering

• Wat vond je van ons advies?

Heb alleen glasreiniger gekocht. Snelle levering.

Fantastische service

Bereikbaarheid is top, komen afspraak stipt na.

• Wat vond je van ons advies?

Uitstekende prijs kwaliteit en service

Twee nieuwe glasplaatjes voor de kweekkas besteld. Goed prijs kwaliteit verhouding en goede service.

• Wat vond je van ons advies?

Duidelijke website, heldere info per mail, vriendelijke medewerker bij het afhalen

• Wat vond je van ons advies?

Bestelling en afhalen goed geregeld

Bestellen is simpel op de website; afhalen ging prima. Alleen het afhaaladres staat alleen in een mail, op site niet te vinden.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Perfect product en snel geleverd

De bestelling van mijn spiegels is makkelijk! Online beslis je in een paar stappen de spiegel op maat. Na de bevestiging van de leverancier is jouw bestelling binnen een paar werkdagen geregeld. De communicatie hierover is top. Zoals het hoort!

Hele fijne service

Er werd goed meegedacht en advies gegeven.

Prima kwaliteit

Snelle levering en goed verpakt.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

goed geholpen met het advies en prima uitgevoerd!

contact was goed via email en telefonisch ook prima berijkbaar.

Uitstekend!

Heel erg goed gegaan allemaal, het glas is prachtig. En goede communicatie via de mail, alles erg netjes en begrip voor al mijn vragen. Gewoon uitstekend!

Topservive en snelle levering

Alles prima

Alles prima

Prima product, snelle levering

Fijn bedrijf

Kwaliteit en snel geleverd

zeer goed en pro-actief

Goed meegedacht en een proactieve benadering om te komen tot een beter resultaat.

Over Glasboertje.nl

GlasBoertje levert op maat gesneden spiegels, figuurglas, draadglas, gelaagd- en hardglas en allerlei aanverwante artikelen. Dit leveren wij aan zowel particulieren als bedrijven. Kwaliteit, service, betrouwbaarheid en levertijd zijn voor ons belangrijke punten. En dat uiteraard tegen een bijbehorende maar toch ook concurrerende prijs. Via onze online-shop en het winkelmandjessysteem kunt u eenvoudig online een prijs opvragen en/of een bestelling plaatsen. We leveren in bijna geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België.