Hele goede service

Goed geïnformeerd, snelle levering, vriendelijk personeel. Goed product.

top

goed meegedacht en geholpen

• Wat vond je van ons advies?

Mooi glasplaatje voor mijn tafel. De service is uitstekend. Ze denken met je mee en helpen waar kan.

• Wat vond je van ons advies?

Snelle levering en goeie service

De schapsmdragers zijn zoals beschreven en doen waar ze voor dienen?

Snel en netjes geleverd

Na de bestelling werd alles snel Opgepakt toen ik iets was vergeten werd dat gelijk geregeld ! Super !

• Wat vond je van ons advies?

Perfecte afhandeling van de bestelling

Bestelling van begin tot einde goed afgewerkt en opgevolgt. Levering op een delelijke en verzorgde manier.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goeie communicatie en mooie producten voor een mooie prijs

Erg blij met de glasplaten die binnenkwamen. De maten waren perfect, omdat de site erg duidelijk is over wat de breedte en lengte van een object is. Dat is erg handig als je glas hebt met een patroon.

• Wat vond je van ons advies?

Ik bestelde glas, dat ging soepel. En toen werd het geleverd.

Prijs en levering ok

De prijs is goed en de levering is zoals gezegd op tijd wel geen sms gehad met de melding dat ze op komst waren, ook een klein foutje in het glas maar daar kunnen we mee leven

Snel, accuraat, professioneel en goede prijs

Snel, accuraat, professioneel en goede prijs

• Wat vond je van ons advies?

Glas netjes afgeleverd met een tijd indicatie die je een dag van tevoren krijg.

Goede kwaliteit

De leveringstijd was een beetje lang, niet als voorzien. Maar de artikelen waren speciaal

• Wat vond je van ons advies?

goed, snel en afgesproken zoals belooft

gedaan wat er is belooft

Prima bedrijf

Mijn glas werd op de afgesproken tijd geleverd. Zeer goed ingepakt. Ik vond de transportkosten wel hoog in vergelijking tot de kosten van het product maar het wordt met eigen of met speciaal vervoer geleverd dus dat snap ik wel.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Nice and clean website to order a custom glass

Very nice and clean interface to order a custom glass.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Easy customization, extensive product selection, great service.

I custom ordered 2 mirrors to install on the back of a door in a closet. GlasBoertje was extremely simple to use via the online tool. I measured the space where the mirrors would be installed, then used the specs to create the custom glass thickness with a bezel, and I had a delivery date within 12 hours. Top service and easy to use! The delivery person was very nice and careful with the glass pieces. Easy to install with the Mirrorfix tube I purchased. Dankjewel!

Doen wat ze beloven

Product makkelijk te kunnen bestellen. Communicatie helder en eerlijk. Het bestelde op tijd en volgens planning geleverd. De spiegels waren mooi afgewerkt.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Klantvriendelijk bedrijf en uitstekende kwaliteit veiligheidsglas

Ik had met enige onzekerheid of ik wel goed gemeten had, 2 glazen platen besteld. De platen waren precies zoals afgesproken op de juiste dag gereed. Na zeer vriendelijk geholpen te zijn aan de telefoon door een dame van het bedrijf heb ik het zelf opgehaald in Den Bosch De aanwezige medewerker had de platen al voor mij schoongemaakt en heel goed in bubbeltjes plastic klaargezet. Hij heeft ze ook nog in mijn auto gezet. Eenmaal thuis bleken ze ook nog eens perfect te passen. De platen zijn heel mooi afgewerkt. Kortom: alleen maar tienen voor dit bedrijf!

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Nette levering en op de juiste maat

Het juiste glas werd netjes volgens afspraak aan huis geleverd. Prijs van het glas en bezorgkosten zijn wel wat aan de hoge kant. Kwaliteit is wel prima.

uitstekende service

Een spiegel van 170x100cm compleet met profielen besteld. Bestelling, levering en klantenservice zijn uitstekend. Vooral het bestellen via de website is erg makkelijk. Zeer tevreden mee. Alleen jammer dat er niet op een a-4-tje een korte uitleg meegeleverd wordt over de wijze van montage. Montage is niet moeilijk, maar een korte uitleg met maten was makkelijker geweest.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Alles goed en verzorgd afgeleverd

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goede service, snelle communicatie, snelheid levering een puntjr

Prima producten met veel assortiment. Communicatie verloopt snel. Service is goed, bij afhalen behulpzaam bij inpakken. Prettige omgang. Wellicht een puntje van aandacht is de snelheid van levering. Dat duurde 11 dagen van dag van bestelling tot het moment dat de glasplaat gereed was en afgehaald kon worden. Ik had geen haast maar bij ern spoedklus was dat toch wel erg lang.

• Wat vond je van ons advies?

Dank dat u de moeite heeft genomen een beoordeling te schrijven. Wellicht heeft u een andere verwachting gehad bij de levertijd van gehad glas want dit is toch vrij snel voor dit soort glas. We zullen dit proberen toe te lichten: U heeft bij ons gehard glas besteld, dit heeft een productie/levertijd van 2-3 werkweken. Dit vermelden we o.a. in de producten en op de pagina met levertijden. Voor gehard glas is dit bijna de snelste levertijd binnen onze branche. U had uw bestelling op zondagavond 02 juni geplaatst en deze kon u vanaf vrijdag 14 juni bij ons afhalen. Dit komt neer op 9 werkdagen productietijd incl. levering van de fabriek naar ons toe, oftewel op minder dan twee weken. Dit is dus vrij snel voor gehard glas en korter dan we aangeven op de website. Hopelijk geeft dit wat meer inzicht in de levertijd. We wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, team GlasBoertje.nl

Toppy geregeld

Keurig op tijd geleverd, prima bedrijf

• Wat vond je van ons advies?

Keurig op tijd en goed product en zeer klantvriendelijk.

Rietveldenweg 47 G

5222 AP

Over Glasboertje.nl

GlasBoertje levert op maat gesneden spiegels, figuurglas, draadglas, gelaagd- en hardglas en allerlei aanverwante artikelen. Dit leveren wij aan zowel particulieren als bedrijven. Kwaliteit, service, betrouwbaarheid en levertijd zijn voor ons belangrijke punten. En dat uiteraard tegen een bijbehorende maar toch ook concurrerende prijs. Via onze online-shop en het winkelmandjessysteem kunt u eenvoudig online een prijs opvragen en/of een bestelling plaatsen. We leveren in bijna geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België.