Amazing product and service

The mirror is exceptional, custom made to fit the house. The dark grey is not as dark as I thought which is what I was hoping for. It suits the room perfectly. Delivery was fast and careful. Fantastic customer service and product. Will buy again and recommend Price and quality outstanding

• Wat vond je van ons advies?

Prettige website en levering zoals afgesproken

Ik had spiegelglas besteld om in een vitrinekast te plaatsen. De website is duidelijk en zeer prettig. Levering vond plaats zoals aangegeven op de website. Handig om te zien op welke dagen in welke regio's geleverd wordt. Na bestelling kwam er nog een tip over de spiegeltape (hoe die te gebruiken). Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben als een spiegel of glas, dan zal ik als eerste op deze site kijken.

• Wat vond je van ons advies?

Makkelijk zelf te configureren en goede snelle levering

Fijn om zelf het glas te kunnen configureren naar wens, ging soepel en levering was netjes en snel

Perfect gemaakt als gewenst

Ik heb een groot rond stuk glas voor een 'lazy susan' gebestelde. Makkelijk om te ontwerpen op de website en gelevede als per afspraak op tijd met veel communicatie tussenin. Goede service. Aanrader.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Duidelijke site, goede bezorging; Prachtige spiegel

Een positieve ervaring met GlasBoertje!

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Prima. Makkelijk bestellen en afhandeling.

Bij contact over bestelling goed geholpen, vriendelijk.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Prima product en afhandeling. Ik geef nooit een 10. Er dient altijd een uitdaging te blijven.

Prima (zoals boven aangegeven)

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Snelle en overzichtelijke site. En toen de spiegel niet gemaakt kon worden in de dikte aangepast voor dezelfde prijs.

• Wat vond je van ons advies?

Leveren waar voor het geld

Uitstekend product voor een goede prijs. Uiterst vriendelijke en behulpzame eigen bezorger.

Supernetjes en vriendelijk.

Een zeer overzichtelijke website waardoor je weet wat je nodig hebt en wat de keuzes zijn. Levering keurig op tijd geleverd door zeer vriendelijke jongen

Goed product

Goed product geleverd

prima service

prima service

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Alles goed en vlot verlopen.

alles goed en vlot verlopen.

Iets teleurstellend

Stond er van te kijken de bestelde spiegel totaal niet ingepakt / beschermd gelukkig is deze wel onbeschadigd aangekomen maar vindt het vreemd dat zoiets niet ingepakt geleverd wordt

• Wat vond je van ons advies?

Hoi Linda, dank voor uw beoordeling! Graag zou ik inhoudelijk willen reageren op de opmerking over de verpakking. Niet alleen in reactie op uw beoordeling maar vooral voor de andere mensen die deze beoordelingen lezen en ter voorkoming van onduidelijkheid en misverstanden als zij een bestelling bij ons gaan plaatsen. Glas en spiegels worden standaard niet verpakt. Voor glasvervoer is dat namelijk helemaal niet nodig. Er wordt namelijk geleverd met speciale glasauto's. Als u het ingepakt had willen hebben is er een optie om dit te kiezen tegen een kleine meerprijs. Dit is een standaard stap in de configurator. In deze stap wordt vermeld dat glas en spiegels niet verpakt zijn maar dat het wel kan worden gekozen tegen een kleine meerprijs. Dat is in sommige gevallen wel handig om te kiezen, als je de spullen bijvoorbeeld zelf nog moet opslaan of vervoeren. Als de order is ingepland voor levering versturen wij tijdig een mail met een datum van levering. In die mail staat onderin een stukje: "Extra Toelichting". Daarin staat duidelijk vermeld: "Glas wordt standaard onverpakt geleverd. Voor het eigen vervoer hebben we dit niet nodig en u bent verzekerd van onbeschadigde levering. We bieden het verpakken wel aan als extra optie voor uw eigen gemak. Dit is beperkt tot glas met een afmeting van maximaal 1000 x 2000 mm. Wij zijn verantwoordelijk voor een correcte en onbeschadigde levering." We vinden het spijtig dat u in de veronderstelling was dat het verpakt geleverd zou zijn, hoewel dat niet een echte verrassing zou kunnen/mogen zijn. We doen er denk ik alles aan om duidelijk te maken dat glas en spiegels standaard onverpakt worden geleverd en/of klaar staan op de afhaal locaties. Hopelijk geeft dit iets meer inzicht op de onverpakte levering. We zien u uiteraard graag weer terug! Team GlasBoertje

goed en keurig optijd

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Alle afspraken zijn na gekomen|

De voortgang van mijn spiegel werd nauwgezet gecommuniceerd. Hij werd zelfs eerder afgeleverd dan in eerste instantie beloofd was.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Makkelijk te bestellen en perfecte levering

Goed bedrijf met een mooie prijs-kwaliteit verhouding.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goede kwaliteit en goede levering

Ruime keuze, duidelijke website

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

heldere communicatie, goede prijs kwaliteit verhouding

Goed telefonisch bereikbaar, praktische informatie, duidelijke communicatie over status van orde. Mooie kwaliteit spiegel.

Perfecte maatvoering als opgegeven

Spiegelglas besteld voor in opdracht klant gewenste passpiegel. Lijstwerk e.d. was klaar. Spiegel nadien erin gezet. Was dus nog ff spannend of maatvoeringen overeen kwamen. Was perfect uitgevoerd.

Goed geregeld, goede service

Heel fijn dat jullie de afmetingen van mijn bestelling proactief hebben gecontroleerd - daardoor konden we bestelling op tijd aanpassen zodat het de goede maat was

• Wat vond je van ons advies?

Snelle levering, fijn contact. Alles naar wens.

Ik ben geen pro glaszetter, maar een thuisklusser. Onlangs 2 rollen glasband besteld en binnen 2 dagen in huis. Ik had eerst een verkeerd product besteld en deze bestelling direct geannuleerd middels een mailtje. Daarna nogmaals de goede producten besteld. De volgende dag bleek de juiste bestelling al te zijn klaargezet voor verzending. Helaas geen bevestiging gehad per mail van de annulering (daarom ook 4,5 ster ipv 5) van mijn eerste verkeerde bestelling, maar toen ik voor de zekerheid belde ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan en gerustgesteld. Helaas heb ik in mijn leven te weinig glasband gezien en getest om een goede beoordeling te geven over kwaliteit vd ontvangen glasband, maar producten voelen en zien eruit als verwacht en omschreven. Dank. Aanrader. En fijne koopervaring.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goed geholpen, top service.

Bedankt gasten, Nette levering, goed uitgelegd hoe ik de glas plaat kon neerzetten. En op voorhand goed geholpen met de juiste maat bepalen.

Meer dan uitstekend

Medewerker van het bedrijf is erg vakkundig en zeer klantgericht. Koop graag spullen bij dit bedrijf en kan het een ieder ander aanraden.

Over Glasboertje.nl

GlasBoertje levert op maat gesneden spiegels, figuurglas, draadglas, gelaagd- en hardglas en allerlei aanverwante artikelen. Dit leveren wij aan zowel particulieren als bedrijven. Kwaliteit, service, betrouwbaarheid en levertijd zijn voor ons belangrijke punten. En dat uiteraard tegen een bijbehorende maar toch ook concurrerende prijs. Via onze online-shop en het winkelmandjessysteem kunt u eenvoudig online een prijs opvragen en/of een bestelling plaatsen. We leveren in bijna geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België.