mooi product

zeer snel geleverd. top bedrijf

keurig volgens afspraak

Cnze op maat gemaakte spiegel keurig vlg afspraak geleverd

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Excellent customer support and fast delivery.

The company looks for the benefit of the customer as well. Customer was support by call was excellent. Processing of the order and the shipment was fast even during covid19 period. Recieved goods were nicely manufactured and very well packed.

• Wat vond je van ons advies?

Had 2 enkelglas platen besteld en gekozen voor afhalen in Den Bosch gekozen. Het was even zoeken omdat het pand nog niet herkenbaar is, maar werd zeer vriendelijk telefonisch en uit eindelijk ook in persoon geholpen. Het glas is ook prima en voor een nette prijs

• Wat vond je van ons advies?

Mooie producten en goede aankoopbegeleiding

Planchet in afwijkende maat besteld. Tevreden echte finishing touch van mijn wastafel meubel.

• Wat vond je van ons advies?

Snel geleverd en eerlijk personeel!

In de bestelling had ik bewust de profielen dubbel besteld. Hierdoor ben ik netjes gebeld of dit ook de bedoeling was. Erg netjes en vriendelijk!

Erg goed

Ruitjes keurig aangeleverd. Op houten blokjes geplaats en met af standhouders. Prima in orde

Perfect product.

Spiegel gemaakt conform opdracht.

• Wat vond je van ons advies?

Een een ronde spiegel besteld met een diameter van 150 cm. Goede communicatie en snelle levering. De spiegel is zonder beschadigingen geleverd.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Prima service en duidelijke bestelinformatie

Duidelijke keuzes op de website en gelijk inzicht in de kosten. Na bestelling (ruim) voldoende op de hoogte gehouden over de status van de aankoop.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goed. levering optijd en opmaat. top

Prima ervaring

Prima ervaringen

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Ik had een paar vragen voor ik.kon bestellen. Die werden snel en zorgvuldig beantwoord. Daarna levering op redelijke termijn en op afgesproken tijd.

• Wat vond je van ons advies?

Toen ik het pand op de Rietvelden niet kon vinden kwam iemand even naar buiten, dat is de attentheid

... die ik op prijs stel.

Vriendelijk, behulpzaam, klantgericht en snel

Vriendelijk, behulpzaam, klantgericht en snel

Helemaal goed

Professioneel, is mij zeer goed bevallen. Levertijd wordt netjes aangegeven en het product is prima.

goede service

goede service , ook als er iets misgaat , er wordt dan snel en adequaat gehandeld

Supervriendelijk, persoonlijk professioneel

Accurate informatievoorziening. Misschien n aanvullend tipje: n reminder sturen wanneer bestelling binnen is om op te halen. De info vanaf wanneer op te halen is perfect, maar in toekomst. N reminder helpt je eraan om je bestelling ook op te halen. Maar: dat doet niets af aan prima professionaliteit.

• Wat vond je van ons advies?

Snelle en vakkundige service: doet wat het belooft!

Duidelijke site met stappenplan om je te helpen bij het juist formuleren van je bestelling. Een glasplaat besteld van gehard glas. Voor de optie 'zelf afhalen' gekozen. E-mail ontvangen inzake bestelling en afhaalmoment. Glasplaat stond klaar en voldeed geheel aan de verwachting.

• Wat vond je van ons advies?

Zeer attente behandeling met tel. contact

Komen afspraken na . En afhandeling van levering Op de juiste wijze .

• Wat vond je van ons advies?

Prachtige spiegel, communicatie kan beter

Hele mooie en perfect afgewerkte spiegel geleverd gekregen. Helaas werd de bevestigingstape onaangekondigd niet meegeleverd. De hulp voor het ophangen stond er dus voor niets. Een beetje vlottere communicatie was prettig geweest.

Alles volgens afspraak

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goed en degelijk produkt, maar mis wel één belangrijk onderdeel

Ik heb twee glasplaatdrager voor in mijn douchecabine besteld. Produkt is van goed en degelijk materiaal. Netjes verpakt en binnen redelijke termijn ontvangen. Echter miste ik wel twee wand bevestigingsbouten. Zou wel beter zijn als die erbij geleverd zouden worden. Bij de product omschrijving stond niet aangegeven dat die erbij zouden zitten. Dus alles was compleet, maar om het gelijk goed te kunnen bevestigen mis je die twee bouten wel.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goedemorgen, dank voor uw beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent over het product en de afhandeling van de bestelling. De montageschroeven leveren we inderdaad nooit mee. De door u bestelde glasplaatdragers worden op verschillende manieren gebruikt en op verschillende ondergronden geschroefd. Tevens hebben deze glasplaatdragers inwendig een schroefdraad zodat je deze op een stukje draadeind of aan een boutje kan vastdraaien. Het is voor ons onmogelijk om misschien wel 5 verschillende schroeven, pluggen, draadeind etc. mee te sturen met elke glasplaatdrager die we verkopen. Dan wordt de prijs 2x zo duur en wordt er uiteindelijk veel ongebruikt materiaal weggegooid. Zoals u aangeeft staat er bij het product ook niet vermeld dat we montagematerialen mee zouden leveren. Natuurlijk is dit wel essentieel om te kunnen monteren aan de wand maar een wandplug en een schroefje is niet heel onoverkomelijk en dit heeft bijna iedereen die weleens wat klust in huis zelf wel liggen. We wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Team GlasBoertje.nl

Snel, duidelijk en volgens afspraak

Aflevering is echter wel volgens vaste routes, je moet dus op het aangegeven dagdeel thuis zijn.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Super service. Snel behulpzaam en goede uitleg toen ik de spiegel ophaalde.

Super goede service! Van harte aanbevolen.

Over Glasboertje.nl

GlasBoertje levert op maat gesneden spiegels, figuurglas, draadglas, gelaagd- en hardglas en allerlei aanverwante artikelen. Dit leveren wij aan zowel particulieren als bedrijven. Kwaliteit, service, betrouwbaarheid en levertijd zijn voor ons belangrijke punten. En dat uiteraard tegen een bijbehorende maar toch ook concurrerende prijs. Via onze online-shop en het winkelmandjessysteem kunt u eenvoudig online een prijs opvragen en/of een bestelling plaatsen. We leveren in bijna geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België.