Goede kwaliteit en netjes geleverd

Duidelijke informatie op de website. Mooie grote plakspiegel met tape besteld.

Blij mee

Mooi plankje voor in de badkamer, goed verpakt tijdens transport. Heel blij mee!

super klantvriendelijk

duidelijke website dus spiegel besteld die tijdig geleverd kon worden. Tijdstip schikte ons niet vandaar contact gehad met de klantservice waarna de levering op een eerder tijdstip plaats kon vinden. Super!

Prima kwaliteit

Soepel bestel- en leverproces, prima communicatie en goede kwaliteit glas, valt zonder meer aan te bevelen.

Goede kwaliteit snel geleverd

Makkelijke en toegankelijke website. De bestelde spiegel werd op de juiste maat geleverd. Snelle levering en goede informatie over de levering en het product.

Prima service en dito kwaliteit

Prima service en dito kwaliteit

Glasplaatjes goed geleverd

Ze konden smalle plankjes maken

zoals het moet

Bestellen en betalen en dan moet er ook geleverd worden

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Beste Jos, We waren ietwat in de war geraakt door uw beoordeling. U geeft aan dat we het doen zoals het moet en dat u ons aanbeveelt. Maar u geeft ons een 6 voor het nakomen van de afspraken en een onvoldoende als algemeen cijfer. Met daarbij de omschrijving: "dan moet er ook geleverd worden". We dachten hierdoor dat u de bestelling nog niet zou hebben gehad en hebben dit meteen voor u nagekeken. Uw bestelling was binnen 1 werkdag netjes bij u afgeleverd door Post.nl, dus dat is gewoon goed verlopen. Na mailcontact bleek dat u bedoelde dat het de normaalste zaak is dat wanneer een klant een order plaatst en betaald, dat de webshop dit netjes levert. Het op tijd en netjes leveren van bestelde artikelen is voor u een vanzelfsprekendheid en geen aanleiding tot het geven van hoge cijfers cq beoordeling. We hebben dus gedaan wat u verwacht had en u vindt dat een normale prestatie. We zijn blij dat u tevreden bent en alles is geleverd zoals verwacht. U gaf nog aan dat de 5 als eindcijfer een foutje was en niet bewust door u zo gegeven als onvoldoende. Ik wens u een voorspoedig 2022 toe en we zien u graag weer terug! Met vriendelijke groet, Team GlasBoertje

Product prima; jammer dat er geen pluggen en schroeven bij geleverd worden.

Producten geleverd volgens afspraak

Goede kwaliteit, netjes geleverd en perfect opmaat

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Prima service, snelle levering en het artikel Is zoals op de website beschreven

Gewoon doen wat ze beloven

Gewoon doen wat ze beloven

Prachtige Spiegel

Spiegel is precies wat ik er van verwacht had. Mooie rand!

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Zeldzaam goede afstemming communicatie, bestelling en aflevering

Prima prijs - kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit is super. Een goedkopere spiegel vind je niet. 6mm dik kwalitatief veiligheidsglas.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Verzorgde aflevering van de spiegel

Site eenvoudig en duidelijk, correcte prijs. Levering net verzorgd, zachte handeling van de man die leverde, top. Juiste maat van de spiegel zoals gevraagd.

Handige website, prima levering

• Wat vond je van ons advies?

2 uur geleden besteld net bericht ontvangen van post.nl dat mijn pakket onderweg is. Super bedankt Sezer

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Betrouwbaar, goede kwaliteit, vriendelijke hulp aan de telefoon en goede levering van mijn artikel. Duidelijke en uitgebreide website. Ik kon snel vinden wat ik nodig had. Echt aan te raden.

• Wat vond je van ons advies?

Fijne website, makkelijk bestellen en snel geleverd!

Op de website is er veel keus aan spiegels in alle maten. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het bestelproces van mijn gekozen product. Zeer tevreden!

Prima geregeld

Goede service. Snel geregeld. Op tijd. Ziet er keurig uit.

