Snelle complete levering in perfecte kwaliteit

Duidelijke website, dus in een paar stappen het juiste bestelt.

Prima bedrijf

Snelle levering, duidelijke communicatie en concurrerende prijs!

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Betrouwbare webshop om je glas te bestellen.

Goede website. Duidelijke communicatie over je bestelling. Vlotte levering van mijn op maat gemaakte glasplaten.

Snel en goed geholpen!

Glasplaat voor onze badkamer na bestelling zeer snel thuisbezorgd. Goede kwaliteit en duidelijke communicatie. Bedankt!

Maatwerk was topwerk

Ik heb voor een grote kast op maat gemaakte glazen leggers besteld om mijn houten planken te vervangen. Het is echt heel mooi geworden en alles paste uitstekend. Erg goed verpakt en snel klaar.

Snelle goede service

Goed advies en snelle levering

• Wat vond je van ons advies?

Perfecte service en perfecte communicatie

Ik ben heel goed geholpen hier. Alles netjes en snel geleverd. Achteraf de vraag gesteld of de scherpe hoekjes bijgewerkt konden worden dat was geen enkel probleem. Ik raad mensen die opzoek zijn naar service en vakmanschap aan hier te bestellen

• Wat vond je van ons advies?

Keurig, redelijk snel en gied verzorgd

Bestelling makkelijk via site. Goede terugmelding. Levering en verpakking perfect. Glasplaten goed geslepen en goede maat .

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Top, alles heel duidelijk en fijne communicatie

heel geduldig en altijd vriendelijk. je voelt je als klant gezien. alles precies geleverd zoals van te voren afgesproken.

Goed geregeld snelle levering

Mooie beugels

Goede uitleg

Goedeu8tleg en snelle service

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Ben dik tevreden over de eenvoudige manier van bestellen, een duidelijke website. Tijdens het bestelproces en levering keurig geïnformeerd over de status levering.

Uitstekend!

Goede service, snelle levering

Fijn product, snelle levering

Ik maak zo veel schoon met glascleaner in huis. Niet alleen de spiegels en de ramen ha ha.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goed en eerlijk advies, mooi product, snel geleverd.

Michel heeft me goed geholpen bij welke materialen ik het beste kon kiezen voor mijn douchewand. En hoe dit uiteindelijk in elkaar gezet moest worden. Het staat er en het ziet er prachtig uit!

• Wat vond je van ons advies?

Makkelijk besteld en vlotte levering

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Goede service, goede uitleg. Alles top!

Glasplaat besteld waarbij ik goede tips en adviezen heb gekregen. Vanaf je bestelling kan je je product volgen tot aan de leveringsdag. Alles is naar wens geleverd

• Wat vond je van ons advies?

Super geholpen, hele fijne communicatie en mooi product!

Goede ervaring

Hoi hoi Super geregeld jullie zullen een fijn team zijn samen. Maar 1 dingetje, papier snippers in de doos, dat is best irritant voor mensen met een handicap, dit is een tip. Groetjes Ingrid

• Wat vond je van ons advies?

Goed product, netjes verpakt, vriendelijke service

Heel goede evaring

Nette service

Op tijd bestelling geleverd

• Wat vond je van ons advies?

Goede kwaliteit, perfect op maat, niet te duur, levertijd wat langer.

Kapot glas paneel van mijn deur zelf vervangen met glas van het Boerke. Website werkt goed. Prijs (als je het product zelf ophaalt) goed. Maten perfect. Het duurde wel 1 1/2 week voordat het klaar was.

Netjes en ik ben zeer tevreden met de aflever service

Netjes en ik ben zeer tevreden met de aflever service

• Wat vond je van ons advies?

Ik ben zeer tevreden en ben goed behandeld

Levering ok, verzendkosten extreem

Leveringskosten voor een pakket is in verhouding met de prijs veel te hoog.

• Wat vond je van ons advies? N.v.t.

Beste John, dank voor uw beoordeling. Graag zouden we e.e.a. toelichten op de verzendkosten. Bij uw bestelling ging het om een pakketje wat we via post.nl opsturen. De verzendkosten die wij berekenen bedragen € 9,75 incl. BTW. Dit lijkt veel als je het vergeljikt met bedrijven die een deel van de verzendkosten verstoppen in de productprijs. Als wij eerlijke productprijzen willen vragen ontkomen we er ook niet aan om de echte verzendkosten te berekenen. En dan komen we nog niet helemaal uit met deze verzendkosten. In die € 9,75 zit € 1,69 aan BTW, die wij als bedrijf moeten afdragen aan de belastingdienst. Dan blijft er voor ons nog € 8,06 over om de verzendkosten te dekken. Post.nl rekent ons voor een pakketje € 6,65. Een doosje + tape + verpakkingsmateriaal kost ons € 0,65. Het drukken van een pakbon en verzendlabel kost ons ca. € 0,15. Dan zitten we op totaal: € 7,45 excl. BTW. En blijft er nog maar € 0,61 over. Daarvan moeten we het product picken, de order inpakken, een post.nl verzendlabel aanmaken en printen en het pakket naar een post.nl punt brengen. Als we dat zouden doorberekenen komen we ver boven de 12 euro uit. Hopelijk geeft dit wat meer inzicht in de werkelijke kosten die bedrijven hebben aan de verzending. De bedrijven die claimen dit goedkoper te kunnen, vragen teveel geld voor hun producten. Want ze gaan dit echt niet cadeau doen en zetten dan een deel van de verzendkosten in de productprijs. Met vriendelijke groet, team GlasBoertje.nl

Over Glasboertje.nl

GlasBoertje levert op maat gesneden spiegels, figuurglas, draadglas, gelaagd- en hardglas en allerlei aanverwante artikelen. Dit leveren wij aan zowel particulieren als bedrijven. Kwaliteit, service, betrouwbaarheid en levertijd zijn voor ons belangrijke punten. En dat uiteraard tegen een bijbehorende maar toch ook concurrerende prijs. Via onze online-shop en het winkelmandjessysteem kunt u eenvoudig online een prijs opvragen en/of een bestelling plaatsen. We leveren in bijna geheel Nederland en het noordelijk gedeelte van België.