Goede kwaliteitscontrole

Vriendelijke mensen en goede snelle services

Vriendelijke mensen en goede snelle services

meer oog voor veiligheid

levering was prima, maar voorlichting aangaande veiligheid kan zeker beter. Ook het zogenaamde "veiligheidsglas kent risico's op uiteenspatten waardoor mensen flink gewond kunnen raken met zelfs ernstig oogletsel tot gevolg. Ik adviseer bij elke levering een veiligheidsblad met instructies mee te leveren. Waar moet op gelet worden bij montage

• Wat vond je van ons advies?

Wij vinden het jammer dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld. Na uitvoerig contact is gebleken dat de bestelling en levering prima zijn uitgevoerd en we de afspraken wel goed zijn nagekomen. Het is echter mis gegaan bij de montage die u zelf heeft uitgevoerd, waarbij u zelf met de glasplaat op de tegelvloer heeft gestoten waardoor deze kapot is gegaan. En doordat u zelf niet de juiste beschermingsmiddelen heeft gebruikt heeft u daarbij kennelijk letsel opgelopen. Uit ons contact blijkt dat u bij het willen plaatsen van een glazen douchescherm in een U-profiel, de kans groot is geweest dat u zelf tegen het randje van het profiel en/of de tegelvloer heeft gestoten met de geharde glasplaat. En dat deze glasplaat daarom kapot is gegaan tijdens de montage. Glas is een mooi product maar ook delicaat, en zo moet er ook mee worden omgegaan. Het type "Veiligheidsglas" wil niet zeggen dat dit niet kwetsbaar is. Dit zegt iets over de veiligheid bij glasbreuk. Installatieglas is gehard glas veiligheidsglas dat 4 tot 5x sterker is dan ongehard glas en wat bij glasbreuk in veel kleine stukjes uit elkaar barst/springt/valt. Dit wil niet zeggen dat de stukjes glas niet scherp zijn. Maar dit beperkt persoonlijk letsel wel enorm ten opzichte glasbreuk van normaal en ongehard glas. Als dezelfde plaat in ongehard glas kapot was gegaan, dan waren er grote stukken vlijmscherp glas naar beneden gevallen, met alle gevolgen van dien. In onze leveringsmail waarschuwen/attenderen we onze klanten meerdere malen dat glas niet in direct contact mag komen met harde ondergronden en er nergens tegenaan gestoten mag worden. Omdat dit anders stuk kan gaan. We kunnen lastig gaan omschrijven op welke wijze elke glassoort kapot zou kunnen gaan, bij welke impact of reden van glasbreuk. Het feit blijft: het gaat stuk als je ergens tegenaan stoot.... Bij het klussen of monteren van materialen is het altijd verstandig Persoonlijke Beschermings Middelen te gebruiken. Of dit nu gaat om het zagen van hout, het wegbikken van tegels of het monteren van glas. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de juiste beschermingsmiddelen te gebruiken bij de betreffende klus. In onze configurators bieden we al snijvaste handschoenen aan met snijklasse 5. Deze heeft u niet mee besteld. Dat had met zeer grote waarschijnlijk letsel kunnen voorkomen. Tevens zijn we bezig met het uitbreiden van dit assortiment met helmen, brillen en polsbeschermers. Maar dan is het alsnog de eigen verantwoordelijkheid om deze materialen te bestellen en/of te gebruiken. Wij betreuren het dat het bij de montage mis is gegaan maar wij kunnen hier als webshop echt helemaal niets aan doen. Wij leveren de goederen volgens afspraak netjes op uw adres. Daarna is het toch echt uw eigen verantwoordelijkheid om hier goed mee om te gaan. Met vriendelijke groet, Team GlasBoertje.nl

snelle leverring

een aanrader snelle verzending tot de volgende keer

Over Glasboertje.nl

GlasBoertje levert op maat gesneden spiegels, figuurglas, draadglas, gelaagd- en hardglas en allerlei aanverwante artikelen. Dit leveren wij aan zowel particulieren als bedrijven. Kwaliteit, service, betrouwbaarheid en levertijd zijn voor ons belangrijke punten. En dat uiteraard tegen een bijbehorende maar toch ook concurrerende prijs. Via onze online-shop en het winkelmandjessysteem kunt u eenvoudig online een prijs opvragen en/of een bestelling plaatsen. We leveren in bijna geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België.